Gå til innhold

Jenter? Hvor mange har dere hatt sex med?


Gjest mille_moren

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Er 21 år og har hatt sex med en gutt :sjenert: Første gangen var i fjor sommer med han, som jeg fortsatt er sammen med :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest AnonymBruker

Er 22 år og har hatt 11 :sjenert: Det er ikke sånn at jeg angrer på noen av dem, men skulle gjerne sett at jeg hadde funnet mannen med stor M slik at jeg hadde sluppet å være tøs for å få tilfredsstilt behovet mitt...

Så du ser på deg selv som tøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart 20, hatt sex med 2 (han siste er jeg fortsatt sammen med).. Skulle ønske det var fler.. 2-3 stk til for erfaringen og spenningens skyld. Men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 22 år, og har kun vært sammen med en person. Han er mannen min og jeg er veldig stolt av å bare ha vært med ham! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 24 år og har kun hatt sex med en person; Kjæresten min. Men vi har vært sammen i mange år da :)

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 killar och 2 tjejer, är 20 år. Har varit tillsammans med min nuvarande pojkvän i 2 år och det känns inte som att listan kommer att utökas så mycket mer faktiskt, haha. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du ser på deg selv som tøs?

Neida ;) Men mange andre ville nok syntes det, men det de ikke vet, har de ikke vondt av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 år, 9 stk. Den siste er min kjæreste som jeg har vært sammen med i 2 år og 8 mnd. De åtte stk. jeg hadde før han hadde jeg sex med i løpet av bare et halvt år fra jeg debuterte til jeg møtte han. var en kjæreste som varte i to mnd. en pulekompis og resten ons.

Kunne godt ha vært utenom fire-fem-seks av dem, men ikke noe jeg bruker tid på å tenke på i hverdagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...