Gå til innhold

Da var det vår tur!


Småkjekset

Anbefalte innlegg

Jeg testa å trille niesa mi i bugaboo i helga, og var sjeleglad den ikke var min.. ;) Den var stiv og rar, og gikk ikke an å "rugge" på. De hadde vinterhjula på allerede fordi de andre var helt håpløse alle andre steder enn på kjøpesentere, men vinterhjula gjorde at den var skikkelig vanskelig å svinge. Nei takke meg til city crossen vår! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så snille svigerforeldre dere har da! Vogn er jo kanskje den største enkelt-utgiftsposten, så veldig greit med sponsing der :jepp: Vi får vogn av mine foreldre - superglad for det, uansett om vi ikke trenger hjelp økonomisk. Det er jo litt hyggelig at besteforeldre vil bidra :jepp:

Vogn-junglen er ikke bare-bare :fnise: Jeg hadde ikke sett på en eneste vogn før jeg ble gravid, så bare å skjønne forskjellen på bagvogn, sportsvogn, duovogn, kombivogn osv var jo nesten uoverkommelig :fnise: Men NÅ har jeg oversikt ;)

Vi har vært og kikket en del nå, og synes Bugaboo'en ser litt skranglete ut... :sjenert: Mulig den er fin for bybruk, og sikkert mer solid enn det inntrykket vi fikk, siden det jo er et populært merke.

Vi har også vurdert Emmaljunga City Cross, men når vi så den i butikken så den litt liten ut, og hjulene så liksom så harde ut. Igjen sikkert super for bybruk iallfall, men kanskje ikke optimal for grus-trilling :vetikke: Men den er jo liten og snerten da, og veldig fin :jepp:

Simo har vi vurdert, men mannen fikk angst av fjæringa, så den utgikk :roll:

Så da er den ledende kandidaten Emmaljunga Edge Duo/Mondial. Har vel egentlig bestemt oss for den, gjenstår bare å endelig bestemme understell og farge :hoppe:

Gleder meg til å høre hvilken vogn dere ender opp med - synes det er spennende jeg :popcorn:

Vi er kjempe glade for den sponsinen vi får, selv om vi ikke hadde regnet med at de kom til å ta hele vognkjøpet, men skal ikke nekte dem ;)

Vogn-jungelen er vanskelig altså! Prøver å lære mannen forskjellen på de forskjellige typene, men tror jeg bare skal gi opp :fnise: Kan være greiere når han ser dem live og ser hva jeg mener :)

Etter å ha lest inne hos Pupsi da hun bestemte seg for sin første vogn, Stokke Xplory, var jeg sikker på at det var vognen for meg hvis jeg en gang skulle ha en såpass dyr vogn. Men jeg har kommet frem til at de hjulene gjerne ikke passer til oss, og mannen vil ha en vogn han har muligheten til å gå med i terreng så da er demping et svært viktig moment å ta hensyn til.

Etter å ha sett bilder på nettet av de ulike Emmaljunga vognene synes jeg at City Crossen kan virke litt for liten og lav for oss, så da passer gjerne Mondial eller Edge Duo oss best. Men så er det dette med farge og understell man kan velge mellom da, så får se hvilke de har utstilt i butikken. Er det gjerne alu understellet som kan være best hvis en vil ha lettest mulig vogn? Men så virker jo de andre understellene ikke så verst heller. Hvordan man skal klare å bestemme seg skjønner jeg ikke i det hele tatt :fnise: Ser at Mondial bare har fire farger og velge mellom på vognene, og vet ikke om jeg vi lha en svart vogn. Den mørke blå kan gjerne bli litt for guttete, og den hvite leatherette blir alt for lys. Så da er det den creme fargede da. Hvor praktisk er det å ha en sånn lys vogn? Skal vi gjerne gå for svart allikevel? :klo:

Det er kjempe spennende med vognvalg, så gleder meg til å høre hva dere går for :)

Jeg testa å trille niesa mi i bugaboo i helga, og var sjeleglad den ikke var min.. ;) Den var stiv og rar, og gikk ikke an å "rugge" på. De hadde vinterhjula på allerede fordi de andre var helt håpløse alle andre steder enn på kjøpesentere, men vinterhjula gjorde at den var skikkelig vanskelig å svinge. Nei takke meg til city crossen vår! :fnise:

Da skal jeg holde meg unna bugaboo, passer ikke litt lenger ut på landet den da nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sort vogn. Synes det er greit, så kan vi heller variere hva slags sengetøy og/eller vognteppe vi bruker, pluss at vi kan bruke den hvis nestemann blir en lillebror også.. ;) Gleder meg forresten til å innvie vinterposen, den er nemlig knæsj rosa og lilla! :nigo:

Glad vi er ferdige med vognjakten, men det var jo litt moro også! :fnise: Husker vi satt på kafé og studerte alle som gikk forbi. Det var litt lettere for han godeste å se forskjeller på den måten enn om jeg bare skulle prøve å forklare alt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

For min del passer nok de fleste vogner siden jeg bare er 163 cm, men med en mann som er nærmere 185 er det greiere å la han være målestokken for hvilken vogn som blir aktuell for oss til slutt :)

Ville heller vært målestokk selv. Du kommer sannsynligvis til å gå mye mer turer enn mannen din. Og så er det jo justerbare håndtak på de fleste vogner sånn at man kan justere opp.

Jeg testa å trille niesa mi i bugaboo i helga, og var sjeleglad den ikke var min.. ;) Den var stiv og rar, og gikk ikke an å "rugge" på. De hadde vinterhjula på allerede fordi de andre var helt håpløse alle andre steder enn på kjøpesentere, men vinterhjula gjorde at den var skikkelig vanskelig å svinge. Nei takke meg til city crossen vår! :fnise:

Nyttige tips!

Glad vi er ferdige med vognjakten, men det var jo litt moro også! :fnise: Husker vi satt på kafé og studerte alle som gikk forbi. Det var litt lettere for han godeste å se forskjeller på den måten enn om jeg bare skulle prøve å forklare alt.. ;)

:fnise:

Venninna mi har Emmaljunga mondial og den er ganske svær og tung!

For min del må det være en praktisk og liten byvogn som kan takle både fortauskanter, offentlig transport og grusveier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sort vogn. Synes det er greit, så kan vi heller variere hva slags sengetøy og/eller vognteppe vi bruker, pluss at vi kan bruke den hvis nestemann blir en lillebror også.. ;) Gleder meg forresten til å innvie vinterposen, den er nemlig knæsj rosa og lilla! :nigo:

Glad vi er ferdige med vognjakten, men det var jo litt moro også! :fnise: Husker vi satt på kafé og studerte alle som gikk forbi. Det var litt lettere for han godeste å se forskjeller på den måten enn om jeg bare skulle prøve å forklare alt.. ;)

Kanskje det ikke er så verst ned svart vogn da. Kan jo lage mange flotte vogntepper som er fargerike :Nikke:

Ville heller vært målestokk selv. Du kommer sannsynligvis til å gå mye mer turer enn mannen din. Og så er det jo justerbare håndtak på de fleste vogner sånn at man kan justere opp.

Nyttige tips!

:fnise:

Venninna mi har Emmaljunga mondial og den er ganske svær og tung!

For min del må det være en praktisk og liten byvogn som kan takle både fortauskanter, offentlig transport og grusveier.

Er nok greit å være målestokk selv også, så lenge vi ender opp med en vogn som passer oss begge :)

Det skal ikke være lett å finne en vogn som passer alle terreng og bruksområder.

Vi trenger ikke en byvogn da det nok ikke blir mange turene til byen, og offentlig transport er vanskelig her da det ikke går så ofte buss. Så det viktigste er at vognen går greit inn i bilen vår, da vi kommer til å bruke den hvis vi skal noe steder (store avstander).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett bilder på nettet av de ulike Emmaljunga vognene synes jeg at City Crossen kan virke litt for liten og lav for oss, så da passer gjerne Mondial eller Edge Duo oss best. Men så er det dette med farge og understell man kan velge mellom da, så får se hvilke de har utstilt i butikken. Er det gjerne alu understellet som kan være best hvis en vil ha lettest mulig vogn? Men så virker jo de andre understellene ikke så verst heller. Hvordan man skal klare å bestemme seg skjønner jeg ikke i det hele tatt :fnise: Ser at Mondial bare har fire farger og velge mellom på vognene, og vet ikke om jeg vi lha en svart vogn. Den mørke blå kan gjerne bli litt for guttete, og den hvite leatherette blir alt for lys. Så da er det den creme fargede da. Hvor praktisk er det å ha en sånn lys vogn? Skal vi gjerne gå for svart allikevel? :klo:

Vi har endelig oversikt over understellene :)

To av de er like, de som begge heter classic. Det er bare design, blant annet hvite kanter på siden av hjulet på den som heter chrome tror jeg.

Classic er den eneste med metallkurv, som vi synes er kjekt, fordi da trenger du ikke i like stor grad tenke på vekten av det du legger under. Classic veier over to kg mindre enn sport-understellet, men ikke mer enn en halvkilo-kilo i forhold til uniq (alu-understellet).

Classic og Uniq har samme type håndtak, mens sport har teleskop-håndtak. I teorien synes vi det virket lurt, men i praksis var vi ikke like overbevist. Det er jo trinnløst, så du må liksom prøve deg frem litt for riktig høyde, om du er en sånn som ofte justerer. Fordelen med sport er at du kan snu kjøreretning uten å snu bagen. Man "løfter" rett og slett hele håndtak delen over bagen og til andre siden, og vips - så kan du kjøre med bagen motsatt vei :)

Sporten er dog desidert tyngst, og ganske mye bredere enn de to andre, særlig classic. Tror det var 8 cm forskjell i bredde. Hjulene på sporten er kraftigere. Hjulene på uniq er sånne punkteringsfrie, hvilket vi ikke vil ha når vi kommer til å gå litt mer på grus og ulendt terreng. Classic har luftfylte dekk, men litt mindre kraftige enn sporten.

Du kan justere fjæringa på classic, hvilket er kjekt sånn ettersom man liker den litt stivere/mykere.

Classic har en litt annen bremseløsning, som krever mindre vedlikehold enn de to andre. Men den andre løsningen, som sport og uniq har, er lettere å bruke.

Puh - ble visst mye det :fnise:

Hadde vi hatt bedre plass, og ikke skulle hatt vogna en del ut og inn av bil, så hadde jeg nok muligens gått for sporten (selvom jeg hadde måttet slite litt med å overbevise mannen :ler:). Men vi har vel mer eller mindre landet på classic. Uniq utgikk helt da den har punkteringsfrie dekk og stoffkurv, og vekta ikke var stort mye lavere enn classic :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testa å trille niesa mi i bugaboo i helga, og var sjeleglad den ikke var min.. ;) Den var stiv og rar, og gikk ikke an å "rugge" på. De hadde vinterhjula på allerede fordi de andre var helt håpløse alle andre steder enn på kjøpesentere, men vinterhjula gjorde at den var skikkelig vanskelig å svinge. Nei takke meg til city crossen vår! :fnise:

Herlig å se folk som er fornøyde med City Cross :nigo: Vi har kjøpt den vogna, men har ikke tatt den i bruk enda. :)

__

Ang. det med lengde på vogn, så er samboeren min 1.93 høy, men City Crossen funker helt flott for han fordeom. :jepp: Håndtakene kan jo justeres. :)

Svigerinna mi angret på kjøpet av Edge Duo nettopp pga. det å ta vognen inn og ut av bilen. Ble tungt i lengden å skulle drasse på den tunge vogna. Men Mondial er kanskje litt lettere enn Edge Duo? Hvis jeg ikke husker feil så veier den 16-17 kg? Det er i alle fall noen kg lettere enn Edge. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Edge og Mondial var "samme" vogn jeg, bare med designmessige forskjeller :klo:

Det er iallfall det alle butikk-damene har fortalt oss :vetikke:

Antar i såfall at vekta blir lik? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har endelig oversikt over understellene :)

To av de er like, de som begge heter classic. Det er bare design, blant annet hvite kanter på siden av hjulet på den som heter chrome tror jeg.

Classic er den eneste med metallkurv, som vi synes er kjekt, fordi da trenger du ikke i like stor grad tenke på vekten av det du legger under. Classic veier over to kg mindre enn sport-understellet, men ikke mer enn en halvkilo-kilo i forhold til uniq (alu-understellet).

Classic og Uniq har samme type håndtak, mens sport har teleskop-håndtak. I teorien synes vi det virket lurt, men i praksis var vi ikke like overbevist. Det er jo trinnløst, så du må liksom prøve deg frem litt for riktig høyde, om du er en sånn som ofte justerer. Fordelen med sport er at du kan snu kjøreretning uten å snu bagen. Man "løfter" rett og slett hele håndtak delen over bagen og til andre siden, og vips - så kan du kjøre med bagen motsatt vei :)

Sporten er dog desidert tyngst, og ganske mye bredere enn de to andre, særlig classic. Tror det var 8 cm forskjell i bredde. Hjulene på sporten er kraftigere. Hjulene på uniq er sånne punkteringsfrie, hvilket vi ikke vil ha når vi kommer til å gå litt mer på grus og ulendt terreng. Classic har luftfylte dekk, men litt mindre kraftige enn sporten.

Du kan justere fjæringa på classic, hvilket er kjekt sånn ettersom man liker den litt stivere/mykere.

Classic har en litt annen bremseløsning, som krever mindre vedlikehold enn de to andre. Men den andre løsningen, som sport og uniq har, er lettere å bruke.

Puh - ble visst mye det :fnise:

Hadde vi hatt bedre plass, og ikke skulle hatt vogna en del ut og inn av bil, så hadde jeg nok muligens gått for sporten (selvom jeg hadde måttet slite litt med å overbevise mannen :ler:). Men vi har vel mer eller mindre landet på classic. Uniq utgikk helt da den har punkteringsfrie dekk og stoffkurv, og vekta ikke var stort mye lavere enn classic :)

Tusen takk for god forklaring i forhold til de ulike understellene :jepp:

Liker veldig godt det at man på sport kan snu kjøreretningen uten å snu sittedelen. Kan nok være svært praktisk :jepp: Og så liker jeg godt den stålkurven som finnes på classi :) Er usikker på hvilken løsning med håndtaket som kan være greit. Teleskophåndtak er sikkert greit, men er vel gjerne litt mer vanskelig å få i rett høyde enn det andre håndtaket.

Alt man skal tenke på :fnise:

Herlig å se folk som er fornøyde med City Cross :nigo: Vi har kjøpt den vogna, men har ikke tatt den i bruk enda. : )

__

Ang. det med lengde på vogn, så er samboeren min 1.93 høy, men City Crossen funker helt flott for han fordeom. :jepp: Håndtakene kan jo justeres. :)

Svigerinna mi angret på kjøpet av Edge Duo nettopp pga. det å ta vognen inn og ut av bilen. Ble tungt i lengden å skulle drasse på den tunge vogna. Men Mondial er kanskje litt lettere enn Edge Duo? Hvis jeg ikke husker feil så veier den 16-17 kg? Det er i alle fall noen kg lettere enn Edge. :jepp:

Da skal jeg ikke helt gi opp City Crossen enda ;) Veldig greit at det finnes så mange farger å velge mellom :Nikke: Hvordan er den i pris med sittedel og bag egentlig? Går det an å snu håndtaket på den uten å ta av sittedelen, eller må den av når man skal gjøre dette? Du kan gjerne fortelle hva du synes om den foreløpig før lille gutten får prøvd den ut ;)

Mondial er noen kg lettere enn Edge Duo, så det er jo et større pluss for Mondial sin del. Men City Crossen er jo enda lettere igjen. Hvor tung er det det faktisk er? Føler jeg har lest mye forskjellig i det siste, så klarer ikke helt å huske hva som er riktig :)

Trodde Edge og Mondial var "samme" vogn jeg, bare med designmessige forskjeller :klo:

Det er iallfall det alle butikk-damene har fortalt oss :vetikke:

Antar i såfall at vekta blir lik? :klo :

Har trodd at det bare var design forskjeller på de jeg goså, men på sammenligningstabellen står det at Mondial er lettere. Aner ikke hvordan de får det til :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det var jo en stor grunn til å vurdere Mondial i så tilfelle, selvom det da blir veeeeeldig få farger.

*lusker inn på nettsidene til Emmaljunga*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm - ser bare samme vekta jeg - mulig jeg er blind :vetikke:

Den tabellen deres slår jo sammen Mondial og Edge, og lister opp mål/vekt etc for de ulike understellene? :klo:

Jaja, enda en ting å spørre butikken om :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Edge og Mondial var "samme" vogn jeg, bare med designmessige forskjeller :klo:

Det er iallfall det alle butikk-damene har fortalt oss :vetikke:

Antar i såfall at vekta blir lik? :klo:

Jeg mener å huske det var vektforskjell..Skal kikke litt på sammenligningstabellen jeg også! :jepp:

Da skal jeg ikke helt gi opp City Crossen enda ;) Veldig greit at det finnes så mange farger å velge mellom :Nikke: Hvordan er den i pris med sittedel og bag egentlig? Går det an å snu håndtaket på den uten å ta av sittedelen, eller må den av når man skal gjøre dette? Du kan gjerne fortelle hva du synes om den foreløpig før lille gutten får prøvd den ut ;)

Mondial er noen kg lettere enn Edge Duo, så det er jo et større pluss for Mondial sin del. Men City Crossen er jo enda lettere igjen. Hvor tung er det det faktisk er? Føler jeg har lest mye forskjellig i det siste, så klarer ikke helt å huske hva som er riktig :)

Må nok ta av sittedelen og snu den rundt, ja. Men det tror jeg ikke blir noe problem for vår del i alle fall. Tviler på at vi blir å ha behov for å snu så ofte at det vil være greit å bare kunne "bikke" over håndtaket. :)

City Crossen veier 12 kg :jepp: Betalte 8000 kr for bag og sportsdel, så ca. samme pris som Edge Duo. :)

*Nå skal jeg lese litt på Emmaljunga.no*

Edit: Kom fram til samme konklusjon som Zia, jeg? :klo: Står samme vekt på dem..I så fall er det vel kun forskjell på design og sånt? Og så klart at Mondial kun kommer i fire farger..

Anyways..I så fall så er totalvekten på begge vognene (med bagdel) ca. 20 kg. Det de sa i butikk i alle fall. Har ikke giddet å legge sammen vekten selv ut fra det som står på Emmaljunga.no. :) Altså er det 8 kg som skiller City Cross og disse to Duo-vognene.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet ut vekta jeg:

Edge/Mondial med classic og bag: 16,2

Samme med sportsdel: 16,7

Da har jeg tatt med understell, hjul og bag/sportsdel - mulig jeg har glemt noe? :klo:

Uansett er det ikke tvil om at city cross'en er en mye nettere og lettere vogn. Og selv få kg kjennes godt. Om vi kommer til å angre på Edgen, så blir det City Cross i stedet - synes den også er veldig fin, og god plass i den og :jepp:

*edit: så lenge ingenting er bestilt kan vi jo ombestemme oss - men tørr ikke si det høyt for da klikker mannen - han må ha en klar plan med alt, og vite hva vi skal ha :roll::fnise:*

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke jeg..Kan jo være at butikkdama tok feil på vekten. 20 kg har jeg fra henne, nemlig. :)

Hehe, nei det er ikke nødvendig å stresse mannen unødvendig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke valgt en vogn på bakgrunn av at man kunne snu den uten å løfte bagen. Hvor ofte er det aktuelt liksom? Vi løfter av og på bagen "hele" tida uansett, og det er kjempeenkelt. Kanskje vi bytter litt på hvilken vei hun sitter når hun begynner med det, men likevel.. Jeg ville ihvertfall heller prioritert at vogna skulle oppfylt andre kriterier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det City Crossen som er øverst på ønskelisten - atter en gang :ler:

Sa til mannen at siden i går har jeg bestemt meg og ombestemt meg ang vogn minst tre ganger, og det blir nok ikke bedre før etter vi har vært og sett dem live.

Det med vendbart styre mens bag/sittedel er på er praktisk iforhold til sol/regn som kommer inn "feil" vei i vognen, men blir det denne vognen får vi bare snu på kjørestillingen og så er det problemet fikset. Tror ikke at det med regn skal være et stort problem for min del, liker ikke å være ute når det regner :fnise:

I forhold til bager til City Crossen er det City bagen som er best? Ser de fleste som har denne vognen har den i forhold til hardbagen f.eks. Og så er det jo denne quadroliften, den kan jo også brukes som bare bag i begynnelsen og så som ekstra utstyr når det er tiden for sportsdel.

Og så er det jo et hav av farger og velge mellom i forhold til Mondial :daane:

Får se litt nærmere på det mens jeg koser meg med en skål med fløte, jordbær og blåbær :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bagen på City Crossen er kortere enn på duo, men med et april barn så har det nok ikke noe å si. Når vinteren kommer igjen er det nok tiden inne for sportsdel uansett så da er det plass til pose i den ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk 14 uker :strix: Synes du kommer nærmere og nærmere meg jeg :fnise:

Vogner ja.... skal ta meg en tur i babybutikken en dag å prøvekjøre litt jeg tenker jeg....kan jo bli gal i denne jungelen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe helt annet å oppleve vognene i butikken altså :jepp: Får et mye bedre inntrykk av tingene da.

Om mondial/edge er samme sak, så er det masse farger og velge mellom der og, men kanskje enda flere i city crossen?

Tror bagen på city crossen er 4 cm kortere enn mondial/edge, men som du sier så har det jo ikke så mye å si når du får april-barn :) Den virket stor nok i massevis uansett altså :jepp:

Vi har kikket litt på quadroliften vi også, men da for å ha oppi edge/mondial. Den ser veldig kjekk ut altså :jepp: Men som ren bag synes jeg den ville ha blitt litt spinkel, med mindre man bor i byen og må bære bagen en haug etasjer - da er den sikkert genial. Og totalvekta på vogna bør jo bli en del mindre med den enn city bagen. Den bag'en som er midt i mellom disse to synes jeg blir litt hverken/eller. Kan jo kanskje være grei fordi den er lettere å løfte enn city bagen, samtidig som den er litt mer "bag" enn quadriliften :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk 14 uker :strix: Synes du kommer nærmere og nærmere meg jeg :fnise:

Vogner ja.... skal ta meg en tur i babybutikken en dag å prøvekjøre litt jeg tenker jeg....kan jo bli gal i denne jungelen :sukk:

Ja nå er jeg hakk i hælene på deg :fnise:

MAn blir gal av alle vognene man kan velge mellom, så det smarteste er nok å prøvekjøre de ulike vognene litt for å finne dem som passer en best :)

Det er noe helt annet å oppleve vognene i butikken altså :jepp: Får et mye bedre inntrykk av tingene da.

Om mondial/edge er samme sak, så er det masse farger og velge mellom der og, men kanskje enda flere i city crossen?

Tror bagen på city crossen er 4 cm kortere enn mondial/edge, men som du sier så har det jo ikke så mye å si når du får april-barn :) Den virket stor nok i massevis uansett altså :jepp:

Vi har kikket litt på quadroliften vi også, men da for å ha oppi edge/mondial. Den ser veldig kjekk ut altså :jepp: Men som ren bag synes jeg den ville ha blitt litt spinkel, med mindre man bor i byen og må bære bagen en haug etasjer - da er den sikkert genial. Og totalvekta på vogna bør jo bli en del mindre med den enn city bagen. Den bag'en som er midt i mellom disse to synes jeg blir litt hverken/eller. Kan jo kanskje være grei fordi den er lettere å løfte enn city bagen, samtidig som den er litt mer "bag" enn quadriliften :vetikke:

Siden det bare er designforskjeller mellom Mondial og Duo er det jo mange farger å velge mellom der. Usikker på hvor mange det er, men mener det er rundt 23 til City Cross ihvertfall.

4 cm kortere bag bør ikke ha noe å si da nei.

Blir quadroliften akruel blir den i tillegg til en bag, og da blir det nok City Bagen hvis vi får for City Cross. Den er jo såpass mye lettere enn Mondial og Duo så hvis vi kunne tenkt oss quadroliften i den evt så er den allikevel lettere enn den andre. Vi får se hva vi ender opp med :) Nå prøver jeg å luke bort enkelte farger slik at vi ikke har så mange å velge mellom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...