Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER SÅ MYE MED FORLOVELSEN ...og 5 årsdagen, selvfølgelig :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg satt bare og smilte når jeg leste de siste innleggene her. Mannen min lurte på hva jeg var så glad for, så da måtte jeg jo fortelle at du hadde fridd til kjæresten din. Jeg blir så rørt :rødme: (hormoner, hva er det for noe? hehe)

Ha en strålende helg!!

klemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Tusen hjertelig takk for alle lykkeønskninger alle sammen! :strix:

Helgen har gått utrolig raskt, så nå holder vi på å gjøre oss klar for å dra hjem igjen :)

Så en full oppdatering kommer i kveld eller i morgen tidlig :jepp:

Jeg blir kjempe rørt når jeg leser alt dere har skrevet de siste dagene! :rødme: Dere er noen fantastiske kvinner og dere er så utrolig gode å ha alle sammen! :jepp::klemmer::hug::klem:

Jeg har vært inne og sneket litt i noen av bøkene deres, så jeg gleder meg til å lese meg opp på hva som har skjedd hos dere alle :jepp: Mye som skjer på noen dagers lite aktivitet ved PC :hoppe: Gratulerer så mye LineG :strix:

Tusen takk for linken Alabama. Den skal jeg se nærmere på når jeg har fått kommet meg hjem. Tror jeg skal ta en prat med legen min når jeg skal inn til henne neste gang, for å høre om hun kan sjekke om alt er ok eller om det er noe som klusser til systemet for meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fredagen ble ikke helt som jeg hadde sett for meg. Vi så nesten ikke noe til hverandre hele dagen, da jeg var opptatt med å være supertante og han skulle hjelpe en kompis :)

Rett før vi skulle gjøre oss klar for å finne på noe med broren min hadde vi et øyeblikk for oss sev. Sambo lå på sengen og lekte med katten, og nervene dukket opp som aldri før. Jeg tenkte at det var nå eller aldri, og fant frem fotoboken og la den fremfor han. Han ble kjempe glad for den, og så at det var lagt ned en god del tid og arbeid for å få det så bra som det ble :)

Han bladde gjennom alle sidene, og da han kom til siste siden var første reaksjonen; Oi! Han så og leste lenge på det som sto der og sa at selvfølgelig ville han det :rødme: Ord kan ikke beskrive hvilke følelser som fosset gjennom meg da han sa det :hjerte: Så var det på tide å finne på noe med broren min, så mens vi gjorde oss klar sa han at nå måtte vi vel kjøpe oss ringer da, og at han kom til å bli ”mobbet” av kompiser siden det ikke var han som hadde spurt :fnise:

Dagen etterpå bar det avgårde for å få unna litt ærender for foreldrene mine, og da spurte han om vi var forlovet nå eller hva som var greien. Og som sant var så sa jeg at det var det som var planen min ihvertfall :jepp: Men da var det hvor ringen var da, og som sant var så sa jeg at jeg ikke tok sjansen på å kjøpe noen ringer uten å vite hvilken størrelse som passer han da han ikke har brukt det før, og siden jeg ikke vet om han i det hele tatt har lyst på det. Så det må jo gjøres noe med :jepp:

Jeg tror ikke at det er gått opp for oss dette her enda, for har ikke snakket noe mer om det siden lørdagen :sjenert: Så i dag tenker jeg å prøve å få sagt alt jeg ville si på fredagen men som jeg ikke fikk frem, og får det bekreftet en gang for alle om vi er forlovet eller hva det er som skjer nå. Derfor er det ikke skjedd noe på FB enda, fordi jeg ikke vet hva jeg skal tro eller ikke akkurat nå :sjenert:

Han skal avgårde på jobb i morgen en tur, så er greit å få det avklart før hodet mitt kverner rundt mer enn nødvendig :jepp:

Uansett vet jeg at dette er mannen jeg vil tilbringe livet mitt sammen med, så min blir han uansett en dag :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo kjempe koselig det da Småkjekset! Synes det var romantisk og nå kan dere jo velge ut ringer sammen og gjøre det hele til en felles greie dere gjør, så får han jo vært med på den delen ;)

Synes du skal forklare han hva du hadde tenkt å si fredagen, men ikke fikk muligheten til, så du får det ut og at det blir offisielt. Vet foreldrene dine det eller holdt dere det skjult?

Det kan være det blir mer virkelig for han når dere får pratet ordentlig om det og ikke minst at dere gjør det offisielt og andre rundt dere kan feire med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...