Gå til innhold

Tatoverte ringer


Gjest Vitaminbjørn

Anbefalte innlegg

Gjest Syringa_Lilac

Vi har samme ideen som deg TS, vi vil heller tatovere på ringer enn å kjøpe "ekte". Aner ikkje heilt hvordan de skal se ut enda, eller om vi skal ha initialer/dato el.l.

Om alt går til helvete og ender med skillsmisse så greit nok, vanskelig å fjerne, men man kan jo bare fylle den heilt ut med svartfarge (eller ein annen farge), hive i farge eller fikse på den så den ikkje ser ut som det den var meint til å være. Men om det bare ser ut som ein heilt vanlig tatovert ring (altså uten initialer eller dato el.l) så kan den jo bare være som den er. Evt, om man skilles som venner så kan den fortsatt bare være som den er, det vil jo uansett være ein del av fortida som ikkje kan viskes ut. Så det er jo ikkje umulig å gjøre noe med ringen, sjølv om den er tatovert på ;)

Endret av Syringa_Lilac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir jo ganske stygt med en helt svart ring på venstre hånden. Men dette er bare min mening. Å folk kommer jo fremdeles til å anta at det er en giftering. Jeg hadde ivertfall antatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
På 14.5.2010 den 7.02, Gjest Vitaminbjørn skrev:

Vi vurderer å få tatovert ringer. Så vi leter etter inspirasjon.. noen som vet om noen sider og bilder av noe lignende?

Har gjort det samme, tattorverte inn bokstavene til min kjære... Men så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jobber begge i yrker der vi ikke kan ha ring (pga sikkerhet og hygiene), syns det er kjipt å bruke masse penger på ringer som ikke vi får brukt så ofte. Er jo tross alt på jobb 8t i løpet av en dag. Vi skal tattovere lik ring. Her blir det et lite hjerte i midten og en S på sidene, men sidelengs på meg. Har ikke helt tenkt ut hans enda, men skal få noen til å tegne litt neste uke. 

Ja, det kan bli slutt, og da sitter man der med en tattovering, men her er det gjennomtenkt med at begge barna våre begynner på S i navnet sitt, og det gjør jeg og mannen og, så det kan bety så mangt. 

Ville hvertfall ha funnet noe med dobbel  betydning og som kan funke ved brudd og. 

Anonymkode: a9f90...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke tatoveringer på hendene frarådet siden de lettere falmer over tid? Og man da må fylle de inn ofte for at de ikke skal bli mindre pene?

Anonymkode: 90355...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooohh!!! Tatoverte ringer!  Så fint!........said no one ever. 

Anonymkode: 0aa1c...fa4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vurderte å tatovere ring som yngre. Tatovøren frarådet det, og jeg hørte på ham.

- Huden er tynn der, slik at huden faktisk kan ødelegges under tatoveringen

- Man bruker hendene til alt, derfor falmer tatoveringen raskere enn andre steder, og ikke nødvendigvis jevnt rundt fingeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...