Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Innspill ja... Velg annenhver kontroll hos jordmor og lege. Så får du snakket med begge. En med masse kunnskap om graviditet og fødsel, og en med masse kunnskap om helse og kroppen generelt. Veldig greit når man har en sykdom som følgesvenn i en graviditet. Så får man spurt legen om forskjellige ting. Både diverse og i sammenheng med sykdom.

Mange ganger jordmor ikke har kunnet svare meg på ting angående min sykdom og graviditet iallefall. ;)

Signerer denne :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy å lese om dine dager som gravid!

Her venter vi på første svangerskapskontroll som ikke er før om 2 uker! Da skal oldeforeldre informeres. Blir stas å ringe (ja, for vi bor såpass langt unna at det lar seg ikke gjøre å reise ned), og fortele bestefar på 86 (snart 87) at han skal bli oldefar!

Håper du får en fin dag og uke!

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal informere 2 av 3 oldeforeldre i dag.. Det blir spennende! :jepp: Det er deres første oldebarn. De har snakket masse om oldebarn i det siste. Enten er det tilfeldig, eller så "føler" bestemor det på seg. Hun påstår at hun kan merke når noen i familien er syke, og at hun kan se på folk at de er gravide pga noe med ansiktstrekkene deres.. :sjenert: Høres litt spaca ut for meg, men for all del! :fnise:

Jeg tror forresten jeg går for den "anbefalte" modellen med annenhver kontroll hos lege og jordmor, spesielt nå om dere også har sagt det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er oldeforeldrene informert. Det ble, som forventet, noen tårer og masse babysnakk og mimring fra 60-tallet. De ble veldig glade altså! Og spurte om å få se bildet flere ganger.. :rødme:

Etterpå informerte jeg også kusina mi (som også var forloveren min), og mamma snakka med sin søster (altså mor til nevnte kusine). Nå er katta på god vei ut av sekken! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt deilig, men egentlig mest rart! ;)

Jeg tror forresten oppblåstheten fra i går ikke bare er oppblåsthet, men litt begynnende Mazziluskmage! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er notert. Har tenkt å ta hver tirsdag, for da er det ny uke etter den nye "tidsregningen". Vi kjøpte oss kamera i helga, så nå er vi klare for både voksende mage og kommende babydokumentasjon! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, den var litt artig! :jepp: Har sett noe liknende tidligere med en som gikk ned i vekt og ble skikkelig trent, men denne var i grunnen mer troverdig! ;)

I dag kjøpte jeg det første til Mazzilusken forresten! Et søtt lite plagg til 30 kr på tilbudsstativ på H&M. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte komme meg unna litt.. Typen til mamma irriterer meg, broren min irriterer meg, og jeg savner han godeste. :tristbla: Nå ligger jeg under dyna. Tårene triller, men jeg spiser sjokoladekjeks, og kjenner at det hjelper litt for hver bit jeg tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...