Gå til innhold

Jeg hadde sex med en indisk kvinne

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og nå tror hun at vi er sammen.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Heldig du... indiske kvinner er ufattelig sensuelle og vet hvordan man gleder en mann. De vet ofte hvor viktig det er med trening av muskler der nede.

Gjest lolita___
Skrevet

hva har det med saken å gjøre hvor hun er fra?En norsk kvinne kunne ha trodd det samme.Du har kanskje gitt hun inntrykk av at du vil noe mer enn sex..

Skrevet

hva har det med saken å gjøre hvor hun er fra?En norsk kvinne kunne ha trodd det samme.Du har kanskje gitt hun inntrykk av at du vil noe mer enn sex..

Jeg sa klart til henne at det bare handlet om sex. Og at jeg ikke var interesert i henne som person

Gjest navnelapp
Skrevet

Då spørs det om du ikkje må ta ein prat til med henne. Ho har tydelegvis ikkje forstått kva du meinte. Gjenta det du sa.

Gjest lolita___
Skrevet

Jeg sa klart til henne at det bare handlet om sex. Og at jeg ikke var interesert i henne som person

Da får du si det igjen.Si at du ikke vil ha noe forhold med henne.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun ikke skjønner så godt norsk?

Gjest Eurodice
Skrevet

Heldig du... indiske kvinner er ufattelig sensuelle og vet hvordan man gleder en mann. De vet ofte hvor viktig det er med trening av muskler der nede.

Norske kvinner er uvitende om dette, mener du?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Norske kvinner er uvitende om dette, mener du?

Virker slik, ja.

Gjest Eurodice
Skrevet

Virker slik, ja.

Du har uheldige erfaringer, du da. Og så generaliserer du det til å gjelde alle norske kvinner.

Skrevet

Og nå tror hun at vi er sammen.

Of course she does... (!) Tulling. Ikke kødd med ting du ikke har greie på. Let her down easy.

Hilsen norsk-pakistaner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...