Gå til innhold

Kvinner og menn - kompiser?

Steinar40

Anbefalte innlegg

Nei, da blir du nok partnerløs i stedet. I hvert fall en normal partner.

Hva vet du om det? Det finnes svært mange menn som liker og trives med en partner som er trygg på sin egen seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig.

Jeg kan garantere at et parforhold der mann og kvinne ikke er bestevenner, aldri kommer til å vare.

Min partner skal være min partner, bestevenner har jeg utenom forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man treffer ei helt ukjent dame som allerede har mannlige kompiser, så har høna kommet før egget. Og da blir det helt feil.

Jeg vil gjerne gjenta mitt spørsmål fra tidligere i denne tråden, samt fra tråden på 344sider, hva er det du er redd for,. Om jeg og Kristian har vært bestekompiser siden vi var 12, og aldri har pult, hvorfor i helvete skal jeg da pule Kristian når jeg får partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan du godt si. Men hvordan skal Ole kunne vite dette?

Han kjenner jo hverken KateW eller Kristian eller deres forhold.

Ole ser da bare risikoen.

Da er Ole en usikker dust, som aldri hadde hat sjans på KateW. Det handler om å stole på partner og potensielle partnere, ikke sitte og lage seg risikolister over alt som KAN gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes virkelig logikken din er utrolig baklengs Steinar.

Samboeren min har en haug venner av motsatt kjønn, og det gjør meg absolutt ingen ting. Hvorfor?

Fordi han har vært singel i flere år før han møtte meg, så DERSOM han hadde hatt det minste ønske om å ha sex med / ha et forhold til en av disse jentene, så hadde han gjort det allerede! Ergo har han jo allerede bevist at han ikke er interessert i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønte jeg ikke, hva blir helt annerledes? Kan du utdype det for ei som har venner av begge kjønn og hvor det fint har latt seg forene med å ha kjæreste?

En ny kjæreste som ikke kjenner dine venner.

Og en ny kjæreste som kjenner dine venner fra før.

Det blir helt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prøvekandidat

En ny kjæreste som ikke kjenner dine venner.

Og en ny kjæreste som kjenner dine venner fra før.

Det blir helt annerledes.

Hvorfor det? Han får da lov til å bli kjent med vennene mine og lurer han på noe om dem så er det bare å spørre, ser ikke problemet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om det? Det finnes svært mange menn som liker og trives med en partner som er trygg på sin egen seksualitet.

Du tror på at de fleste serøse menn ønsker seg ei dame som har sex med venninnene sine?

I så fall har du lest litt for mye feil-propaganda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Ole en usikker dust, som aldri hadde hat sjans på KateW. Det handler om å stole på partner og potensielle partnere, ikke sitte og lage seg risikolister over alt som KAN gå galt.

Hvorfor stoler man på et annet menneske?

Hva er det som gjør at det kan skje?

Hvilke forutsetninger må ligge til grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det Steinar prøver å si på en litt uklar måte er at mange menn, ikke alle, tenker med feil hode..Har de en søt venninne så er det rimelig sikkert at de prøver seg om sjansen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes virkelig logikken din er utrolig baklengs Steinar.

Samboeren min har en haug venner av motsatt kjønn, og det gjør meg absolutt ingen ting. Hvorfor?

Fordi han har vært singel i flere år før han møtte meg, så DERSOM han hadde hatt det minste ønske om å ha sex med / ha et forhold til en av disse jentene, så hadde han gjort det allerede! Ergo har han jo allerede bevist at han ikke er interessert i dem.

Jeg hadde tenkt å kommentere noe her, men poenget ligger egentlig i det foregående innlegget mitt. Hvorfor man stoler på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Det Steinar prøver å si på en litt uklar måte er at mange menn, ikke alle, tenker med feil hode..Har de en søt venninne så er det rimelig sikkert at de prøver seg om sjansen kommer.

Og det vi prøver å si på en ganske så klar måte er at det finnes en del menn som ikke har det problemet, som har erfart annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Han får da lov til å bli kjent med vennene mine og lurer han på noe om dem så er det bare å spørre, ser ikke problemet jeg.

Hvordan vet du at han har samme personkjemi med dine venner som du har?

Jeg vil faktisk påstå at det er veldig lite sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Snakk om å se verden i sort/hvitt Steinar, hva med å åpne opp litt og slippe litt glede inn i livet ditt, rett og slett se på livet i et litt større prospektiv :gjeiper:

*De fleste av livets skygger skyldes at vi selv står i veien for vårt eget solskinn!! *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Og det vi prøver å si på en ganske så klar måte er at det finnes en del menn som ikke har det problemet, som har erfart annerledes.

"Det Steinar prøver å si på en litt uklar måte er at mange menn, ikke alle, tenker med feil hode"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å kommentere noe her, men poenget ligger egentlig i det foregående innlegget mitt. Hvorfor man stoler på andre.

Jeg ser virkelig ikke at det forrige innlegget ditt har noen relevans i det hele tatt. Du spør hvordan man kan vite at kjæresten ikke vil ha sex med vennene sine - og jeg forklarer at dersom de hadde villet det, så hadde de allerede gjort det - og dermed har de bevist at de ikke har noe slikt ønske.

Du ber om bevis, jeg gir deg bevis. Du trenger ikke å stole på noe som helst, bare å se på bevisene, som er det du uttrykkelig har bedt om i hele denne tråden.

Mistenker at du kun svarte dette fordi du ikke klarte å finne på et brukbart argument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det Steinar prøver å si på en litt uklar måte er at mange menn, ikke alle, tenker med feil hode"

Ja, og da spesielt i festlige lag i sammenheng med alkohol.

Alkohol inn, vett ut! Gammelt godt ordtak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser virkelig ikke at det forrige innlegget ditt har noen relevans i det hele tatt. Du spør hvordan man kan vite at kjæresten ikke vil ha sex med vennene sine - og jeg forklarer at dersom de hadde villet det, så hadde de allerede gjort det - og dermed har de bevist at de ikke har noe slikt ønske.

Du ber om bevis, jeg gir deg bevis. Du trenger ikke å stole på noe som helst, bare å se på bevisene, som er det du uttrykkelig har bedt om i hele denne tråden.

Mistenker at du kun svarte dette fordi du ikke klarte å finne på et brukbart argument.

Nope. Det jeg lurte på, og fortsatt lurer på, er hvordan du kan vite det ovenstående?

Hvilke "bevis" kan du se på egentlig tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ikke noe problem i at forskjellige kjønn kan være venner. jeg har flere guttevenner, og dersom det har vært følelser der så er de borte nå. det eneste som er sikkert er at jenter og gutter ofte har en flørtete undertone uansett. men jeg er ikke enig i at det må bli følelser og ødelagte vennskap. vi er alle forskjellige. det er en selv som ødelegger i så fall. det er greit med en flørtete undertone, men det finnes grenser. sex i fylla osv er ødeleggende. det blir vanskelig å forholde seg til personen etterpå. spesielt hvis man har utviklet små følelser. dersom man holder flørtingen på et lavt nivå vil de små sommerfuglene forsvinne og venskapet blir bare bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ikke noe problem i at forskjellige kjønn kan være venner. jeg har flere guttevenner, og dersom det har vært følelser der så er de borte nå. det eneste som er sikkert er at jenter og gutter ofte har en flørtete undertone uansett. men jeg er ikke enig i at det må bli følelser og ødelagte vennskap. vi er alle forskjellige. det er en selv som ødelegger i så fall. det er greit med en flørtete undertone, men det finnes grenser. sex i fylla osv er ødeleggende. det blir vanskelig å forholde seg til personen etterpå. spesielt hvis man har utviklet små følelser. dersom man holder flørtingen på et lavt nivå vil de små sommerfuglene forsvinne og venskapet blir bare bedre.

Tror du at en ny kjæreste vil like dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...