Mazilla Skrevet 20. april 2011 Forfatter #2581 Del Skrevet 20. april 2011 Høres ut som en pussig skrue den der legen du var hos Satser fremdeles på at hun kommer i morgen jeg da Om hun kommer ila påsken så vil jeg ønske deg masse lykke til Jeg tror ikke at jeg får anledning til å titte innom igjen før etter det nemlig. Riktig god påske Mazzi! Tusen takk! God påske til deg og! God morgen! Står 8:57 på det første innlegget ditt... Kanskje de fikset det etter at du så det? Godt du har fått ei god natts søvn, samle litt krefter! Har dere lagt noen planer i påsken i tilfelle lillemor ikke har kommet til verden enda? Hmm, står 08.57 her også når jeg går inn via pcen, men 07.57 når jeg bruker mobilen. Rare greier! Ingen planer for påska nei.. Bare slappe av (og vente utålmodig!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. april 2011 #2582 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg sov helt fantastisk godt natta før snuppa kom Hadde ikke sovet så godt i hele svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. april 2011 Forfatter #2583 Del Skrevet 20. april 2011 Jasså? Vi får håpe det er et tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. april 2011 #2584 Del Skrevet 20. april 2011 Jasså? Vi får håpe det er et tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. april 2011 Forfatter #2585 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Nå har jeg vært på en drøy times trilletur med ei venninne. Gleder meg til jeg også har vogn med meg! Skjønn liten gutt hun har, forresten. Håper synet av han satte i gang noe hormonproduksjon som gjør at mazzilusken kommer snart.. Endret 20. april 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. april 2011 #2586 Del Skrevet 20. april 2011 Begynner du å bli litt utålmodig Bra jeg har ny mobil,så går det ann å holde seg oppdatert selv om man er på fjellet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. april 2011 #2587 Del Skrevet 20. april 2011 Orker du å gå en time så sent i svangerskapet?! Jeg greide vel knappe 5 minutter i strekk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. april 2011 Forfatter #2588 Del Skrevet 20. april 2011 Begynner du å bli litt utålmodig Bra jeg har ny mobil,så går det ann å holde seg oppdatert selv om man er på fjellet! Begynner å bli litt utålmodig ja.. Er du fornøyd med mobilen? Har du abonnement som inkluderer datatrafikk eller? Det har jeg, og det er kjempekjekt! Orker du å gå en time så sent i svangerskapet?! Jeg greide vel knappe 5 minutter i strekk.... Ikke nok med det, men da han godeste var ferdig på jobb gikk vi i mellom halvannen og to timer til, inkludert rusling i butikker og litt handling... Sånn er det når man ikke har bil og får lyst på mat de bare selger på den andre sida av byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. april 2011 Forfatter #2589 Del Skrevet 20. april 2011 Magebilde fra i går. Fotografen var litt utålmodig, så det ble litt dårlig vinkel (ikke tatt helt fra sida).. Forhåpentligvis siste magebilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. april 2011 #2590 Del Skrevet 20. april 2011 Så flott du er, Mazilla!!! og sprek!! Mannen har sluttet å spørre om jeg blir med på tur...Går 30min med hunden hver dag,men jeg har ikke vært med den siste halvannen uka... er vel mest latskapen... er vel mest bra for ryggen å spasere litt. men en skal jo lete frem overskuddet også! hva slags mat spiste dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. april 2011 Forfatter #2591 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Skjønner hva du mener.. Jeg har sikkert gått like langt i dag som de siste to ukene til sammen! Dagens middag: Tapas -ovnsstekte amandinepoteter -hvitløksmarinert parmesan -pepperbiff -kjøttboller av tapasdeig fra Jacobs utvalgte -aioli -grønn salat -ovnsstekte cherrytomater -oliven -chorizo De tre nederste var det riktignok bare han godeste som spiste. Skulle bare hatt rødvin og spekeskinke i tillegg, så hadde måltidet vært komplett Gleder meg til sommer, og nyyydelig tapas på tapasrestauranten hjemme! Endret 20. april 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. april 2011 #2592 Del Skrevet 20. april 2011 Mmmm, ja der har de skikkelig god tapas! Vi får ta med oss småjentene og spise der sammen Godt glutenfritt brød har de også! Her ble det middagspølser i brunsaus med poteter... Ikke så veldig spennende... og vi var tom for tyttebær MÅ ha tyttebær til sånn mat...! Det er ei fantastisk årstid vi har i vente! endelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. april 2011 #2593 Del Skrevet 21. april 2011 Skjønner hva du mener.. Jeg har sikkert gått like langt i dag som de siste to ukene til sammen! Dagens middag: Tapas -ovnsstekte amandinepoteter -hvitløksmarinert parmesan -pepperbiff -kjøttboller av tapasdeig fra Jacobs utvalgte -aioli -grønn salat -ovnsstekte cherrytomater -oliven -chorizo De tre nederste var det riktignok bare han godeste som spiste. Skulle bare hatt rødvin og spekeskinke i tillegg, så hadde måltidet vært komplett Gleder meg til sommer, og nyyydelig tapas på tapasrestauranten hjemme! Mmmm, ja der har de skikkelig god tapas! Vi får ta med oss småjentene og spise der sammen Godt glutenfritt brød har de også! Har de glutenfritt brød der? Digg! Jeg har ikke vært på nevnt restaurant, men svigerinna mi jobber i den byen jeg har skjønt dere snakker om, og hun skryter VELDIG av plassen! Vi tar turen sørover i morra. Ikke til nevnt by, men den som ligger hakket lengere sør hvor mannen sin farmor bor. Gleder meg! Vi blir borte fram til lørdags ettermiddag/kveld, så det kan ikke bli noe fødsel før vi er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. april 2011 Forfatter #2594 Del Skrevet 21. april 2011 Mmmm, ja der har de skikkelig god tapas! Vi får ta med oss småjentene og spise der sammen Godt glutenfritt brød har de også! Ja, det må vi gjøre! Har de glutenfritt brød der? Digg! Jeg har ikke vært på nevnt restaurant, men svigerinna mi jobber i den byen jeg har skjønt dere snakker om, og hun skryter VELDIG av plassen! Vi tar turen sørover i morra. Ikke til nevnt by, men den som ligger hakket lengere sør hvor mannen sin farmor bor. Gleder meg! Vi blir borte fram til lørdags ettermiddag/kveld, så det kan ikke bli noe fødsel før vi er tilbake! De har glutenfritt brød ja. I tillegg vet de hva som er i all maten, og tilpasser gjerne maten så den er glutenfri, f.eks kan man få innbakt kylling uten "innbaking". Jeg ser helst at det blir fødsel innen du er tilbake, no offence.. :gjeiper: God tur! Ingen fødsel i natt heller, som dere kanskje skjønner. Termin i dag. Helt rart at denne datoen har kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. april 2011 Forfatter #2595 Del Skrevet 21. april 2011 Tippeliste fødsel Menstermin: 13. april Småkjekset: 16. april Minttu: 16. april Diddles: 17. april DDuck: 19. april Miam: 19. april Aries86: 19. april Neferet: 20. april Mokkon83: 20. april pusilus: 20. april Androide: 20. april Termin: 21. april (skjærtorsdag) cypress: 21. april MaiL: 21. april TuttaV: 22. april Muffin!: 22. april hegejenta30: 23. april Alabama: 23. april Mazilla: 26. april Icing: 27. april MarianneE: 27. april ^^Belle^^: 28. april (den vordende mormors 50-årsdag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 21. april 2011 #2596 Del Skrevet 21. april 2011 ja, da var datoen her svogeren min sin bursdag i dag Hun kommer nok i løpet av helga skal du se! Her er det påskevasking! Besøket vårt kommer i tolv ett tida i natt, så vil ha det rent og gjesterommet klart Kanskje litt vasking lokker lille mazzien ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 21. april 2011 #2597 Del Skrevet 21. april 2011 Mazilla! får jeg gjette 24 april? :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. april 2011 #2598 Del Skrevet 21. april 2011 Jammen er du sprek,og jammen har dere fancy mat! Har sikkert ikke smakt på noe av det jeg Er kjempefornøyd med mobilen, og veldig kjekt med tastatur som jeg kan ta frem og bruke når jeg skal skrive her Jeg har champion fra tele2,med 100mb inkl,er vel ikke all verden, men jeg pleier oftest å koble meg på trådløst nett, så det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. april 2011 Forfatter #2599 Del Skrevet 21. april 2011 ja, da var datoen her svogeren min sin bursdag i dag Hun kommer nok i løpet av helga skal du se! Her er det påskevasking! Besøket vårt kommer i tolv ett tida i natt, så vil ha det rent og gjesterommet klart Kanskje litt vasking lokker lille mazzien ut? Svogeren min har også bursdag i dag, men det ser ut til at han får ha bursdagen sin i fred gitt.. Har gått lang tur i regnværet nå for å lokke henne ut, men jeg skjønner forsåvidt godt at hun ikke vil ut i dette drittværet! Mazilla! får jeg gjette 24 april? :hoppe: Klart det! Har ført deg opp på lista nå Jammen er du sprek,og jammen har dere fancy mat! Har sikkert ikke smakt på noe av det jeg Er kjempefornøyd med mobilen, og veldig kjekt med tastatur som jeg kan ta frem og bruke når jeg skal skrive her Jeg har champion fra tele2,med 100mb inkl,er vel ikke all verden, men jeg pleier oftest å koble meg på trådløst nett, så det går nok bra Kjekt å kunne koble seg til trådløst nett ja Maten høres vel mer fancy ut enn den var, men det var ihvertfall veldig godt. I dag står kjøttdeig og ris på menyen. Kan ikke spise like fancy mat hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 21. april 2011 #2600 Del Skrevet 21. april 2011 vittig at begge svogerene våre har bursdag på samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå