Gjest Ruccola Skrevet 6. januar 2011 #1441 Del Skrevet 6. januar 2011 Å, kjole 2 var helt nydelig!!! :rødme: Så heldig du er som får planlegge bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. januar 2011 #1442 Del Skrevet 6. januar 2011 Nydelige kjoler!! Synes 2 var fantastisk! Og 3! Oog 4!! Kunne absolutt ha sett for meg både vielse og fest i nummer 4, hvis den er å oppdrive i hvit/kremfarget! Tenk så mye du kan gjøre utav den, med sko og accesories! ..og så var det den nydelige nummer 2 da...Og 3.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1443 Del Skrevet 6. januar 2011 Får nesten lyst til å gifte meg igjen jeg når jeg ser slike flotte kjoler Ville gått for kjole 2,3 eller 4 Spørs litt på hvordan kropp du har De er kjempeflotte alle sammen, så jeg kommer til å slite her merker jeg Er 163 høy og har litt mer enn ønskelig på hofter og mage, men det skal jeg forhåpentligvis få strammet litt opp til den tid Er litt irritert på leggene mine, da jeg synes de er for brede Skikkelige fotball-legger, og jeg som ikke kan fordra sport Så det er vel de som er største "problemet" mitt, uten at det er et særlig problem en gang Å, kjole 2 var helt nydelig!!! :rødme: Så heldig du er som får planlegge bryllup Den ser helt fantastisk flott ut Skulle ønske jeg kunne gått med slike flotte kjoler hver dag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1444 Del Skrevet 6. januar 2011 Nydelige kjoler!! Synes 2 var fantastisk! Og 3! Oog 4!! Kunne absolutt ha sett for meg både vielse og fest i nummer 4, hvis den er å oppdrive i hvit/kremfarget! Tenk så mye du kan gjøre utav den, med sko og accesories! ..og så var det den nydelige nummer 2 da...Og 3.. Kjole 4 kan fåes i hvilken som helst farge jeg øsnker, så ser for meg at det blir bestilt en av den typen uansett Kan jo være kjempe flott å ha til en senere anledning også Har store problemer med å kunne velge bare en kjole jeg skal gå for, og jeg vet at går jeg innom en brudesalong blir det helt umulig å velge for jeg er så ubesluttsom Jeg har liksom litt lyst på en kjole som uten tvil er en brudekjole, men når en skal gifte seg ved en ambassade i utlandet er det gjerne ikke det som er mest praktisk. Jeg tenker hvis det er mye slep og slikt. Tråler rundt på Ebay også på jakt etter inspirasjon der også, og der finner jeg jo enda flere flotte kjoler Godt jeg ikke har fått lønning enda sier bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. januar 2011 #1445 Del Skrevet 6. januar 2011 Kjole nr2 er en av de jeg vurderte faktisk, den så bare heeeeeeeeeelt nydelig ut!!!! :rødme: Kjole numer 4 er nydelig.....brudepikene mine hadde den i brun som det er på bildet, men den fåes i hvit med svart belte.......nydelig også :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #1446 Del Skrevet 7. januar 2011 Kjole nr2 er en av de jeg vurderte faktisk, den så bare heeeeeeeeeelt nydelig ut!!!! :rødme: Kjole numer 4 er nydelig.....brudepikene mine hadde den i brun som det er på bildet, men den fåes i hvit med svart belte.......nydelig også :rødme: Måtte inn på FB og se bilder av kjole 4 der, og den ser jo bare kjempe flott ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. januar 2011 #1447 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg synes nr 4 var helt nyyyyyydelig, jeg elsker korte brudekjoler. Angrer nesten på at jeg ikke hadde det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #1448 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg synes nr 4 var helt nyyyyyydelig, jeg elsker korte brudekjoler. Angrer nesten på at jeg ikke hadde det selv. Av alle de korte brudekjolene jeg har sett på er det den som skiller seg ut fra alle dem og som frister mest Finner de på Ebay til 50 dollar også, så blir jo ikke ruinert hvis jeg velger å bestille en derfra for å se om jeg liker den eller ikke. Finnes alltid en anledning jeg kan bruke den hvis den ikke passer til vielsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 7. januar 2011 #1449 Del Skrevet 7. januar 2011 Bare innom og oppdaterer meg litt Kjole 2 var helt nydelig :rødme: Men likte 3 og 4 veldig godt også! Er ikke bare bare å velge kjole altså, er glad jeg ikke har det dilemmaet foreløpig (Men jeg håper at det ikke blir så aaaltfor lenge til jeg må ta det valget jeg også ) Ha en god helg Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #1450 Del Skrevet 7. januar 2011 Har funnet meg enda en kjole Denne er gjerne mer praktisk siden det er kortere slep og jeg slipper å bekymre meg for å trakke det i stykker da det gjerne er et tykkere stoff enn chiffon eller hva det heter Her er kjolen Vil ha snøring i stedet for knapper, og må finne ut hvilken farge jeg vil ha på detaljene Og ikke minst få noen til å måle meg skikkelig slik at resultatet blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 8. januar 2011 #1451 Del Skrevet 8. januar 2011 Har funnet meg enda en kjole Denne er gjerne mer praktisk siden det er kortere slep og jeg slipper å bekymre meg for å trakke det i stykker da det gjerne er et tykkere stoff enn chiffon eller hva det heter Her er kjolen Vil ha snøring i stedet for knapper, og må finne ut hvilken farge jeg vil ha på detaljene Og ikke minst få noen til å måle meg skikkelig slik at resultatet blir bra Heia!! Nydelig kjole da, me like Mange flotte farger som passer til da! Har du noen favorittfarge..? Kan tenke meg det er vanskelig!! Har du en fin helg så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. januar 2011 #1452 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg likte kjole 2 veldig godt, også den siste du har funnet Kjole 3 var nydelig den også, skjønner godt at det er vanskelig å bestemme seg. Jeg hadde hatt store problemer med et slikt valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. januar 2011 #1453 Del Skrevet 8. januar 2011 Måtte inn på FB og se bilder av kjole 4 der, og den ser jo bare kjempe flott ut ja de likte kjolene veldig godt, og det beste var at jeg fikk 3 kjoler for under 500lappen med frakt så om du ikke liker den så kan du bruke den til noe annet evt da den ikke er typisk brudeskjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #1454 Del Skrevet 8. januar 2011 Heia!! Nydelig kjole da, me like Mange flotte farger som passer til da! Har du noen favorittfarge..? Kan tenke meg det er vanskelig!! Har du en fin helg så langt? Hei Jeg liker veldig godt tanken på røde detaljer, men også lilla og blå Jeg får konferere med forloveden litt slik at vi kan matche litt Denne helgen skal jeg slappe av sammen med forloveden, spille litt wow og se om jeg får noen ideer ang bryllupsplanlegging. Tror det blir en super helg Jeg likte kjole 2 veldig godt, også den siste du har funnet Kjole 3 var nydelig den også, skjønner godt at det er vanskelig å bestemme seg. Jeg hadde hatt store problemer med et slikt valg Det er kjempe vanskelig, men jeg tror jeg har bestemt meg for den siste kjolen jeg har funnet Så da er det bare å finne fargen og bli mål opp og så sende avgårde bestillingen min ja de likte kjolene veldig godt, og det beste var at jeg fikk 3 kjoler for under 500lappen med frakt så om du ikke liker den så kan du bruke den til noe annet evt da den ikke er typisk brudeskjole Så billig! :dåne: Hvor kjøpe du de til den utrolige prisen? Selv om jeg nesten har bestemt meg for den siste kjolen jeg har funnet blir det nok til at jeg bestiller en slik kjole også Greit å ha litt finklær å pynte seg med for mannen sin :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 8. januar 2011 #1455 Del Skrevet 8. januar 2011 Kjole nr 4 var lekker og praktisk, men hvem har sagt man skal være praktisk på bryllupsdagen sin? Den siste du linket til var også nydelig, men jeg tror nr 3 er favoritten, selv om den ikke er praktisk i det hele tatt. Med nr 2 på tett 2.plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. januar 2011 #1456 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg liker veldig godt tanken på røde detaljer, men også lilla og blå Jeg får konferere med forloveden litt slik at vi kan matche litt Kanskje du rett og slett må bestemme deg for blomster før du bestemmer fargen på kjolen (om du skal ha blomster da såklart ) Men da kan du se på hvilken blomstertype du vil ha, og så finne farver derifra til kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. januar 2011 #1457 Del Skrevet 8. januar 2011 Bør du ikke tenke på at du kanskje har en liten babymage innen 6 mnd? :rødme: Ellers setter dere prøvinga på vent? Kjoler som kjole nr 2 hadde gått med babykul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #1458 Del Skrevet 8. januar 2011 Kjole nr 4 var lekker og praktisk, men hvem har sagt man skal være praktisk på bryllupsdagen sin? Den siste du linket til var også nydelig, men jeg tror nr 3 er favoritten, selv om den ikke er praktisk i det hele tatt. Med nr 2 på tett 2.plass. Det er et utrolig vankelig valg, men jeg er bare nødt til å komme frem til en kjole Eller rettere sagt to Kanskje du rett og slett må bestemme deg for blomster før du bestemmer fargen på kjolen (om du skal ha blomster da såklart ) Men da kan du se på hvilken blomstertype du vil ha, og så finne farver derifra til kjolen Usikker på om jeg skal ha blomster, men det skader jo ikke å se litt rundt for å se om man finner noe fint eller ikke Bør du ikke tenke på at du kanskje har en liten babymage innen 6 mnd? :rødme: Ellers setter dere prøvinga på vent? Kjoler som kjole nr 2 hadde gått med babykul Det hadde vært noe :rødme: Prøvingen er ikke satt på vent, men det skjer jo ikke så mye med kroppen min om dagen Så frem til det skjer noe lever vi livet som vanlig og planlegger bryllupet med bare oss to i tankene Men skulle det skje noe så er vi bare nødt til å gjøre de nødvenige endringene når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. januar 2011 #1459 Del Skrevet 8. januar 2011 Så billig! :dåne: Hvor kjøpe du de til den utrolige prisen? Selv om jeg nesten har bestemt meg for den siste kjolen jeg har funnet blir det nok til at jeg bestiller en slik kjole også Greit å ha litt finklær å pynte seg med for mannen sin :rødme: mhmmm ebay baby ebay skal se i morra om jeg finner selgeren jeg brukte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #1460 Del Skrevet 9. januar 2011 5 måneder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå