Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Klaffet ikke her heller nei.. :riste: Vet ikke når det blir mer aktiv prøving på oss, siden det i løpet av den siste måneden har kommet opp en del ting som gjør at vi nesten ikke kommer til å se hverandre i løpet av sommeren. Men men, vi kjører på med :sengekos: når vi møtes, og så får det gå som det går! :jepp:

Jeg er egentlig glad jeg klarte meg gjennom PP1 uten altfor mye symptomjakting, for da ble det ikke så ille når TR kom. Det eneste som var litt dumt var at syklusen ble på 32 dager, så de siste 5-6 dagene begynte jeg såklart å kjenne etter om jeg hadde noen nye og spennende plager.. ;)

Tenk hvis det bare hadde vært så enkelt som barnelærdommen sier ja! :dåne: Men, skal vel egentlig ikke klage - har jo bare hatt én PP! (pluss jukse-PP'en i april..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så sant, så sant!

Kan ikke klage... ENDA!

Får vente til vi er (ihvertfall) oppe i PP3... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar fra han godeste neste søndag. I følge terminkalkulatoren vil befruktning skje i dagene rundt mandag 7.juni ved 28-dagers syklus. Siden jeg varierer mellom 26 og 32 dager er det jo en viss sjanse for at vi kan klare å produsere en liten Mazzilusk før jeg drar, selv om jeg ikke har helt troa. Skal uansett kose oss masse, siden jeg skal reise fra han.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at dere ikke får sett hverandre på lang tid :(

Har det slik jeg nå også. Sambo dro i dag og kommer kanskje hjem to dager neste uke før han drar avgårde i 3-4 uker til et annet sted. Ikke bare artig, men det går nå på et vis.. Men synes det er typisk at alle disse jobbene han blir satt opp på går samtidig tiden rundt mulig EL :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det er en STOR sjanse for en "Mazzilusk" før du drar med så masse babystøv som jeg sender over...

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Glemmer visst denne boka litt jeg. Prøver å ikke tenke altfor mye på prøvinga, siden det egentlig er liten sjanse for at vi lykkes med det første. Jeg mener nemlig å ha hørt at man må :sengekos: for at det skal bli noen :babyjente: ..

:sjenert:

Men takk for babystøv! Kanskje det hjelper?! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreeeemt... Hvorfor har du ikke sagt fra om at du har en egen prøverbok??? :snurt:

;) Nei, du blir ikke kvitt meg så lett, så fra nå følger jeg med her og! :popcorn: Håper denne boken ikke blir lang!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Beklager! Jeg håper også den blir kort! Selv om det i første omgang skyldes at vi ikke får prøvd noe, siden vi aldri er sammen rundt EL. :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsatsen i PP2 er unnagjort, nå gjenstår bare å vente på IKM om et par uker. Har ingen tro på at dette har gått veien, siden jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har hatt EL enda denne måneden. Eneste sjanse er om jeg drasser rundt på noen rester som holder koken frem til egget finner det for godt å ta de imot.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Husk de kan overleve i inntil fem dager inni deg så det er håp, det klaffer når du minst venter det :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare håpe det ikke blir en skrapkake av en unge hvis det skulle klaffe nå.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at det er sleske greker spermier som er slike. Norske staute spermier derimot slipper igjennom på null komma svisj ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) godt du ikke stresser iallefall!

tror nok det er "feilen" de fleste gjør :)

det er som med et forhold! når man bestemmer seg for at man skal være singel ihvertfall 1 år, DA kommer drømmemannen :wink:

sender litt babystøv uansett jeg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt "menssmerter". Er vel EL det da? :klø: Jaja, man blir om ikke annet veldig obs på kroppen og dens signaler når man er prøver! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...