Pasjonsblomst Skrevet 18. september 2011 #2701 Del Skrevet 18. september 2011 Marius genser som ditt første prosjekt? wow.. fin ullbukse også, du får nok til den ja! Er ikke strikketypen, jeg.. enda iallfall. har du vært mye kvalm, og kastet mye opp? Stakkars deg.. kan ikke være godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. september 2011 Forfatter #2702 Del Skrevet 18. september 2011 Koselig å strikke Så godt at dere har det så bra sammen for tiden Ingenting er bedre enn det! Det er kjempekoselig å strikke når man tenker på hvem man strikker til Det er fantastisk Marius genser som ditt første prosjekt? wow.. fin ullbukse også, du får nok til den ja! Er ikke strikketypen, jeg.. enda iallfall. har du vært mye kvalm, og kastet mye opp? Stakkars deg.. kan ikke være godt.. Har strikket nok av småprosjekter opp gjennom tidene, som skjerf, lue, pannebånd, sokker, men Marius genseren var det første klesplagget Har bare vært kvalm ett par ganger, men oftere har jeg gått rundt og brekt meg slik at jeg kaster opp. Utrolig fælt når det står på, men så godt når man er ferdig med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. september 2011 #2703 Del Skrevet 18. september 2011 Snart 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. september 2011 #2704 Del Skrevet 18. september 2011 Så flink du er som strikker marius-genser på første klesforsøk Jeg skal snart driste meg til å prøve klær jeg og - babyklær selvsagt Må bare få kjøpt garn først Snart 12 uker Da er det bare å lene seg tilbake og cruise inn mot målstreken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. september 2011 #2705 Del Skrevet 18. september 2011 Her er det svigermor som skal strikke marius-ullklær I halvtårs-størelse da, så blir først å begynne å bruke det på vårparten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 18. september 2011 #2706 Del Skrevet 18. september 2011 Mindre enn 200 dager igjen! :kgbaby: Usj, håper du snart er kvitt kvalmen nå som 12 uker nærmer seg med stormskritt! Synes det går så fort (føles kanskje ikke slik ut for dere, husker jeg syntes det gikk sakte selv )! Supersøte bukser, de vil nok være gode å ha! Så bra dere har det så fint sammen, det er viktig! Merket noe til hormonene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. september 2011 #2707 Del Skrevet 18. september 2011 Haha! Innom to dager på rad! Begynner å bli flink nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. september 2011 Forfatter #2708 Del Skrevet 19. september 2011 Snart 12 uker Tiden går så fort! Så flink du er som strikker marius-genser på første klesforsøk Jeg skal snart driste meg til å prøve klær jeg og - babyklær selvsagt Må bare få kjøpt garn først Snart 12 uker Da er det bare å lene seg tilbake og cruise inn mot målstreken Det gikk overraskende lett når jeg først kom igang. Det er kjempeherlig å strikke noe som skal brukes av ens egne barn Er helt overrasket over hvor fort det går Her er det svigermor som skal strikke marius-ullklær I halvtårs-størelse da, så blir først å begynne å bruke det på vårparten. Tror det blir strikket en del mariusklær til den lille også, slik at h*n får gode og varme klær til vinteren Mindre enn 200 dager igjen! :kgbaby: Usj, håper du snart er kvitt kvalmen nå som 12 uker nærmer seg med stormskritt! Synes det går så fort (føles kanskje ikke slik ut for dere, husker jeg syntes det gikk sakte selv )! Supersøte bukser, de vil nok være gode å ha! Så bra dere har det så fint sammen, det er viktig! Merket noe til hormonene? Måtte kaste opp litt før jobb i går, for fiskegrateng var noe som absolutt ikke falt i samk Kan bli veldig godt med de buksene tenker jeg. Er jo ikke sikkert at det er er de beste temperaturene etter smulen er født så er greit å ha litt varme klær i bakhånd, og ull regulerer jo varmen også Merker at jeg er litt mer hotmonell enn vanlig innimellom, så mannen har litt å stri med om dagen Haha! Innom to dager på rad! Begynner å bli flink nå Kjempeflink er du Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 19. september 2011 #2709 Del Skrevet 19. september 2011 Hurra for snart 12 uker Gleder meg med dere! Skulle ønske jeg hadde strikkefingrer, men tror det genet hoppet over meg, lurermeg på et babyteppe da. Ble litt inspirert i natt når jeg ikke fikk sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. september 2011 #2710 Del Skrevet 19. september 2011 Takk:) Begynner å få taket på hukommelsen min nå Hormoner sa du? Nei, de har vi ikke sett...! Hahaha:) Snodig hvordan man kan bli ja.. Men men:) Huff, ikke bra med oppkast:( Men lover deg at om noen uker når det hele er over så glemmer du det nesten. Jeg kan ikke huske nå hvor ille kvalm jeg var i starten. Brakk meg bare jeg åpnet kjøleskapdøren! Men det gikk heldigvis over ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. september 2011 #2711 Del Skrevet 20. september 2011 Strikking Jeg har montering igjen på en genser, kanskje jeg skal ta fatt på den. Den har vært ferdigstrikket i over en måned Håper kvalmen gir seg nå når du kommer litt lenger uti svangerskapet, det er jaggu meg ikke god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 20. september 2011 #2712 Del Skrevet 20. september 2011 Fanken så flinke dere er da. Jeg har en vest liggende som ikke er ferdig, jeg kom til armhulene så ga jeg opp. Strikka den i størrelse 3 år i håp om å bli ferdig så den passa N. Jeg begynte å strikke når han var 1. Vel nå er han 3, og den er enda ikke ferdig. Jeg skjønner det ikke og blir irritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. september 2011 Forfatter #2713 Del Skrevet 20. september 2011 Hurra for snart 12 uker Gleder meg med dere! Skulle ønske jeg hadde strikkefingrer, men tror det genet hoppet over meg, lurermeg på et babyteppe da. Ble litt inspirert i natt når jeg ikke fikk sove Kan anbefale deg å bruke tykke pinner, da går det så utrolig mye fortere synes jeg, så da blir det litt mer motiverende mens man holder på Takk:) Begynner å få taket på hukommelsen min nå Hormoner sa du? Nei, de har vi ikke sett...! Hahaha:) Snodig hvordan man kan bli ja.. Men men:) Huff, ikke bra med oppkast:( Men lover deg at om noen uker når det hele er over så glemmer du det nesten. Jeg kan ikke huske nå hvor ille kvalm jeg var i starten. Brakk meg bare jeg åpnet kjøleskapdøren! Men det gikk heldigvis over ja:) Føler jeg slapp veldig lett unna da jeg gikk på pergotime, så kan holde ut med litt mer hormoner i omløp nå Gleder meg utrolig mye til å ikke bli plaget med kvalme like ofte som jeg har blitt i det siste, så det er ve lbare å smøre seg med tålmodighet Strikking Jeg har montering igjen på en genser, kanskje jeg skal ta fatt på den. Den har vært ferdigstrikket i over en måned Håper kvalmen gir seg nå når du kommer litt lenger uti svangerskapet, det er jaggu meg ikke god. Kjenner meg igjen med det at moteringen tar gjerne litt lenger tid enn man hadde tenkt Har for eksempel mange tepper med bestemorruter jeg har prøvd meg på men som jeg sldri har fått montert Har veldgi lyst å få de unnagjort og ferdig nå, men selvfølgelig har det garnet jeg har brukt gått ut av produksjon, så da må jeg finne et annet garn jeg kan bruke å montere det med. Fanken så flinke dere er da. Jeg har en vest liggende som ikke er ferdig, jeg kom til armhulene så ga jeg opp. Strikka den i størrelse 3 år i håp om å bli ferdig så den passa N. Jeg begynte å strikke når han var 1. Vel nå er han 3, og den er enda ikke ferdig. Jeg skjønner det ikke og blir irritert Det er kjedelig når man står fast med en oppskrift. Hvilken er det du har brukt? Kanskje finnes det noen smarte sjeler her som kan hjelpe deg med å få den ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. september 2011 Forfatter #2714 Del Skrevet 20. september 2011 12 uker i morgen - hvor blir tiden av??!! Nyter late fridager, og samler krefter til helgen. Bestevenninnen min skal ha bursdagsfest så håper å ha overskudd av energi til lørdagen. Skal ihvertfall holde ut på vorspielet, men tviler at det blir noen bytur på meg. Men er bedre å være med litt enn ingenting, og hun forstår veldig godt at det er pga manglende energi om dagen. Beste venninnen Skal etter planen gjøre litt skolearbeid i dag mens mannen er på jobb, så jeg får vel snart komme igang med det Men først litt strikking foran tven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 20. september 2011 #2715 Del Skrevet 20. september 2011 Skolearbeid taper for strikking på sofaen any day! Takk for tipset med pinnene, det skal jeg huske på motviasjn er alfa og omega hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. september 2011 Forfatter #2716 Del Skrevet 20. september 2011 Skolearbeid taper for strikking på sofaen any day! Takk for tipset med pinnene, det skal jeg huske på motviasjn er alfa og omega hihi Skal ihvertfall gjøre en skikkelig innsats i morgen I morgen, i morgen, men ikke i dag Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 20. september 2011 #2717 Del Skrevet 20. september 2011 Åh savner studentilværelsen av og til;) Men ikke i eksamensperioden :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. september 2011 Forfatter #2718 Del Skrevet 20. september 2011 Åh savner studentilværelsen av og til;) Men ikke i eksamensperioden :gjeiper: Eksamen kunne jeg ha klart meg uten Ser ut til at det blir to eksamner på meg før jul, og ihvertfall en til sommeren. Siden vi har flyttet vestover må jeg dra til vestfold for å få gjennomført dem. Så da er det greit å ha ordnet barnevakt med på turen til eksamenen til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 20. september 2011 #2719 Del Skrevet 20. september 2011 Det er kjedelig når man står fast med en oppskrift. Hvilken er det du har brukt? Kanskje finnes det noen smarte sjeler her som kan hjelpe deg med å få den ferdig Jeg har ei venninne som har hjulpet meg, men ho har gitt opp Er en gammel en som jeg har på papir, så vet ikke helt hva slags oppskrift det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. september 2011 #2720 Del Skrevet 20. september 2011 For den magiske grena - 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå