Småkjekset Skrevet 2. september 2010 #481 Del Skrevet 2. september 2010 Har dere bestemt dere for en spesiell måte å fortelle foreldrene deres om graviditeten på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. september 2010 #482 Del Skrevet 2. september 2010 Det er ikke moro når det står på, men det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2010 Forfatter #483 Del Skrevet 2. september 2010 Har dere bestemt dere for en spesiell måte å fortelle foreldrene deres om graviditeten på eller? Tror vi bare går for å nevne det i en bisetning.. Noe à la: -Vil du ha et glass vin? -Nei takk, jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 #484 Del Skrevet 2. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2010 Forfatter #485 Del Skrevet 2. september 2010 Grønn Farris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 #486 Del Skrevet 2. september 2010 Hjelper den på kvalmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2010 Forfatter #487 Del Skrevet 2. september 2010 Litt ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 #488 Del Skrevet 2. september 2010 Hooray Jeg elsker farris og bonaqua dagen derpå! Det lindrer bedre enn brus og vann syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 2. september 2010 #489 Del Skrevet 2. september 2010 Vi fortalte det til mine foreldre i uke 5, og hans foreldre i uke 7. Håper kvalmen gir seg, jeg hadde det bare i et par uker (heldigvis) før det hele gikk over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. september 2010 #490 Del Skrevet 2. september 2010 Tror vi bare går for å nevne det i en bisetning.. Noe à la: -Vil du ha et glass vin? -Nei takk, jeg er gravid. Genialt! Selv tenker jeg å ta denne: "når skal dere ha barn da?" (noe alle spør om......) da skal jeg svare : " I mai" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2010 #491 Del Skrevet 2. september 2010 Genialt! Selv tenker jeg å ta denne: "når skal dere ha barn da?" (noe alle spør om......) da skal jeg svare : " I mai" Den tok jeg på en del folk Jeg jobber som frisør så mange kunder var nyskjerrige og siden vi giftet oss i august i fjor fant de vel ut at det var på sin plass at vi skulle få barn med engang :gjeiper: Så når de syns de var morsomme og spurte og tullet og jeg svarte "i juni" så ble de ganske paff for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. september 2010 #492 Del Skrevet 2. september 2010 Den tok jeg på en del folk Jeg jobber som frisør så mange kunder var nyskjerrige og siden vi giftet oss i august i fjor fant de vel ut at det var på sin plass at vi skulle få barn med engang :gjeiper: Så når de syns de var morsomme og spurte og tullet og jeg svarte "i juni" så ble de ganske paff for å si det sånn det kan jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. september 2010 #493 Del Skrevet 2. september 2010 Tror vi bare går for å nevne det i en bisetning.. Noe à la: -Vil du ha et glass vin? -Nei takk, jeg er gravid. Da kan jeg tenke meg de blir lange i maska Genialt! Selv tenker jeg å ta denne: "når skal dere ha barn da?" (noe alle spør om......) da skal jeg svare : " I mai" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. september 2010 #494 Del Skrevet 3. september 2010 Smart måte å fortelle det på! Det enkle er jo som kjent ofte det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. september 2010 #495 Del Skrevet 3. september 2010 Håper du får en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 3. september 2010 #496 Del Skrevet 3. september 2010 Takk Miam! Du har vel vært uten internett, har du ikke? Velkommen tilbake! Det har jeg! Takk for det, koselig å være tilbake i det 21. århundre Tror vi bare går for å nevne det i en bisetning.. Noe à la: -Vil du ha et glass vin? -Nei takk, jeg er gravid. Hahah! Da tenker jeg de blir sjokka Men det er jo i grunn greit å bare si det sikkert, ser for meg at det er artig uansett hvordan man forteller det. De vordende besteforeldrene/tanter/onkler blir jo sikkert kjempeglade! Håper kvalmen avtar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. september 2010 #497 Del Skrevet 3. september 2010 God helg! Dere skulle i noe denne helga også dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. september 2010 #498 Del Skrevet 3. september 2010 God helg. Og lykke til med å fortelle nyheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 3. september 2010 #499 Del Skrevet 3. september 2010 God helg Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. september 2010 #500 Del Skrevet 3. september 2010 God heeeeeelg! Gleder meg til å høre hvordan dere har fortalt den fantastiske nyheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå