Gå til innhold

Å tømme en mann!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Som regel har du nom bare utløsning Lurevn!.... :wink:

Mange menn som ikke vet hva ORGASME er.... :wink:

Anafugia: Sp målet er å tømme for sperm/cædceller...

jeg vet hva det er ja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kveldsvisitt

Hm, litt confused, :roll: Det er jo orgasme-sammentrekningene som pumper ut sæden(utløsning). Hvis man skal få en utløsning uten orgasme, hva i helv$%e er det som skal få til dette dah???? Orgasme uten utløsning kan jeg forstå,altså man er tom eller klarer å knipe/holde igjen, men ikke det motsatte.... hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, jenter..... :fy:

Til og med jeg viste dette med separat orgasme og utløsning hos mannfolk.....

Hvor har dere vært og lært om sex, jenter??

AV en utrolig flau og kremtende lærer.... resten måtte jeg liksom finne ut på egenhånd. Men sambis har aldri nevnt at det er toooooo forskjellige ting. Så jeg og lærer mye av tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette er seroøst!

En liten tanke fra meg her:

Mannen produserer jo sædceller hele tiden, men allikevell, om man runker en mann konstant kan man da tømme mannen for det han har?

(anbefaler ingen og prøve, det er bare en teoretisk tanke fra meg)

Og ja....jeg vet jeg har mange rare tanker inn i hodet mitt...... :lol:

Ja, det er jo bare å prøve, og sehva som skjer! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh, kremt ! Hvis mannen har sterk PC muskel (må gjerne trenes opp med knipeøvelser på samme måte som hos dere kvinner som vil bli strammere i underlivet), kan han knipe hardt akkurat før utløsningen.

Han kan da ha orgasme og klare å holde igjen utløsningen......(har jeg lest) Klarer det ikke selv dah :( , orgasmen og utløsningen kommer samtidig hos meg..

Jeg har fått det til mange ganger. Men det er foreløpig ganske "slitsomt" for meg, må klemme til som en galning og puste på en spesiell måte :ler: Blir mer opptatt av å faktisk få det til enn å nyte orgasmen.. Etterpå føles det på en måte ut som det gjør etter en "vanlig" orgasme, men fallet i opphisselse og "hardhet" er en god del mindre.. Tror jeg har blitt flinkere, for de siste gangene jeg har prøvd har ereksjonen vært like god etterpå.. Hovedvitsen med disse teknikkene er selvfølgelig å forlenge akten.. i teorien skal man vel kunne holde på sånn så lenge man vil, og så "slippe løs" når man føler for det.

Jeg har også hatt den motsatte varianten en del ganger. (Altså utløsning uten orgasme) Det skjer når man "balanserer på kanten" og stopper opp RETT FØR fordi man ikke ville komme ennå.. Virker som om kroppen da noen ganger blir litt forvirra og setter i gang utløsningen, mens orgasmen ikke kommer siden stimuleringa stopper..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt
 

.....når man "balanserer på kanten" og stopper opp RETT FØR fordi man ikke ville komme ennå.. Virker som om kroppen da noen ganger blir litt forvirra og setter i gang utløsningen, mens orgasmen ikke kommer siden stimuleringa stopper..?

..hm, ok slik ja. Joda, har opplevd det ja når jeg tenker meg om... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver du med noe tantrisk-hippi-sex greier, eller Juggernaut? :ler: Det virker som om du prøver å få det til å høres ut som det er helt normalt at en orgasme som kjennes helt annerledes ut enn den med utløsning "bare kommer" osv.. Nå får jeg som sagt til tørrorgasmer selv, men det er jo med den skvise pc-muskelen greia, og det nevner jo ikke du noe om.

*Klør seg i hodet sammen med jentene her*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...