Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Morsomt å lese at du etterlyste symptomene før jeg reiste på ferie, og er lei av dem når jeg kom på nett igjen. Håper det er bra med deg i dag og at det gikk greit å dele nyheten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg! :vinke: Skal si dere har konsumert mye popcorn mens jeg var borte! :ler:

Symptomer ja.. På en måte er jeg jo glad for å ha dem, men på den annen side er jeg litt smålei av føle meg fyllesyk til alle døgnets tider.. :roll:

Nå har vi delt nyheten med foreldre og søsken på begge sider. Alle ble veldig glade og overraska :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble litt sånn bisetning-fortelling.. :fnise: Ingen som trodde oss først da, men etterhvert ble det både gratulasjoner, klemmer og noen tårer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er både deilig og skummelt, synes jeg! ;) Gleder meg til det har gått noen uker til, sånn at "alle" kan få vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for linken, Mokkon83. Har lest noe liknende tidligere. I dag har jeg vært mindre kvalm enn på lenge, så kanskje det hjalp å lese litt om det! :ler: Eller så er det fordi jeg har småspist druer og annet "hele" dagen. Merker at kostholdet mitt for tida likner litt på kostholdet dagen derpå; kjøleskapskalde druer, snacks, jordbærmelk, juice, yoghurt og "lyst på mat, men ikke sulten/fort mett".

Ellers er jeg smålei av uren hud og treg fordøyelse, men jeg prøver å ikke klage for mye! ;)

I morgen skal jeg på besøk til ei venninne som har termin om under ei uke. Blir koselig! :) Gleder meg til jeg kan fortelle om nyheten til andre enn familien! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...