Gå til innhold

Lukt


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Han får mye sæd ut av tissen når vi har vorspiel. Det er kanskje den som lukter rart også :( Dette er ikke mye morro. Ødelegger helt. Jeg har ikke lyst på sex lenger jeg :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han får mye sæd ut av tissen når vi har vorspiel. Det er kanskje den som lukter rart også :( Dette er ikke mye morro. Ødelegger helt. Jeg har ikke lyst på sex lenger jeg :grine:

Er endel som tyder på at han ville hatt godt av å vaske bedre under forhuden og kanskje bruke babyolje, eller noe annet som lukter deilig og får opp ph-verdien på pXXXen.

Har han prøvd Dr.Greves intimvask, eller Asan (jeg sverger til den!)?

Suz :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyolje?? Trodde det skulle være surt miljø der nede/ lav ph?

Lukter godt og er skånsomt mot huden - tenkte vel først og fremst i forbindelse med sex'en... :wink:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter alltid litt, men en god del produkter gjjør det mye bedre. Jeg vil også anbefale at han begynner å bruke Asan, eller Dr. Greve.

Ellers høres det ut som om han kanskje har en soppinfekson, noe som er veldig, veldig vanlig. En får det lettere etter antibiotika-kurer f.eks. En Vanlig grunn til at en får sopp, er dersom han ikke tørker seg grundig nok etter dusjinga, eller rett og slett at han dusjer for mye (ikke tull, fikk beskjed om det fra en lege).

Underlivssopp kan også smitte, så jeg anbefaler at dere får sjekket om det er det som er problemet. Det fører jo ikke med seg de store ubehaglighetene, men tipper at du ikke har lyst til å få det selv? En enkelt tur til legen kan bekrefte edt. Han trenger ikke å ta noen store prøver, tror jeg. Tror de bare trenger å skrape litt ved huden hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...