Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var ikke mye morsomt når brodern fant ut hvordan man fikk opp sikkerhetsnålene på bleien. Han gjorde som mange andre unger ville ha gjort, han klinte innholdet utover gulv og vegger :lur: . Å jeg spurte min datter(ca 6 år) hva hun ville bli når hun ble stor, jo hun skulle bli statsminister å de andre fikk bare bli hva de vil. :skratte: Å en av sønnene mine trodde han så bestemoren i en kjolebutikk, å så var det bare en prøvedukke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meg da jeg var rundt 4 år: Mormor? Hvorfor ville mammaen din at du skulle hete "Mormor"?

Syntes nok at det var et rart navn, ja.

En annen gang da jeg var på omtrent samme alder hendte det vi spiste ute sammen med denne mormoren, min familie og min tantes familie. Dette var på den tiden storeboren min så på He-Man. Han og fetteren min hadde da fått meg til å reise meg opp på stolen, strekke en arm i været som om jeg holdt et sverd og rope "I have the power!" Ganske flaut hver gang det blei nevnt i familieselskaper da jeg var fjortis...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Ikke pinlig, men veldig søtt :hjerte:

Under lek i går med min 2,5 år gamle stesønn klarte han å skalle hodet sitt rett i nesten min :( Det gjorde forferdelig vondt, noe han tydeligvis forsto. Han ser trist på meg og gir meg en god klem. Så tar han godt tak i kinnene mine, gir meg et smellkyss og sier "Det går så bra så" :ler:

Søteste lille gutten i verden :rodmer:

Så søtt! :rodmer: For en sympatisk liten fyr!

Har en historie jeg hørte av noen andre (sikkert noen feil her, men poenget er det samme, så what the heck):

Det var en mor og en sønn som var på besøk under en konfirmasjon, også sa moren at han skulle få hilse på en som het Kitty.

Da de møtte Kitty presenterte de seg og snakket litt, men da Kitty skulle hilse på sønnen så han dypt fornærmet ut og studerte henne med en rynke i panna.

Til slutt gikk Kitty for å hilse på andre folk, og da snudde gutten seg til moren, ganske snurt, og sa: "Men mamma! Det der var jo ikke Hello Kitty!"

Jeg lo så jeg grein da jeg hørte det :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Når min søster var liten elsket hun å snakke i leketelefonen sin. Da hun og mormor en dag var i lekebutikken, var det visst vanskelig å få kontakt med de som jobbet der. Søsteren min gikk bort til leketelefonene og spurte ''hallo, hallo er det noen her? Er det noen hjemme?'' Da fikk visst både mormor og personalet latterkrampe!

Hun var også ganske glad i ketchup. Så en gang løp hun fra mamma bort til ketchup-hyllene uten at mamma merket det. Plutselig kommer det en mann bort til mamma og spør om det er hennes jente som står der borte. Mamma snur seg og der står hun og har sleiker på korkene til alle flaskene. Da var hun rimelig flau!

Begge disse hendelsene skjedde da hun var ca. 2,5 halvt år

Endret av Thessie!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg ble spurt av en barnehageunge om jeg hadde barn i magen, for magen min var så stor :gjeiper: Var da normalvektig og hadde ganske så flat mage :fnise:

Æsj, for en drittunge. Enkelte unger eier ikke oppdragelse.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var også ganske glad i ketchup. Så en gang løp hun fra mamma bort til ketchup-hyllene uten at mamma merket det. Plutselig kommer det en mann bort til mamma og spør om det er hennes jente som står der borte. Mamma snur seg og der står hun og har sleiker på korkene til alle flaskene. Da var hun rimelig flau!

Begge disse hendelsene skjedde da hun var ca. 2,5 halvt år

Synes ærlig talt ikke denne var morsom i det hele tatt.

Enten lærer man ungene sine at SÅNT GJØR MAN BARE IKKE, ellers så passer man på barna hele tiden i butikken. Hvis ikke man klarer det, så får man la barna bli hjemme.

Og det verste av alt er at de fleste mødre bare overser sånt og bare går videre.

Senere forteller de andre om episoden som en "søt historie" og innbiller seg at folk synes sånne ting er sjarmerende.

Stakkars de som endte opp med å kjøpe de ketchupflaskene, fulle av spytt og snørr. Fysj!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nest yngste bror var så glad i epler, så han beit i et eple på butikken å la det tilbake. Unger skjønner jo ikke bedre, når de er så små

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har skrevet denne her før. Tar den som anonym, ettersom div. folk har hørt den, og episoden garantert blir nevnt i bryllupet mitt.

Det var sommer, og pappa drev og støpte innkjørselen vår (sement). Plutselig kommer jeg traskende gjennom den nystøpte sementen, og lagde fiiiine spor bort mot pappa. Han ser oppgitt på meg, og uttaler "Næmen, XXXX, da" i skuffet tonefall. Jeg begynner å gråte, og med tårer rennende nedover ansiktet holder jeg fram en blomsterbukett jeg hadde gjemt på ryggen, og sier "Pappa? De er til deg".

Han var ikke irritert mer, for å si det sånn.

Var ikke så veldig gammel heller (for ung til å skjønne det med sement i alle fall :fnise: ).

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har skrevet denne her før. Tar den som anonym, ettersom div. folk har hørt den, og episoden garantert blir nevnt i bryllupet mitt.

Det var sommer, og pappa drev og støpte innkjørselen vår (sement). Plutselig kommer jeg traskende gjennom den nystøpte sementen, og lagde fiiiine spor bort mot pappa. Han ser oppgitt på meg, og uttaler "Næmen, XXXX, da" i skuffet tonefall. Jeg begynner å gråte, og med tårer rennende nedover ansiktet holder jeg fram en blomsterbukett jeg hadde gjemt på ryggen, og sier "Pappa? De er til deg".

Han var ikke irritert mer, for å si det sånn.

Var ikke så veldig gammel heller (for ung til å skjønne det med sement i alle fall :fnise: ).

Oi, den ble visst postet i feil tråd. Jaja. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Synes ærlig talt ikke denne var morsom i det hele tatt.

Enten lærer man ungene sine at SÅNT GJØR MAN BARE IKKE, ellers så passer man på barna hele tiden i butikken. Hvis ikke man klarer det, så får man la barna bli hjemme.

Og det verste av alt er at de fleste mødre bare overser sånt og bare går videre.

Senere forteller de andre om episoden som en "søt historie" og innbiller seg at folk synes sånne ting er sjarmerende.

Stakkars de som endte opp med å kjøpe de ketchupflaskene, fulle av spytt og snørr. Fysj!

Helt enig. Om foreldrene ikke klarer å ha kontroll på ungene på butikken, så la de være hjemme. Den ketchup historien er bare ekkel, og jeg håper at moren ikke satte dem tilbake, men enten kjøpte dem eller sa ifra til betjeningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Min nest yngste bror var så glad i epler, så han beit i et eple på butikken å la det tilbake. Unger skjønner jo ikke bedre, når de er så små

Unger skjønner ikke bedre nei, men voksne gjør, og det er nettopp derfor foreldre må ha ungen under kontroll. Jeg har selv jobbet i butikk og sett foreldre som gir fullstendig faen når de ser at ungene har spist av varer/ødelagt noe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Synes ærlig talt ikke denne var morsom i det hele tatt.

Enten lærer man ungene sine at SÅNT GJØR MAN BARE IKKE, ellers så passer man på barna hele tiden i butikken. Hvis ikke man klarer det, så får man la barna bli hjemme.

Og det verste av alt er at de fleste mødre bare overser sånt og bare går videre.

Senere forteller de andre om episoden som en "søt historie" og innbiller seg at folk synes sånne ting er sjarmerende.

Stakkars de som endte opp med å kjøpe de ketchupflaskene, fulle av spytt og snørr. Fysj!

Greit nok, men det er ikke alltid en jente på to år hører på foreldrene, det har nok alle som har barn opplevd. Tror du seriøst hun bare overså det og gikk videre? Hun kjøpte faktisk de 15 ketchupflaskene, slik at folk skulle slippe å kjøpe ketchup med slev på. Og hun har faktisk aldri fortalt det til andre enn nettopp hun det gjaldt, fordi at hun synes det var så flaut.

Så greit nok at du ikke synes det var morsomt, men du trenger ikke være så krass i kommentareren når du ikke vet noe som helst om hva hun gjorde etter at det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Swipper

Haha så mye morsomt!

Mamma hadde gått 12 dager over termin med lillesøster og ble lagt inn på sykehuset og satt i gang. Lillesøster hadde vokst en del i løpet av svangerskapet og mamma trengte hjelp med å få henne ut, så jordmødrene fant frem sugekoppen og endelig kom lillesøster ut. Hun har i årene etter gått rundt å fortalt alle at hun ble sugd ut med sugerør. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger skjønner ikke bedre nei, men voksne gjør, og det er nettopp derfor foreldre må ha ungen under kontroll. Jeg har selv jobbet i butikk og sett foreldre som gir fullstendig faen når de ser at ungene har spist av varer/ødelagt noe.

Ja men det eple ble kjøpt, å det er ikke så lett når man akkurat har fått enda en baby å man lider av fødseldepresjon å passe på alt. Minsten lå jo i barnevogna å gråt, så han ble tatt opp å lagt på skulderen. Han gulpet mamma nedigjennom hele ryggen. Min mor var ganske ustabil en stund, så jeg viste ikke helt hva hun kunne finne på. Så jeg endte opp med å passe på ungene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinlige ting barn sier og gjør.. Hm.

Min lillebror var 4år og hadde besøk av nabovenninna si som var 3år. De var hos vår bestefar og skulle ha litt å drikke. De kunne gå inn og finne det selv, men måtte være stille for onkel sov på sofaen.

Han går inn og etter en liten stund kommer jenta løpende ut og gråter og er livredd. Så kommer min lillebror løpende etter og roper "onkel er sinna, onkel er sinna!" og han ler, men er tydelig litt redd han også.

Det han hadde gjort da var å fylle ett glass med gammel melk som hadde stått på bordet ett døgn og helle det i hodet på onkel som lå på sofaen og var fyllesyk..

Han her kommer stadig med slikt ugang. Som den gangen han var 2-3år og fikk tak i vannslangen ute. Tok en stund før vi andre fikk tak i den igjen.. Gutten bare sto og lo rått hver gang vi prøvde å få tak i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min yngste bror drakk av bestefars konjakk i en konfirmasjon. Det var så sterkt at gutten gikk rett på kne. Alle vet jo hvordan lyder man lager om noe er skikkelig sterkt, etter det så skulle han ikke ha noe med sånn gulbrun farge på. Prøvde å fylle tåteflasken hans med Villa han sa bare blæææææ ponjakk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sjarmerende og morsomt her, men noe som ikke er fullt så hyggelig. Det er ikke sjarmerende med et barn som forteller folk at de er stygge og feite!

Det vitner bare om dårlig oppdragelse og skjønner ikke at dere gidder å skrive det engang. Dere burde bare være flaue.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ennå en med min kjære lillebror. Den gang han trodde det bare var vann på kusine sin imsdal flaske. Han kom hjem og sa at han hadde fått sterkt vann av onkel... -.-"

Måtte ringe og spørre, det var ved en feil heldigvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sjarmerende og morsomt her, men noe som ikke er fullt så hyggelig. Det er ikke sjarmerende med et barn som forteller folk at de er stygge og feite!

Det vitner bare om dårlig oppdragelse og skjønner ikke at dere gidder å skrive det engang. Dere burde bare være flaue.

Så klart er det pinlig når den håpefulle buser ut med en stygg kommentar, det gjelder uansett om personen kommentaren er rettet mot er stor, svart, har store pupper, punkersveis eller hva det måtte være. Men det er jo det denne tråden handler om! Barn som sier akkurat det de tenker, og hvor flaut nettopp det er for foreldre/de som passer barna.

Barn tenker seg ikke om når de snakker, og mye av det de sier er slett ikke sjarmerende. Hadde tråden het "Sjarmerene ting barn sier og gjør!" ville jeg fullstendig støttet kommentaren din.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...