Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snille mammaen din :hjerte:

Fine, fine ringen :strix:

Hun er kjempe snill :hjerte:

Den er nydelig :rødme:

Fiiiiine ringen! Den var nydelig :Nikke:

Den er fantastisk flott, så jeg gleder meg til vi kan hente dem og begynne å bruke dem :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Har ikke fått oppdatert meg så mye, men ndet var pene ringer, også så spesielle synnes jeg da! Me like :yvonne:

Angående sykepenger, det tok 5 uker før jeg fikk mine, så JA det tar tid der altså!! Men nå bor jo jeg i en storby da, så da tar jo alt lengre tid. Det du bør gjøre en annen gang du er sykemeldt er å levere det personlig til NAV, da går ting så mye fortere. Jeg satt omtrent å så på nå vi nå leverte inn foreldrepenger søknaden, for det går så tregt.

Er ikke lenge til Mandag da:) !! Litt herlig å være alene, for da er det så mye kjekkere når de kommmer hjem:) Savner det litt her.. :rødme: Synes du ikke?

Har du en fine kveld? Hva står på menyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Har ikke fått oppdatert meg så mye, men ndet var pene ringer, også så spesielle synnes jeg da! Me like :yvonne:

Angående sykepenger, det tok 5 uker før jeg fikk mine, så JA det tar tid der altså!! Men nå bor jo jeg i en storby da, så da tar jo alt lengre tid. Det du bør gjøre en annen gang du er sykemeldt er å levere det personlig til NAV, da går ting så mye fortere. Jeg satt omtrent å så på nå vi nå leverte inn foreldrepenger søknaden, for det går så tregt.

Er ikke lenge til Mandag da:) !! Litt herlig å være alene, for da er det så mye kjekkere når de kommmer hjem:) Savner det litt her.. :rødme: Synes du ikke?

Har du en fine kveld? Hva står på menyen?

Ringene er spesielle ja, og det er forloveden som mer eller mindre har stått for designet :jepp: Han er så utrolig flink :rødme:

5 uker å vente ja :dåne: Er ikke sikker på hvor lenge jeg har ventet jeg :klø: Ble sykemeldt for over to måneder siden, så håper det snart dukker opp penger hos meg :jepp:

Det er godt å savne hverandre, for da setter en mye større pris på tiden en har sammen når en er med hverandre :jepp: Så vi gleder oss kjempe mye begge to til vi er sammen igjen :rødme:

Kvelden i dag blir tilbragt på sofaen med zapping mellom x-factor finalen og Nobelkonserten og hjemmelaget kinesisk middag :nigo:

Skulle gjerne hatt noe sjokolade også, men det er såpeglatt uten for døren så da holder jeg meg inne der det er varmt og godt i stedet :jepp: Får ta sjokoladen en annen dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefine ringer.......det er absolut noe jeg må si var verdt å finne DEN ringen man ville ha!

Vi er veldig glade for at vi gikk for de ringene :rødme:

Håper bare at de lever opp til forventningene våre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kommer forloveden min hjem :strix:

Kan ikke vente med å hente han på Gardermoen senere :rødme:

Så frem til jeg skal hente han skal jeg rydde og gjøre leiligheten flott, noe som virkelig trengs :sjenert:

Men aller først skal jeg kose meg med lussekatter og en kopp kakao :kaffekopp:

Ha en flott dag alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der fikk jeg telefon fra gullsmeden om at ringene våre er kommet :strix:

Vet ikke om jeg får hentet dem i dag, men i morgen får jeg ihvertfall tak i dem :rødme:

Damen på gullsmeden sa at de var kjempeflotte, så jeg gleder meg mye til å se dem :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og titter :goodbye:

Så koselig at dere endelig får ringene, og at mannebeina har kommet seg hjem :)

Angående NAV, ville jeg ringt og purret på dem. Jeg har nå endelig fått alle pengene jeg skal ha, men jeg måtte ringe og høre hva de drev med,ja. Han jeg pratet med sa at de har 2 ukers behandlingstid på sykemeldinger, så pass på å levere dem inn fort.

Men 2 måneder er veldig drøyt synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg ikke alene hjemme lenger :rødme:

Ble en sen kveld i går med mye forsinkelser, men det var utrolig godt å endelig få han hjem :strix:

Snakket med NAV igjen i dag, og det ser endelig ut som om jobben har sendt fra seg de papirene NAV trengte, så nå blir det penger utbetalt neste uke :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere fått ringene nå?? (hentet de mener jeg?)

Så koselig å få mannen hjem igjen - kan tenke meg det var godt! Synes det er deilig når min kommer hjem fra jobb og da har han jo bare vært borte noen timer, hehe.

Nå er han og hjelper til med flytting for noen venner, så nå blir det godt når han kommer hjem senere i kveld (men skal absolutt ikke klage altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med forloveden hjemme igjen da :strix:

Deilig at pengene ser ut til å komme før jul :hoppe:

Det er kjempe koselig å ha han hjemme igjen :rødme:

Har allerede fått pengene fra jobb, så nå er det bare litt fra NAV som jeg venter på :) Dette blir bra :nigo:

har dere fått ringene nå?? (hentet de mener jeg?)

Så koselig å få mannen hjem igjen - kan tenke meg det var godt! Synes det er deilig når min kommer hjem fra jobb og da har han jo bare vært borte noen timer, hehe.

Nå er han og hjelper til med flytting for noen venner, så nå blir det godt når han kommer hjem senere i kveld (men skal absolutt ikke klage altså ;)

Nå har vi fått hentet ringene :strix:

De er kjempeflotte :rødme: Skal få lagt ut bilde etterhvert :nigo:

De som vet om forlovelsen nå er søsteren til forloveden og en del av de han jobber med. Det hadde tatt litt tid før de på jobben hans hadde lagt merke til at det var kommet en ring på fingeren hans, men når de gjorde det var de veldig glade på våre vegne :jepp: Og på spørsmål om når bryllupet kom til å finne sted hadde han svart at det ikke ble før jeg hadde lært meg å drikke vin :fnise: Så da vet jeg hva jeg skal øve på i julen :jepp: Så hvis dere har noen lettlikte viner og anbefale setter jeg pris på det :lur::fnise:

Gleder meg mye til å fortelle foreldrene mine og søskene mine om det også, men er usikker på om jeg skal fortelle det før eller når vi kommer hjem :klø:

Det var utrolig godt å endelig få han hjem igjen :rødme: Vi har savnet hverandre kjempe mye disse ukene han var borte, så det blir bra med mye tid sammen nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale noen franske rødviner som jeg synes er lett drikkelig ; Chapelle du bois og Le Cardinal

Når man øver seg på å drikke vin, så er det beste å drikke vin til mat :Nikke: Og da helst en som da er anbefalt til den maten man spiser.

Jeg lærte å drikke rødvin på en ferietur til Frankrike da jeg var 23 ;)

Jeg har også funnet ut at jeg foretrekker rødviner med lite garvesyre, og at spanske viner ikke er noe serlig for min gane :)

Så artig at ringene er hentet og tatt i bruk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...