Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Heldig du... indiske kvinner er ufattelig sensuelle og vet hvordan man gleder en mann. De vet ofte hvor viktig det er med trening av muskler der nede.
Gjest lolita___ Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 hva har det med saken å gjøre hvor hun er fra?En norsk kvinne kunne ha trodd det samme.Du har kanskje gitt hun inntrykk av at du vil noe mer enn sex..
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 hva har det med saken å gjøre hvor hun er fra?En norsk kvinne kunne ha trodd det samme.Du har kanskje gitt hun inntrykk av at du vil noe mer enn sex.. Jeg sa klart til henne at det bare handlet om sex. Og at jeg ikke var interesert i henne som person
Gjest navnelapp Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Då spørs det om du ikkje må ta ein prat til med henne. Ho har tydelegvis ikkje forstått kva du meinte. Gjenta det du sa.
Gjest lolita___ Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Jeg sa klart til henne at det bare handlet om sex. Og at jeg ikke var interesert i henne som person Da får du si det igjen.Si at du ikke vil ha noe forhold med henne.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Jeg sa klart til henne at det bare handlet om sex. Og at jeg ikke var interesert i henne som person Kanskje hun ikke skjønner så godt norsk?
Gjest Eurodice Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Heldig du... indiske kvinner er ufattelig sensuelle og vet hvordan man gleder en mann. De vet ofte hvor viktig det er med trening av muskler der nede. Norske kvinner er uvitende om dette, mener du?
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 Norske kvinner er uvitende om dette, mener du? Virker slik, ja.
Gjest Eurodice Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 Virker slik, ja. Du har uheldige erfaringer, du da. Og så generaliserer du det til å gjelde alle norske kvinner.
Gjest Asim Skrevet 30. april 2010 #12 Skrevet 30. april 2010 Og nå tror hun at vi er sammen. Of course she does... (!) Tulling. Ikke kødd med ting du ikke har greie på. Let her down easy. Hilsen norsk-pakistaner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå