Gå til innhold

En aldri så liten treningsdagbok


Gjest asanti

Anbefalte innlegg

Gjest asanti

Hei!

Jeg er en av de som virkelig ikke har nok motivasjon til å trene og spise sunt. Jeg har medlemskap på et treningstudio og treningen går virkelig i bølgedaler!

Jeg er en liten person, bare 160 høy og er til vanlig str 32-34/xs-s. Det vil si at nå som jeg har lagt på meg mellom 6-8 kg passer jeg ikke NOEN av klærne mine.

Bare for å ha det sagt så føler jeg meg ikke feit og jeg har ikke lyst å slanke meg pga jeg føler meg tykk. Tvert imot, jeg er veldig gla jeg endelig har klart å lagt på meg litt. Men når lengden min er så lav og jeg har små hofter og minipupper så passer ikke klær meg som er i større str. Så jeg trives i petit-avdeling.

Målet mitt nå er å stramme opp der de 6-8kg har lagt seg (magen) Så slepper jeg å se gravid ut (ja, jeg har fått spørsmål om det) og få bedret kondis og energinivået. Blir jeg litt sterkere så er det et stort pluss!

Jeg er veldig heldig som begynner arbeidsdagen kl.10.00 tre dager i uken og kl.12.00 to dager (jobber 100%)Så planen er å trene før jobb, og da tenker jeg kondisjon de dagene jeg begynner kl 10 og kondisjon+styrke de andre to dagene.

Kostholdet mitt bør jeg gjøre noe med. Jeg drikker mye cola og elsker chips, love it! Samboer og jeg er flinke til å lage mat, god mat, å det vises på oss begge to. På de snart to årene vi har vært sammen har han lagt på seg og jeg. Så godisspisingen kan kuttes ned på.

Hensikten med dette innlegget/dagbok er at det skal få meg til å gi litt ekstra. Om det vil lykkes vet jeg ikke, men håper på det! Jeg blir å skrive om framgangen, hva jeg trener, evt resultater og kosthold (om jeg klarer endre det)

Om noen har tips å komme med så gjerne det, er åpen for alt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest asanti

I dag har jeg ikke trent siden jeg er syk. Men når det gjelder mat har jeg klart meg veldig fint.

Frokost - herbalife shake

Lunsj - rundstykke og egg

Middag - ganske sen middag idag siden jeg jobbet sendt, men ble pytt-i-panne med egg.

På jobb har jeg drukket Rooibush-te, kjempegod og den skal være litt sunnere enn vanlig te?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Siden forkjølelsen satt lengre i kroppen enn jeg regnet med ble det ikke trening før i dag. Men jeg føler jeg gjorde opp for det med en lang økt tidligere i dag.

Brukte lang tid i morgest synes jeg og var ikke på treningsstudioet før klokken var kvart over 9.

Jeg trente 20 min kondisjon på ellipseapperatet og styrke i ca 30 min. Jeg tar økte på 10x3 siden det er lenge siden jeg har trent, begynner i det småe og jobber meg heller opp.

Nå skal jeg hoppe i dusjen, spise en god frokost før det er jobb om en og en halv time. :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...