Gå til innhold

Lukt


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har en ting jeg lurer på om det er noen som vet noe om eller har erfaringer. Det gjelder kjæresten min. Det lukter litt "rart" av han der nede noen ganger. Hans hygiene er det ikke noe å si på. Dusjer hver dag og skifter selvsagt undertøy hver dag. Gutten er kjempe kjekk og pen og jeg tenner på han. Vi har et bra sexliv men det er bare det med denne lukten til tider. Etter at vi har hatt sex, spesielt dagen etter kan det lukte av meg også når "restene" kommer ut hvis dere skjønner hva jeg mener.

Selv vet jeg at jeg ikke har noen skjedekatar for det sjekket jeg for litt siden. Men kan menn ha noe lignende? Som gjør at det lukter ?

Syns dette er pinlig og leit. Vet ikke hva jeg skal si til han. Kan noen komme med råd? innspill eller et eller annet? :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har hatt en mann som hadde samme problemet. Husker følelsen. Ikke så opphissende dessverre. Vet ikke om det er noe man kan gjøre noe med. Vet heller ikke om menn kan ha en bakterieinfeksjon som lager den lukten. Har hørt at menns sæd / lukt påvirkes av hva man spiser. Tips her taes i mot med takk ja :roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at asparges setter smak og lukt der nede som mildt sagt ikke er spesielt ålreit, hvertfall.

Kan han ha en soppinfeksjon eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

For det første, den sæden som kommer ut fra deg dagen etterpå, er jo godt iblandet dine egne, øh..safter :oops: denne kombinasjonen lukter ikke alltid strålende, og det har ikke alltid å gjøre med ham...

Men at selve sæden smaker (eller lukter) vondt, kan ha med hva han spiser å gjøre. En diett bestående av mye røyk og kaffe, og lite vann, for eksempel, får sæden til å smake rammere. Det samme gjør sterkt krydret mat. Et tips jeg har hørt er ananas juice. Drikk masse ananas juice, og sæden smaker mye bedre og søtere, ikke så stramt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Lukter sopp noe? og syns sopp på noen måte? Den ser helt vanlig ut. Dvs ikke rød eller noe. Dette er tragisk syns jeg. Ødelegger sexlivet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp lukter og det blir gjerne noe "utflod" på ham også. Det er ikke sikkert han har sopp, men noen slags ph-forstyrring som gjør at han lukter vondt.

Søk etter symptomer på sopp på en av legesidene på nettet så kan du sikkert finne ut mer.

Skjønner godt at det er ødeleggende...

Suz :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Takk for svar og råd!! Hvilke legesider kan jeg finne nnoe på? Og der står d vel bare om kvinner og sopp?

Men kjære deg, du klarer vel å søke på nettet litt selv også? :blunke:

Men her er ihvertfall tips til en side:

www.doktoronline.no

Om det kun står om kvinner og sopp vet jeg ikke, men det syns jeg du kan finne ut selv..den som leter den finner vet du :D

Håper du finner ut noe om dette, og at du ikke ble fornærma av svaret mitt :wink:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Ah, da skjønner jeg bedre. Det er liksom ikke bare sånn, huff han smaker litt vondt, men virkelig plagsomt! Ønsker deg lykke til, forstår at dette ødelegger for deg, sex er jo så ufattellig viktig, og tenning er alfa og omega!

:trøste: Stryk og klem fra Glammy :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. interessant spørsmål. Jeg har oppdaget at det lukter mindre av meg når jeg vasker meg med Asan, og ikke vanlig dusjsåpe. Men ellers er det vel vanlig at det lukter litt etter noen timer uansett, eller hva? Trodde nå ihvertfall jeg...

Jeg har egentlig lurt litt på dette, ettersom jeg synes at det alltid lukter "litt" av meg, selv om jeg er nyvasket. Er dette uvanlig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei det er sikkert ikke uvanlig men i dette tilfelle er det en lukt som er sur/søt på en måte. Rett og slett ekkel. Han bruker i tilegg intimsepe. Kanskje han ikke vasker godt nok? uff, hadde han vist dette selv hadde han blitt veldig lei seg. Han er super nøye med hygiene og utseende sitt så jeg må nesten si jeg ble overrasket over at HAN luktet vondt da vi ble sammen. Missforstå meg rett når jeg sier det men jeg mener vel bare at han ser deilkat ut. uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

Som et forspill kan du ta å dusje sammen med han, så kan jo du vaske han nøye og se om det blir noe bedre dah..

Han har ikke stram forhud, slik at han ikke får dratt den tilbake og vasket

k.. hodet skikkelig ? Ville jo tro at det skulle føre til en ulekker odør.... :kvalm:

Eller at han plages med mye underlivs-svetting, vil vell medføre kjønnslukt raskt oxo vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er gjerne vanskelig, men hva med å si dette til han på en pen måte?

Det må du jo nesten gjøre før eller siden, det blir rart å bare dumpe en Canestenkur i fanget på han sånn uten videre.

Du har allerede fått mange gode forslag til hva du kan gjøre, og jeg vil faktisk tro at kjæresten din kjenner sin egen lukt. Han vet gjerne ikke at du plages av den. I tillegg til de andre rådene du har fått, vil jeg derfor råde deg til å prate med han.

Ville du ikke selv satt pris på å få vite om du luktet vondt nedentil - slik at du kunne gjøre noe med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lukt fra underlivet er udeilig . Slik er det bare. Noen lukter kanskje mer enn andre men dette er vel ekstra ille. Har ikke hørt at sopp gir symptomer som lukt men...er det tilfelle da? Trodde bare det ga rødhet og svie, kløe.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at vi har hatt sex' date=' spesielt dagen etter kan det lukte av meg også når "restene" kommer ut hvis dere skjønner hva jeg mener.([/quote']

Hva med å dusje/vaske seg etter dere har hatt sex så slipper du dette? Er da ikke vanskelig å bli helt ren "oppi der"? Dra han med inn i dusjen så får dere en ekstra kosestund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noen gutter her inn som ikke bruker såpe under forhuden, men skyller med vann hver morgen og tror det da blir rent. Hva om du dusjer med ham, vasker ham selv, og slik finner ut om det er mangel på hygiene som er problemet? Trenger jo ikke å si det til ham før du vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...