Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Kom på to til.

Sønnen til en venninne av meg utbrøt i familiemiddag (det er når det er mest folk de liker å ha show): "Pappa har en Fantorang!" Og når du ser Fantorangen, ja.... :gjeiper:

Og en jeg kjenner var på t-banen og av gode årsaker har hun ikke kontakt med barnets far (vold etc). Så jenta vet ikke hvem faren er (trist), men er et fornøyd og happy barn. Så begynner hun å peke på menn på banen "Er det pappan min? Enn han der da? etc etc". Lite pinlig...

Pinlig ja, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Frøkena mi på 4 år hadde erklært under samlingsstunda i barnehagen at når hun ble stor, da skulle hun og vennina dra alene til hellas, og ha like småe pupper som mamma... Var litt latter da jeg hentet min håpefulle den dagen ja..

Likedan hadde hun erklært at stefaren hadde laaang tiss mens pappaen hadde kort tiss...( lettere flau pappa som hentet arvingen i barnehagen ei stund fremover..)( til opplysning, da hun var mindre brukte vi å ta henne med i dusjen av og til for å spare litt tid..)

For ikke å nevne min største frøken.. I en alder av 5 var hun ihuga facinert av skrapelodd!! Ikke skjønner jeg, vi kjøper det aldri.. På butikken møtte hun ei indisk dame med kastemerke, og frøkena spurte helt oppriktig hva man kunne vinne når en skrapte det av....trodde jeg skulle kveles ei stund..

Hadde og en burkaopplevelse med min eldste..som nevnt tidligere. Var på bussen, og ei dame i burka kom på. Jenta hylte villt og hysterisk; " Hjelp, det er Hufsa!!" ( angst for Hufsa i Mummi...)

Disse barna..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å nevne min største frøken.. I en alder av 5 var hun ihuga facinert av skrapelodd!! Ikke skjønner jeg, vi kjøper det aldri.. På butikken møtte hun ei indisk dame med kastemerke, og frøkena spurte helt oppriktig hva man kunne vinne når en skrapte det av....trodde jeg skulle kveles ei stund..

:skratte: Den var bare best altså, dere vant :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mine yngre dager jobbet jeg litt i barnehage. De eldste jentene er jo ofte opptatt av sivilstatus, så jeg er vant med spm om kjæreste og barn, men ei jente kommer jeg aldri til å glemme. Samtalen ca gjengitt:

Jenta: Har du noen barn?

Meg: Nei.

Jenta: Kjæreste da?

Meg: Nei, ikke det heller.

Kort pause.

Jenta: Bor du hos mamman å pappan din da?

Meg: Nei, gjør ikke det..

Jenta ser alvorlig på meg, og sier medlidende: Ååh, er du helt alene du da?!

Edit: Ikke pinlig, men morsom.

Endret av einna
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chiki

Da jeg og tvillingbroren min var små pleide tydligvis mamma å si til oss at om vi ikke spiste grøten vår kom vi til å slutte å vokse:p

En dag vi var på butikken såg vi for første gang en dverg, hvor vi da utbryter: Mamma, mamma! Han mannen der spiste nok ikke opp grøten sin da han var liten!!!

Skal nok tro at mamma var passe flau da ja:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg skulle innom noen naboen for å gratulerer med arving nr to, og da jeg bøyer meg ned for å si hei til treåringen som gjemmer seg bak døra stormer han fram og drar ned singleten min så bh og pupper skvetter over kanten samtidig som han roper MAAAAT!! av full hals. Flau mor og far, men jeg syns det var ganske morsomt. Hadde tydligvis lært puppenes funsjon den uken han ble storebror :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og tvillingbroren min var små pleide tydligvis mamma å si til oss at om vi ikke spiste grøten vår kom vi til å slutte å vokse:p

En dag vi var på butikken såg vi for første gang en dverg, hvor vi da utbryter: Mamma, mamma! Han mannen der spiste nok ikke opp grøten sin da han var liten!!!

Skal nok tro at mamma var passe flau da ja:p

Jeg kjenner til den der. Jeg er lav og fikk spørsmål fra barnehagegutt: "Får du ikke mat hjemme?"

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

:skratte: Her var det mye moro.

En kamerat av meg hadde nettop lært betydningen av ironi og var hos tannlegen. Tannlegen kommer inn i rommet og åpner med å spørre; " Ja, hvordan har du det da, alt vel?" Hvorpå kameraten min svarer "Joda, det eneste som er dumt er at pappa slår meg hele tiden."

Ikke nødvendig å si at faren skvatt litt der han satt i stolen ved siden av :fnise:

En annen bekjent av meg hadde da hun var ca 4 år, utbrytt i frustrasjon over de uregjerlige lekekameratene i barnehagen som ikke hørte på de som jobbet der" Dere skal være glad dere har barnehageplass i det hele tatt!"

Hehe, mangel på barnehageplass har det vært siden 80-tallet tydeligvis:ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne er kanskje ikke like morsom som mange av de andre, men vi har ledd godt av den i familien:

Som liten hadde jeg en periode hvor jeg var veldig opptatt av bilmotorer. Jeg er definitivt ikke opptatt av biler nå, men da interessen pågikk likte jeg godt å se ned i motoren på biler.

En gang da vi hadde besøk av en bekjent av Pappa, fikk jeg lov til å se på motoren. Han hadde som de fleste biler motoren foran, mens vi som hadde VW boble hadde motoren bak. Dette syntes jeg var veldig spennende.

Noen dager seinere fortalte jeg til naboene vår: Vet dere hva? Pappa har den bak, men Kristian har den foran! Det ble mye latter og jeg har blitt minnet om dette mange ganger. For de voksne hørtes det nok ikke like uskyldig ut som for meg, og det kunne tolkes som noe helt annet enn bare bilmotorer...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest mamman

Da den eldste jenta mi var rundt fire år, hadde jeg endelig fått barnevakt så jeg skulle ut med venninnene på byen en lørdagskveld. Vi skulle bare en kjapp tur innom butikken, hvor jeg kjøpte en pk bind og en 6-pk med øl. Det var full lørdagshandel i butikken og lange køer foran kassa. Da ropte min lille jente høyt og tydelig ut til alles glede: I dag skal vi bare ha øl og bleier til mamma..! Ble litt flau...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Da den eldste jenta mi var rundt fire år, hadde jeg endelig fått barnevakt så jeg skulle ut med venninnene på byen en lørdagskveld. Vi skulle bare en kjapp tur innom butikken, hvor jeg kjøpte en pk bind og en 6-pk med øl. Det var full lørdagshandel i butikken og lange køer foran kassa. Da ropte min lille jente høyt og tydelig ut til alles glede: I dag skal vi bare ha øl og bleier til mamma..! Ble litt flau...

:ler:

det minner meg på min lillebror for noen år siden, han var vel omtrent rundt 5 år. han hadde spilt fotball i kjelleren og der stod det en 6pk med clausthaler. han klarte å knuse denne med fotballen. og kom løpende opp til mamma:

mamma, mamma jeg knuste ølen din!

mamma sa at det gjorde ingen ting siden hun hadde gitt han lov til å spille fotball der nede. og poengterete samtidig at det er alkoholfritt øl!

resten av sommeren løp min lillebror rundt til kjente og ukjente og erklærte at "jeg knuste aaaall ølen til mamma med fotballen min!"

du kan tro mamma kom fort løpene etter å forklarte de lettere sjokkerte menneskene at det var alkoholfri øl! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ler meg ihel her!

kom på to til

venninna mi utbrøt veldig høyt " mamma mamma kom å se! kattene knuller i hagen!" da hun var rundt 3år.

alle de voksene kom "løpende" for å se hva kettene drev med forran lille jenta. det viste seg at de knurret. men r'en var litt vanskelig.

jeg satt barnevakt for lillebroren(7) min for et år siden. når han hadde sovnet fikk jeg besøk av min nåværende samboer. dette hadde jeg ikke ring å informert stefaren min om, siden jg ikke så noen grunn til det og jeg var over 18.

morgenen etter våknet broren og stefaren før meg, broren kom inn for å vekke meg og så meg liggende å sove (!) opp elskeren. han kjente igjen fyren fra en gang tidligere, og kom inn til stefaren min og sa veldig sjokkert

"storesøster sover OPPÅ RAGNHILD deller hva HAN nå heter"

stefaren var rimelig rask inn på rommet for å si det slik ,han viste ikke at det var noen der og langt mindre en mannlig ragnhild, som jeg gjorde gud vet hva med forran lillebroren min :P

det skal sies at han har litt uvanlig navn, men jeg kan forsikkre om at det ikke har noen likheter meg ragnhild.

Endret av AnastasiaR
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offf, fine tråden! :ler:

Har et par gullkorn selv. Det første er det ikke jeg, men tanta mi som opplevde. Hun sto i kø på postkontoret. I en av køene stod det en (mannlig) pønker med skinnjakke, nagler og hanekam: full pakke. Inn kommer så en far med en liten sønn på armen. Så snart ungen ser pønkeren utbryter han "Pappa! Pappa! Se på hun der! Hun har kledd seg ut som hest!!!" Pønker hadde heldigvis reagert med latterkrampe :fnise:

Historie nummer to er heller ikke selvopplevd, men er om guttungen til ei bekjent av meg. Hun har vært ganske konsekvent på at det ikke er lov å spise is o.l. før man har spist opp brødskiva eller middagen sin. Moren og gutten var innom en dagligvarebutikk og der var det også to politimenn. Guttungen var som gutter flest og forgudet politi og brannmenn og slikt, så han stirret jo storøyd på dem. Problemet oppstod da det viste seg at politimennene skulle kjøpe seg is - og gutten måtte jo selvfølgelig spørre den ene politimannen om han hadde spist opp brødskiva si først. "Nei, jeg har nok ikke det" var svaret han fikk. Noe som fremprovoserte en masse gråt og ankalgelser om urettferdighet, og som førte til at politiet nok sank betraktelig i aktelse hos den unge herremannen :ler:

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...