Klips Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #701 Del Skrevet 24. juli 2011 ... i morgen Koselig med en stelle hjemme dag i høljeregnet. Et helikopter har sirklet over oss lenge nå, kanskje like greit å være inne til de har funnet det de leter etter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #702 Del Skrevet 25. juli 2011 Var vel sikkerhet pga. gudstjenesten, men rart de sirklet helt borti her. I dag fikk jeg tatt min første lange løpetur på lenge. Oppholdsvær og under 40+ - utmerkede forhold. Ble vel en 11 km ca, jeg måler jo med hele to teknologier og har dermed ingen anelse Krøp 3 små plasser opp på resultatlisten, det skal bli seigt å komme seg skikkelig opp, her må jevn jobbing til. Prøve å få til 5 km på de fleste dager, og så lengre turer når det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. juli 2011 #703 Del Skrevet 25. juli 2011 Oi, her må jeg følge med! En annen løper! Jeg prøver å få til mila før oslo maraton, vurderer å melde meg på skummelt, for jeg har aldri løpt en mil før, og jeg kommer til å bruke godt over timen. Jobber med 5 km nå, løper distansen greit, men tempoet er problemet. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #704 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Lykke til, og superhyggelig med besøk Jeg har hatt i bakhodet at jeg KAN melde meg på halvmaraton i år, siden det kommer til å/bør bli mye løping i sommer. Men jeg vet ikke om det egentlig er så gøy å løpe i to timer Eller om jeg løper noe fortere enn forrige gang, snarere tvert i mot tror jeg, og da forsvinner i hvert fall poenget for å gjennomgå slik tortur. Vært to dager på en bitteliten øy nær Koster, det var en joggeløype der, med ivrige joggere på om morgenen, men i og med at man trengte ca. 50 runder for å få målbar lengde prioriterte jeg heller båt, svaberg og mygg. Rykket kun ned til 17. plass etter to dager fri, lovende, men må ha langtur (10 km+) i morgen. En syltynn dame gjorde masse treningsgreier på stranden, litt sånn hot quickie workout. Morsomt å følge med på. To andre (ekstremtjukke) damer på den andre enden av stranden tittet bort på henne fra hver sin Pringles boks. Ahh, stranden er underholdende. Endret 4. august 2011 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #705 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Målet er som kjent 200 km mellom 25. juni og 25. august. I tillegg hadde det vært supert å havne blant topp 10, men det blir tøft. 10. plassen nå har 135 km, jeg har bare 105. MEN jeg har hatt ferie. Og den er nå (kjipers!) over. Endret 29. juli 2011 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 30. juli 2011 #706 Del Skrevet 30. juli 2011 Her må jeg inn og følge med igjen. Himmel, som du løper, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #707 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg løper alt for lite. Det er så mye annet, venner som inviterer hit og dit, strålende sol, barn som jeg må nyte og knytte til meg og gjøre sterke og fine når jeg først ser dem. De andre i konkurransen raser fra, jeg har ikke hamstret en kilometer på sikkert fire dager, og sjansen til å nå igjen sjefen er nok forduftet. Men i dag ble klokken 10, og det er siste feriedag, jeg lover meg selv å starte et nytt og bedre liv 1. august, og drikker heller vin nå i kveldinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 31. juli 2011 #708 Del Skrevet 31. juli 2011 Man skal ikke kimse av vindrikking heller, da Eller venner og familie heller, for den del. Konkurranse eller ikke, jeg tror du prioriterer riktig (men jeg synes fortsatt at du løper både ofte, langt og lenge. Oftere, lengre og lenger enn meg, i alle fall!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 1. august 2011 Forfatter #709 Del Skrevet 1. august 2011 Takk for det, riktig prioritert er jeg helt enig i at det er I dag startet det nye og bedre livet, en 11 km tur i solsteiken (måtte bare få det gjort) mens lillegutt er på SFO-tilvenning. Opp til 15. plass, halvdød men lykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 4. august 2011 Forfatter #710 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Deilig med litt dis, egentlig, perfekt temperatur, men fortsat VARMT å løpe. Da jeg kom hjem oppdaget jeg flere fluer som hadde druknet i svetten på hendene mine Så lekkert asså. Liten tur i forgårs også, så allerede tre løpeturer på de fire første dagene i august. Begynner å bli MØKK lei jogging men jeg SKAL ha en respektabel (dvs. godt synlig) plassering i denne konkurransen. Hadde håpet topp ti, men det blir tøft, der ligger maratonløperne og de som logger alle trilleturene de tar med kolikkbabyene sine. OG sjefen min. Han når jeg ikke. Nå ligger jeg fortsatt udusjet på plattingen etter å ha sjekket resultatlisten og skal se om Elixia har lagt ut noen høsttimeplan, så jeg kan kose meg med å se på alt jeg skal trene når jeg ikke lenger skal ha et eneste mål med treningen. Nå for tiden tøyer jeg ikke en gang, og har ikke gjort en eneste styrkeøvelse i hele juli, er blitt døds-lat. Kanskje tøye litt. Har i hvert fall fått trent mye mer i sommer enn jeg ville gjort uten denne konkurransen. Flaks for meg at jeg laget den. Endret 4. august 2011 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 4. august 2011 #711 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Ja skikkelig flaks! Har sjøl ikkje jogga ein meter på katastrofalt lenge. No må eg vel få lyst snart. Kanskje om eg leser litt om di jogging. Har trua på topp 10- heia heia! Kor langt må du springa før du er der? Endret 4. august 2011 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 5. august 2011 Forfatter #712 Del Skrevet 5. august 2011 Det er jo ikke godt å si, for de andre løper også I dag (før jeg evt karrer meg ut på nok en tur) har jeg 134 km og ligger på 14. plass. Nåværende 10. plass har 152, altså 18 km mer. :gjeiper: Over henne ligger de på 170 - 200+ og er rett og slett uslåelige. Og så må man jo ta med i betraktningen at de som ligger ca. likt med meg legger inn det ekstra giret de også. Puh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. august 2011 #713 Del Skrevet 5. august 2011 Når er denne "konkurransen" over da? Høres ganske motiverende ut, hvor finner jeg noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 5. august 2011 Forfatter #714 Del Skrevet 5. august 2011 Konkurransen er over 25. august, etter to måneder. Jeg har laget denne mellom våre skandinaviske kontorer på Nike+, men fx. Endomondo har liknende muligheter (samle kilometer over tid). Ikke samme på RunKeeper såvidt jeg kan se. Det er hele tiden challenges å joine på Nike+, fx. var det jo en øst vs vest i Oslo i fjor(?) og en kvinner mot menn året før (?), men det er jo helt klart mest inspirerende når man kniver mot noen man kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 5. august 2011 Forfatter #715 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Vips to plasser ned fordi jeg ikke gad i dag. Og i morgen tett program. Låra er tighte som f*** i det minste Endret 5. august 2011 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 8. august 2011 Forfatter #716 Del Skrevet 8. august 2011 Gad ikke søndag heller, det regnet og regnet og jeg var søndagslat. Selv ikke konkurranseinstinkt, ære og berømmelse betyr stort lenger. Men, tre uker igjen, jeg får gjøre en ærlig innsats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. august 2011 #717 Del Skrevet 8. august 2011 Åh, jeg vil også være med i Nike+ konkurranse... Kanskje vi skulle arrangere noe oss løpe-dagbøkene imellom? Problemet er jo at det ikke registreres når man jogger på mølle, og det blir et problem i høst når det blir kaldt. Men det kunne jo ha gått frem til slutten av sept/oktober?? hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 8. august 2011 #718 Del Skrevet 8. august 2011 Åh, jeg vil også være med i Nike+ konkurranse... Kanskje vi skulle arrangere noe oss løpe-dagbøkene imellom? Problemet er jo at det ikke registreres når man jogger på mølle, og det blir et problem i høst når det blir kaldt. Men det kunne jo ha gått frem til slutten av sept/oktober?? hmm. Ja, det hadde egentlig vært litt morsomt! (Sa hun, som hverken har ipod, iphone ELLER sko som har lomme til den måleren, og heller ikke liker å løpe ute ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 8. august 2011 Forfatter #719 Del Skrevet 8. august 2011 Åh, jeg vil også være med i Nike+ konkurranse... Kanskje vi skulle arrangere noe oss løpe-dagbøkene imellom? Problemet er jo at det ikke registreres når man jogger på mølle, og det blir et problem i høst når det blir kaldt. Men det kunne jo ha gått frem til slutten av sept/oktober?? hmm. Med chip i skoen registreres det på mølle også. Men jeg har tenkt å stue løpeskoene langt inn i skapet den 25. august og vet ikke når jeg tar dem frem igjen Neida, i kveld var det digg med en liten tur. Sommerkvelder er fine. Og siden det skulle være en liten tur kunne jeg dra på litt, og å løpe fortere er jo mye morsommere enn å løpe rolig. Hadde jeg helt glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 9. august 2011 Forfatter #720 Del Skrevet 9. august 2011 Og nå som det er blitt kaldere i luften, ble jeg minnet på at det mest klassisk vakre (klisjefylt vakre) er joggeturer i klart høstvær med løv på bakken. Men det blir mindre løping til høsten i hvert fall. Nå har jeg hatt styrkeprogrammer og løpekonkurranser og skikurs og div i et år eller noe, til høsten skal jeg ikke ha noe opplegg i det hele tatt, jeg skal bare gå på akkurat de timene jeg har lyst til eller løpe eller løfte eller hva jeg måtte ønske. No press. Det skal bli befriende, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå