Gå til innhold

Hvilke overtalelsesmidler bruker din mann..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Jeg tror hun tuller! Helt enig! Og gjør hun ikke det trenger hun kanskje en skikkelig runde het sex med noen som kan sakene sine :sjarmor: vi har jo endel gutter her inne som kanskje melder seg frivillig!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er OVERBEVIST om at hun tuller! Er igrunnen ganske mange tråder her om dagen som jeg lurer veeeeldig på seriøsitets-gehalten i.....Men noen av dem er jo ganske festlige da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syns for min del at folk som føler de kan spørre om ting de lurer på her på forumet krever seriøse svar, det har med toleranse for andre mennesker å gjøre, stille spørsmål om folk tuller, er totalt forkastelig, det er ikke alle med et A4 forhold her inne, og de som ikke har det, må bli tatt på alvor folkens.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å få deg til å ha sex med han?

menn har i løpet av årtusner utviklet slu og varierte metoder for å lure kvinner til å ha sex med sex.

alle menn, fra den vanlige mannen i gata som bruker dyre gaver, smiger, oppvask etc. for å få sex, til superkjendiser som f.eks. George Clooney som har skaffet seg nok penger og fame til å få kvinner til å ha sex med seg.

mitt spørsmål er da: hvilke metoder har du observert har blitt brukt?

Tessa, det du egentlig sier og skildrer er kvinner som kyniske, horete vesen som bruker sex som middel til å oppnå ting (materielle eller følelsesmessige) fra sex-hungrige, stakkarslige menn. Hvorfor så kvinnefientlig? Syns du virkelig vi kvinner er så dårlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Jeg stilte et motspørsmål om Tessa (eller du???)syns d var like uhørt om JEG presset sexlysten min over på HAN!!! D var faktisk seriøst ment fra min side!

Og d er klart d går an å lure på om folk tuller når temaene er sååååå usannsynlige da.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Det er ikke frekt eller usømmelig å forhøre seg litt om temaene som skrives er helt seriøse! Det er svært ofte gjester, og ikke faste brukere som kommer med de mest spesielle temaene. Ofte, kan det virke som om disse gjestene vil få i stand en debatt, eller se hva vi innlemmer oss i å svare på. Og svare gjør vi jo, både den ene og den andre. Skulle personen som skriver et innlegg, mene det h*n spør om alvorlig, så får h*n jo mange seriøse svar også, som oftest. Mener jeg da :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

når man leser sånne innlegg som dette her, så kan man ikke unngå at noen kødder med det.... seriøst!! :roll: ganske latterlige ting visse kommer med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun tuller! Helt enig! Og gjør hun ikke det trenger hun kanskje en skikkelig runde het sex med noen som kan sakene sine :sjarmor: vi har jo endel gutter her inne som kanskje melder seg frivillig!?

skulle gjerne gjort det men jeg har jo ne hel del gamle damer å ta meg av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det nå jeg skulle si "Binder meg fast, gir meg ris og tar meg"????

:hoho::hoho::hoho:

Må si noen av innleggene dine er litt....hva skal man si...fengslende??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, ut i fra avataren din ser det da jammen meg ut som om han gjør det også Revetispa :D

Gjør han det også eller?

Setter meg på gjerdet og venter på Revetispa!!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ, vi vil ikke lure :( vi vil vite :Nikke:

Trodde sånt var en del av "gamet" jeg da men.... jeg har jo egentlig null peiling på hvordan det starter eller forgår med sånne "leker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ikke lyst til å beskrive sexlivet mitt i detalj. det får holde at dere vet at jeg er SM-er (og helt vanlig vanilje-soft-kose-menneske).

På generelt grunlag:

Bondage og spanking er svært utbredt blant dem som liker "røff sex", men er slett ikke viktig for alle.

Akkurat som at noen liker tær, mens andre hater dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...