Gjest Ludovie Skrevet 1. mai 2010 #141 Del Skrevet 1. mai 2010 Hva er det jeg ikke forstår da? :klø: Vel, du kan jo lese et av de første innleggene dine i denne tråden, og som Suzy svarte på på en glimrende måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #142 Del Skrevet 1. mai 2010 Vel, du kan jo lese et av de første innleggene dine i denne tråden, og som Suzy svarte på på en glimrende måte. Jeg visste allerede alt hun skrev. Det var ikke poenget med det. Poenget mitt med å spørre var bare for å få høre hennes, og andres, tanker og meninger her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 1. mai 2010 #143 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg visste allerede alt hun skrev. Det var ikke poenget med det. Poenget mitt med å spørre var bare for å få høre hennes, og andres, tanker og meninger her. Haha! Yeah, right. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 1. mai 2010 #144 Del Skrevet 1. mai 2010 Siden denne diskusjonen er veldig fruktbar, poster jeg enda en ny sang: http://www.youtube.com/watch?v=VoQodsb1dpw Og den er dessuten faktisk "legentery". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #145 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Haha! Yeah, right. Akkurat! Jeg forstår jeg har kommet borti dette kvinnelige fenomenet der kvinner mener at en mann skal være allvitende, og hvis han må stille et spørsmål så er det et klart svakhetstegn. Dette forklarer sannsynligvis også fenomenet hvorfor menn aldri spør om veien (når dama sitter i bilen). Heldigvis er jeg allvitende Endret 1. mai 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 1. mai 2010 #146 Del Skrevet 1. mai 2010 Akkurat! Jeg forstår jeg har kommet borti dette kvinnelige fenomenet der kvinner mener at en mann skal være allvitende, og hvis han må stille et spørsmål så er det et klart svakhetstegn. Dette forklarer sannsynligvis også fenomenet hvorfor menn aldri spør om veien (når dama sitter i bilen). Du er jo bare ikke sann. Ved nærmere ettertanke så har du faktisk rett. Hva slags mann er du hvis du ikke har et klart og veldig kategorisk svar på alle livets store og små spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marabou Skrevet 1. mai 2010 #147 Del Skrevet 1. mai 2010 Akkurat! Jeg forstår jeg har kommet borti dette kvinnelige fenomenet der kvinner mener at en mann skal være allvitende, og hvis han må stille et spørsmål så er det et klart svakhetstegn. Dette forklarer sannsynligvis også fenomenet hvorfor menn aldri spør om veien (når dama sitter i bilen). Heldigvis er jeg allvitende Oh, shit. Kjønnsbestemte fenomener igjen. Du lever farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #148 Del Skrevet 1. mai 2010 Du er jo bare ikke sann. Ved nærmere ettertanke så har du faktisk rett. Hva slags mann er du hvis du ikke har et klart og veldig kategorisk svar på alle livets store og små spørsmål? Ja, jeg er jaggu glad for at jeg er den reneste Fountain of Wisdom hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 1. mai 2010 #149 Del Skrevet 1. mai 2010 Ja, jeg er jaggu glad for at jeg er den reneste Fountain of Wisdom hehe Og det er derfor du røyker, eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 1. mai 2010 #150 Del Skrevet 1. mai 2010 Forøvrig, Steinar: Her er to energiske og bra låter som du kan høre på i kveld. (Og jeg mener det, altså.) http://www.youtube.com/watch?v=iLq_4HzJ6T0 http://www.youtube.com/watch?v=qBRyrhzaaLw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #151 Del Skrevet 1. mai 2010 Og det er derfor du røyker, eller? :klø: Nei, jeg syns den er litt cool. Men jeg røyker bare her inne. Røyking er usunt og dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 1. mai 2010 #152 Del Skrevet 1. mai 2010 ... og så må du ikke gå glipp av denne godbiten med Violent Femmes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 1. mai 2010 #153 Del Skrevet 1. mai 2010 Øh. Her er lenken: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #154 Del Skrevet 1. mai 2010 Forøvrig, Steinar: Her er to energiske og bra låter som du kan høre på i kveld. (Og jeg mener det, altså.) http://www.youtube.com/watch?v=iLq_4HzJ6T0 http://www.youtube.com/watch?v=qBRyrhzaaLw Stones og R.E.M. - joda, hørbart det vettu Ikke akkurat Simply Red da men eller Sting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #155 Del Skrevet 1. mai 2010 ... og så må du ikke gå glipp av denne godbiten med Violent Femmes. Crazy kan jo passe bra innimellom! Kvinnfolk er et folk jeg aldri kommer til å forstå - sikkert nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 1. mai 2010 #156 Del Skrevet 1. mai 2010 Kvinnfolk er et folk jeg aldri kommer til å forstå - sikkert nok. Det er jo fryktelig synd for deg! Jeg er sikker på at livet ditt ville vært mye bedre dersom du hadde hatt en bedre forståelse for andre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #157 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Det er jo fryktelig synd for deg! Jeg er sikker på at livet ditt ville vært mye bedre dersom du hadde hatt en bedre forståelse for andre mennesker. Jeg har ikke gitt helt opp ennå. Har noe uavklart som må fikses først og fremst. Endret 1. mai 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. mai 2010 #158 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er jo fryktelig synd for deg! Jeg er sikker på at livet ditt ville vært mye bedre dersom du hadde hatt en bedre forståelse for andre mennesker. Eller bare åpnet for at det er OK med ting man ikke forstår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #159 Del Skrevet 2. mai 2010 Eller bare åpnet for at det er OK med ting man ikke forstår... Jeg har et stort behov for å kunne forstå. Og det er ingenting jeg ikke burde kunne forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. mai 2010 #160 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har et stort behov for å kunne forstå. Og det er ingenting jeg ikke burde kunne forstå. Ingen kan forstå alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå