Zia Skrevet 9. oktober 2011 #2821 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg brukte mammabukser første gang ca 16 uker, og har bare brukt det siden 18 uker. Det er SÅ deilig Har også fra HM - kjøpte to stk i samme str, men den ene er alt for stor, så håper jeg kan vokse inn i den etter hvert når jeg legger på meg litt andre steder enn bare magen Deilig å slippe strammingen over magen, og så synes jeg det er deilig med den lange strikken også jeg - den varmer jo ekstra i disse kalde tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #2822 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg brukte mammabukser første gang ca 16 uker, og har bare brukt det siden 18 uker. Det er SÅ deilig Har også fra HM - kjøpte to stk i samme str, men den ene er alt for stor, så håper jeg kan vokse inn i den etter hvert når jeg legger på meg litt andre steder enn bare magen Deilig å slippe strammingen over magen, og så synes jeg det er deilig med den lange strikken også jeg - den varmer jo ekstra i disse kalde tider Savnet skikkelig mammabuksen mens jeg var på jobb. Da gikk jeg med uniformsbukse med strikk i linningen, men det er ikke det samme. Utroig godt med den støtten den gir Jeg lurer på nå om jeg gjenre burde hatt en mindte størrelse, for den delen som er under strikken er ganske så vid foran. Men med lange topper så ser man ikke det, og så får jeg bare hipse opp buksen litt ekstra når det trengs. Vet ikke hvor behagelig det blir med belte på, da det da evt kommer ganske langt ned og strammer der I morgen hadde jeg egentlig planer med mamm om å dra å se på gardiner til huset, men jeg har bare ikke ork til noe som helst kjenner jeg. Skal bli godt å legge seg nå om litt og sove leeenge i morgen Og kattene har jeg bestemt skal oppføre seg eksemplarisk slik at mot får sove så lenge hun trenger uten forstyrrelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 10. oktober 2011 #2823 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hurra for snart 15 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #2824 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hurra for snart 15 uker!! Tenk at det går så fort! Og du er nesten rett bak meg! Tar meg igjen om ikke lenge tenker jeg Og i dag er det 22 dager til ordinær ul, så de kommer til å flyve avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. oktober 2011 #2825 Del Skrevet 11. oktober 2011 Oi, 15 uker ja!! Tar meg igjen snart du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. oktober 2011 #2826 Del Skrevet 11. oktober 2011 for 15 uker! Du du fyller nok ut buksa etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. oktober 2011 #2827 Del Skrevet 11. oktober 2011 15 uker Tenk at tiden går så fort! Har dere noen formeninger om hvilket kjønn dere tror det er? Hvis dere ville vite det, da? Jeg tror det er jente, i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #2828 Del Skrevet 11. oktober 2011 Oi, 15 uker ja!! Tar meg igjen snart du:) Er ikke 15 uker før i morgen da, men allikevel! Dette går jo strålende! Nærmer meg stadig Hihi for 15 uker! Du du fyller nok ut buksa etterhvert.. Er det jeg regner med at jeg gjør, så i mellomtiden får jeg bruke mannen sitt belte for å holde den på plass 15 uker Tenk at tiden går så fort! Har dere noen formeninger om hvilket kjønn dere tror det er? Hvis dere ville vite det, da? Jeg tror det er jente, i alle fall Skjønner ikke at det i morgen er 11 uker siden vi fant ut om lille smulen vår Jeg tenker at når tiden går så fort nå, hvordan kommer den til å gå etter at den lille er født?? Håper det roer seg ned, slik at vi får god tid til å nyte Har ikke noen formening om hva som skjuler seg der inne, så det blir fryktelig spennende å se om den lille er samarbeidsvillig og viser seg frem for oss Da er det gjerne lettere å begynne å tenkte på navn også, for det har vi ikke enset en tanke enda. I begynnelsen ville jeg helst ikke vite det, men når jeg ser hvor praktisk det kan være å vite så gjør det ikke noe å ikke ha den overrakselsen å se frem til ved fødsel. Da er det mer enn nok å få møte den lille Skal starte på tippeliste, og fører deg opp med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #2829 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Ordinær ultralyd nærmer seg, så den 1. november får vi kanskje vite hvem som skjuler seg i magen min Vi har ingen formening om hvem smulen er, så vi får se etterhvert som det nærmer seg om det endrer seg Tre uker igjen til vi gjerne er litt smartere Så da erklærer jeg tippelista for åpnet Tippeliste! Mazilla DDuck Lucky? Pusilus Skytte Teriyaki Alabama Zia Wanita Chico Serenity88 Pjusk Becky Spatula Jesse Fører opp tippingen av fødselsdato på denne listen for øyeblikket og så skal jeg lage meg en mer offisiell en når det nærmer seg mer: Chico - 4. april Lillefot - 6 . april Termin - 9. april Endret 29. november 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 11. oktober 2011 #2830 Del Skrevet 11. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. oktober 2011 #2831 Del Skrevet 11. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. oktober 2011 #2832 Del Skrevet 11. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 11. oktober 2011 #2833 Del Skrevet 11. oktober 2011 Du får en liten jente - Jeg føler det på meg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 11. oktober 2011 #2834 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg tror og du får jente av en eller annen grunn. Blir spennende å vite etterhvert. Jeg kan ikke vente til det er vår tur igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #2835 Del Skrevet 11. oktober 2011 Notert! Notert! Notert! Du får en liten jente - Jeg føler det på meg altså Da får vi se om dine synske evner stemmer Jeg tror og du får jente av en eller annen grunn. Blir spennende å vite etterhvert. Jeg kan ikke vente til det er vår tur igjen Det blir veldig spennende å vite hva vi får Men for vår del er det akkurat det samme, så lenge den lille er frisk og rask Ikke så lenge til det blir deres tur igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. oktober 2011 #2836 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg tror du har en liten Småkjeks-jente i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 11. oktober 2011 #2837 Del Skrevet 11. oktober 2011 Tror du har ei lita jente i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #2838 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg tror du har en liten Småkjeks-jente i magen Notert! Gleder oss mye til å se hvem som skjuler seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #2839 Del Skrevet 11. oktober 2011 Tror du har ei lita jente i magen Notert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 12. oktober 2011 #2840 Del Skrevet 12. oktober 2011 Enig i at det er det samme. Et fantastisk perfekt vesen blir det nok uansett kjønn. Gleder meg til å høre om ul'n når den har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå