Sequax Skrevet 2. juni 2010 #61 Del Skrevet 2. juni 2010 Oi, spennende med huskjøp!! Krysser fingrene for en positiv :kgbaby: -test, snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #62 Del Skrevet 2. juni 2010 Takk Sequax!! Nå sitter jeg og ser på "Fødeavdelingen" på tvNorge. Dårlig ide for prøvere og se på de greiene der! Sitter og griner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. juni 2010 #63 Del Skrevet 2. juni 2010 Takk Sequax!! Nå sitter jeg og ser på "Fødeavdelingen" på tvNorge. Dårlig ide for prøvere og se på de greiene der! Sitter og griner jeg! Uff!! Du vet iallefall hva du må igjennom, siden du har gjort det før og er skikkelig veteran! Ha en god natt, Lemming! Blir veldig spennende å se hva som skjer med deg framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 3. juni 2010 #64 Del Skrevet 3. juni 2010 Kjenner meg igjen! Hadde nettopp en dag hvor jeg satt og så gjennom alle episodene til 'Jordmødrene'... Du kan se dem her! Samboeren min bare flirte av meg DA er man desperat da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #65 Del Skrevet 3. juni 2010 Oooh! *skjekke jordmødrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. juni 2010 #66 Del Skrevet 4. juni 2010 Utrolig spennende å følge med på Jordmødrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #67 Del Skrevet 4. juni 2010 Æsj. Idag kom TR. Satser på pp2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. juni 2010 #68 Del Skrevet 5. juni 2010 Æsj. Idag kom TR. Satser på pp2! Ække grei, den tanta der!!! Men ingen grunn til bekymring; du har jo greid bragden før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #69 Del Skrevet 5. juni 2010 Javisst. Skal nok greie det igjen! Satser på pp2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juni 2010 #70 Del Skrevet 5. juni 2010 PP2 er tingen Håepr du får en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #71 Del Skrevet 5. juni 2010 NÅ skal jeg og guttungen bake ZEBRA BARS! =D Som Belle linka til, og som jeg har gleda meg i mange dager til å prøve. Men har vært så mye stress de siste dagene, har ikke hatt tid før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #72 Del Skrevet 5. juni 2010 Takk Småkjekset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juni 2010 #73 Del Skrevet 5. juni 2010 De Zebra barene så jo helt fantastisk innbydende ut, så gleder mge til tilbakemelding på hvordan oppskriften var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #74 Del Skrevet 5. juni 2010 Aah. Kaken i ovnen, og guttungen står ved kjøkkenbenken og rører sammen mel og deigrester. Da var det bare å vente. Lørdag. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 5. juni 2010 #75 Del Skrevet 5. juni 2010 TR ja... Kjedelige greier det der! Ønsker deg bare lykke til. Det klaffer nok for oss begge i PP2 Ha en fortsatt fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 9. juni 2010 #76 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg kikker innom boka di jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juni 2010 #77 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei, Lemming! Satser på at tanta er fraværende neste måned!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. juni 2010 #78 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvordan går det med deg Lemming? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #79 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg kikker innom boka di jeg! Hei hei!! Hei, Lemming! Satser på at tanta er fraværende neste måned!! Ååh, jeg også!! *krysser fingre* Hvordan går det med deg Lemming? Hei igjen!! Alt fint her! Oi, nå er det kjempelenge siden jeg var innom her, så jeg har mange dagbøker og tråder å oppdatere meg på! De siste ukene har vært kjempehektiske. Ungene på skolen satte opp en teaterforestilling, så lærere, elever og foreldre har stått på som helter fram mot forestillingen. Kostymer skulle lages, rekvisitter skulle ordnes, scenografien skulle på plass, teksten måtte finpusses, osv. De siste arbeidsukene før ferien har altså vært veldig stress. Mye som skulle skje på en gang. I tillegg til forestillingen skulle halvårsvurderingene skrives ferdig og leveres, og da skolen vår renoveres måtte arbeidsrommet til oss lærere tømmes helt. Vi har alle vært helt de siste ukene altså! En kollega av meg fant faktisk en norsk innføringsbok som var Lemmingmannen sin da han var 11 år gammel! Det var kjempemorsomt, jeg tok den med hjem og jeg og kjære leste den sammen. :happy: Så kom ferien, og jeg har flytta hele stua inn på soverommet. Alt unntatt sofaen, tv-bordet, og salongbordet. Dette fordi jeg og mamma har begynt å legge parkett i stua. (Vet ikke om jeg har nevt det før, men jeg leier leilighet i 2.etasje av foreldrene mine sitt hus). Det 590 år gamle vegg-til-vegg teppet skulle ut! Det var jo i og for seg også et eventyr. Teppet skjærte jeg strimler av med en brødkniv og hev ut. Under teppet var det linoleum, som jeg også rev av og hev ut. Under linoleumen var det ca 5 lag med tynn papp. Som selvsagt måtte bort. I endene var den løs, og kunne bare rives av, lag etter lag, men et stort området ca i midten av stua satt alt fast. Lagene satt fast i hverandre og fast i gulvet. Så jeg og mamma lå flere timer og skrapte papp av gulvet. Kjempemorsomt. Vel. Nå er gulvet neeeesten ferdig. Et lite hjørne igjen, så er det bare å snekre listene på plass igjen. Aaah, skal bli godt å få stua ut av soverommet! hehehe. Så var det prøvingen da! Jeg tok utgangspunkt i 28dagers syklus, så satset på el rundt 18. juni. Har tatt el-tester hver dag siden den 16. juni, og fikk positiv test i går! Så igår måtte vi to ganger! Så nå er det bare å vente - og håpe - på positiv test om 2 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. juni 2010 #80 Del Skrevet 23. juni 2010 Hei, Lemming! Koselig å "se" deg igjen! Blir sikkert kjempefint med nytt gulv i stua! Gleder meg til å høre om testresultatet om to ukers tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå