Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lillesøsteren min var ca 3 år, og mor hadde av en eller annen grunn nettopp fortalt henne om hva det ville si å få ris. At noen foreldre (dessverre) straffet barna sine med ris.

Litt senere denne dagen skulle de i butikken. Mor forteller at "jeg skal bare hente ris, så er vi ferdig her", og min kjære søster legger seg langflat i butikken, ansiktet skifter raskt farge til lilla, og hun skriker: "JEG VIL IKKE HA RIIIIIS!!!!!!"

Gjett om mor ble både flau og lattermild da ja... :sjenert:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gang da jeg var 17 år jobbet jeg i en barnehage. En av de minste satt på mitt fang, og plutselig prøvde han å ta tak i puppene mine og spurte om han kunne få melk. Jeg sa at jeg ikke hadde noe, og han sa at alle damer har melk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en av mine brødre spurte lillebroren om han ville ha pupp, klart ville han det så han kom velvillig bort å skulle ha pupp, men gutter har jo ikke melk så han ble så lei seg. :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ærlig talt ikke denne var morsom i det hele tatt.

Enten lærer man ungene sine at SÅNT GJØR MAN BARE IKKE, ellers så passer man på barna hele tiden i butikken. Hvis ikke man klarer det, så får man la barna bli hjemme.

Og det verste av alt er at de fleste mødre bare overser sånt og bare går videre.

Senere forteller de andre om episoden som en "søt historie" og innbiller seg at folk synes sånne ting er sjarmerende.

Stakkars de som endte opp med å kjøpe de ketchupflaskene, fulle av spytt og snørr. Fysj!

har du barn?? dette er jo bare morsomt. mange foreldre forklarer ungene ganske mye, men de har da vilje til å finne på sprø ting uansett!! (det gjelder alle dere som klager) Hvordan ender man opp med tenåringsgraviditeter, narkomane og alkoholikere?? det er jo fordi man ikke hører på foreldrene sine alltid. handler ikke alltid om oppdragelse.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kom min lillebror for øre at han ikke var planlagt og en skikkelig attpåklatt. (men han er utrolig elsket og det vet han!!) Han sier til mamma:

"mamma? er jeg en sånn mislykka abort??"

hehe.

min niese hjelper bestefar i hagen og skal ha trilleboret. han henter det ikke umiddelbart og jenta på 5 sier strengt:

"bestefar, hvis du ikke henter trilleboret nå hogger jeg hue av deg!!" (hvor får de ideene fra)

samme niese var veeeeldig opptatt av parring en tid og sier:

"når jeg blir voksen og skal få barn da vil jeg være gutten. for jeg vil IKKE ha en tiss inni meg" hehe

og denne:

niese: tante, skal ikke dere ha barn?

jeg: joda, vi prøver

niese: ja, parrer dere da???

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sjarmerende og morsomt her, men noe som ikke er fullt så hyggelig. Det er ikke sjarmerende med et barn som forteller folk at de er stygge og feite!

Det vitner bare om dårlig oppdragelse og skjønner ikke at dere gidder å skrive det engang. Dere burde bare være flaue.

Kan jo være derfor tråden heter: PINLIGE ting barn sier og gjør!!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt fortalt at jeg i en alder av 2 år lå på gulvet i butikken og gråt mens jeg ropte:

Jeg vil ha øl!!!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var så dum at jeg fortalte min sønn at politimester Bastian satte meg i fengsel da jeg var liten. (fortalte dette da vi var på besøk i kardemommeby.)

Nå går jo han rundt og peker på meg mens han forteller kjente og ukjente med dramatisk stemme at mamma sitter i fengsel.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datter på 2,5 år klarer ikke si F og S. Favorittsangen er Ro ro til fiskeskjær. Så hun går rundt og gauler: ro ro til pikkeskjær, mange pikker får du der, en til far og en til mor osv.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min niese er 3 og jeg skulle en gang følge henne i en barnebursdag. Hun har noen talefeil (som jo er helt normalt) og sier bl.a. hor i stedet for stor.

Vi var altså i en barnebursdag, og barna begynte å snakke om rumper av en eller annen grunn. Jenta mi sier "Eg store rompe", "Mamma hore rompe!". Jeg lo kanskje litt når hun sa det, så hun ropte da ut dette av full hals: "Mamma horerompe! Mamma horerompe!" Ehhh, man kan si det slik at jeg følte et sterkt behov for å forklare de andre mødrene at hore faktisk var store.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ja.. Jeg må for all del ikke glemme episoden hvor min 2 år gamle sønn sto i butikken og pekte ut mens han ropte: "Mamma! Mamma!! Fitte våt!!!!!"

Folk snudde seg såklart, mens jeg sier til gutten med litt høyere stemme enn normalt; "Jada gutten min, der er en fiskebåt!"

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datter på 2,5 år klarer ikke si F og S. Favorittsangen er Ro ro til fiskeskjær. Så hun går rundt og gauler: ro ro til pikkeskjær, mange pikker får du der, en til far og en til mor osv.

:fnise: Nå lo jeg kraftig høyt her..

DET kan betegnes som pinlig, ja! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg var liten så sa faren min på spøk til min mor at nå har vi så lite penger ( etter juleinnkjøp) at vi blir nødt til å flytte på gaten, så lo han. Jeg hadde tatt det helt alvorlig, og da jeg kom tilbake til barnehagen hadde jeg grått til de ansatte og spurt om vi kunne bo hos dem for vi hadde ikke penger. Det var en flau far som fikk telefon fra barnehagetante ja, det går som regel ikke en anledning uten at jeg får høre dette :sjenert:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Dette er ikke pinlig da, men bare søtt. Jeg og datteren min på 3 leste om "Emma og lillebror". Jenta mi trodde at Emma hadde en lillesøster, men jeg sa at hun hadde en lillebror.

Jeg: "når ... (min jente nr 2) lå i magen så ønsket du deg en lillebror, men så ble det en lillesøster istedet."

Hun: "Men mamma, du måtte jo ha sagt fra til legen!!" :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som tror noen av disse historiene er oppdiktet?

Nei. Jeg kan med hånden på hjertet sverge på at jeg har sett flere ting i denne tråden på andre forum før, til og med på kg tidligere (nå kan det jo selvsagt hende at en del brukere har skrevet det på andre forum og da eller i tidligere tråder).

Men så lenge jeg ler av det så bryr ikke jeg meg.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som tror noen av disse historiene er oppdiktet?

Nei, noen av disse historiene tror jeg er oppdiktede vandrehistorier. Hadde kanskje en smule sannhet i seg en gang i tiden :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...