Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Da var det første bryllupsrelaterte problemet oppstått :fnise:

De på gullsmeden har ringt for å fortelle at den profilen vi ønsker oss på ringene ikke er på lager og at vi ikke hadde fått ringene før langt over nyttår.

Så da var det å bestemme seg for å vente en god stund, eller velge en annen profil og få dem før jul.

Jeg synes at alle ringene er fine, så jeg er gjerne ikke rette person å snakke med :fnise: Så nå venter jeg på at forloveden min våkner slik at jeg får tak i han og spurt han hva han mener :)

Har veldig lyst å få ringene fortest mulig, men vil også vite at jeg blir fornøyd med dem også og at det ikke blir impuls fordi jeg vil ha dem nå :fnise:

Det skal jammen meg ikke være lett :fnise:

De av dere som har lykkeringene, hvilken profil har dere og er dere fornøyd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere virkelig falt for de ringene dere har kjøpt, og de føltes "riktig", så ville jeg tatt meg tid til å vente. Er tross alt bare en gang man skal kjøpe forlovelsesringer! :hjerte: Oog, når man først har fått på seg ringen så skal man jo ha ring på fingeren resten av livet, så da går det kanskje an å vente litt ekstra på den rette ringen? Oog når det er sagt, så skjønner jeg veldig godt at dere er ivrige på å å de, forlovelsen blir mer "virkelig" da, og det er så koselig å ha like ringer :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom gullsmeden igjen for å prøve de ulike profilene, men siden de ikke hadde en som var i min størrelse var det vanskelig å kjenne hvordan de ulike profilene sitter på. Men jeg fant en som jeg tydeligvis hadde oversett helt sist gang vi var innom for å sjekke, for den virket veldig behagelig å ha på :) Så behagelig den kan være i 4-5 størrelser for stor ringstørrelse :fnise: Men den så veldig bra ut altså :jepp: Den var lett buet på både innsiden og utsiden, og både så og kjentes fin ut.

Den profilen vi egentlig hadde tenkt oss var jo mye mer buet på innsiden, og jeg har lurt litt på om det gjerne hadde blitt for mye av det gode? :klø: Mønsteret og strukturen skulle bli lik uavhengig av profil, så det gjorde ikke valget så vanskelig :)

Det endte til slutt med at vi sendte inn en ny bestilling med den nye profilen i dag, og kan kanskje få ringene allerede over helgen :hoppe:

Blir også over 2000 kr penger spart på å velge den nye profilen, så det er jo ikke verst heller siden det kommer til å gå nok av penger i julen :)

Og ender vi opp med å kjøpe nye ringer til bryllupet kan vi jo evt kjøpe den andre profilen hvis vi har lyst på den da :jepp:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ordnet seg med ringer da :) Ikke lett å få med seg alle ringene som er å velge mellom, men godt du fant en fin erstatter for den dere hadde valgt først da. Snart har du ring på fingeren :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og snart er forloveden min hjemme også :rødme:

:strix: 3 dager igjen :strix:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ringer :klemmer:

Vi kikket også på lykkeringene, men endte på noen fra Panorama (som vi fikk i en nettbutikk til KNALL-pris :nigo:).

Høres ut som dere valgte en fin profil - tror jeg vet hvilken du mener :jepp: Den blir nok god å ha på seg - jeg ville tro det er bedre med litt liten innvendig bue, enn alt for stor. F.eks. har jeg erfart at det kan være litt små-vondt når folk du hilser på klemmer deg hardt i hånda (dersom ringen sitter på høyre hånd), og da er det nok enda vondere med stor bue :Nikke:

Blir spennende å hente de - husker at det var stas :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere fant fine ringer!:) Og flott at de tilogmed var billigere og, det kommer godt med i desember det! :) Tenk da, over helga er dere ordentlig ringforlovet :rødme: :hjerte:

God fredag! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: så herlig :strix: Hvor lenge blir han hjemme nå da?

Gleder oss kjempe mye til han kommer hjem :strix:

Kan være han må avgårde til det store utland allerede neste uke, men i så fall håper vi at det blir siste turen på han dette året :jepp:

Håper virkelig han slipper å måtte dra avgårde i julen, for da skal vi jo kose oss med venner og familie :nigo:

Og ikke minst fortelle dem de gode nyhetene :rødme: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ringer :klemmer:

Vi kikket også på lykkeringene, men endte på noen fra Panorama (som vi fikk i en nettbutikk til KNALL-pris :nigo:).

Høres ut som dere valgte en fin profil - tror jeg vet hvilken du mener :jepp: Den blir nok god å ha på seg - jeg ville tro det er bedre med litt liten innvendig bue, enn alt for stor. F.eks. har jeg erfart at det kan være litt små-vondt når folk du hilser på klemmer deg hardt i hånda (dersom ringen sitter på høyre hånd), og da er det nok enda vondere med stor bue :Nikke:

Blir spennende å hente de - husker at det var stas :rødme:

Takk :rødme:

Har sett på Panorama sine ringer også, og der er det mye fint :jepp: Så skjønner godt at dere valgte noen derfra når dere var så heldige å få en god pris på dem :jepp:

De ringene jeg har nå er ikke så avrundede inni men er gode å ha på, glemmer at jeg har de på egentlig så jeg gleder meg virkelig til jeg kan bytte de ut med forlovelsesringne :rødme:

Trro vi må ha en liten mini feiring når vi henter dem :nigo: :rødme:

Så bra dere fant fine ringer!:) Og flott at de tilogmed var billigere og, det kommer godt med i desember det! :) Tenk da, over helga er dere ordentlig ringforlovet :rødme: :hjerte:

God fredag! :skya:

Gleder meg kjempe mye til søndag og mandag/tirsdag nå kjenner jeg :rødme:

God fredag til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sannelig ikke ofte man hører noen si på en fredag at de gleder seg til mandag/tirsdag! :ler:

God helg! :)

Nei, kan ikke huske å ha hørt det så mange ganger jeg heller :ler:

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ringer :nigo:

Takk for det :nigo:

Gleder meg spesielt til å se hvordan forloveden ser ut med ring - han blir nok kjempe flott :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir helt nydelige med ring :hjerte: Mannen bruker ikke sin til daglig pga jobben og jeg synes han er helt nydelig de gangene han har på ringen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med ringer Småkjekset!!!! :nigo:

Han blir sikkert kjempe fin med ring, jeg synes det er så flott på min mann.... :rødme:

Nå har jeg ikke på min lenger, fordi jeg har så mye vann i kroppen, men gleder meg til å få den på igjen - føler meg litt tom uten når man har hatt den på såpass lenge.. Så dere blir sikkert avhengige etterhvert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De blir helt nydelige med ring :hjerte: Mannen bruker ikke sin til daglig pga jobben og jeg synes han er helt nydelig de gangene han har på ringen :ler:

Gleder meg til å se hvor flott han blir :hjerte:

Gratulerer så masse med ringer Småkjekset!!!! :nigo:

Han blir sikkert kjempe fin med ring, jeg synes det er så flott på min mann.... :rødme:

Nå har jeg ikke på min lenger, fordi jeg har så mye vann i kroppen, men gleder meg til å få den på igjen - føler meg litt tom uten når man har hatt den på såpass lenge.. Så dere blir sikkert avhengige etterhvert :fnise:

Man blir kjempe vant til å gå med ringene ganske fort, så jeg lurer på hvordan det skal gå når jeg ikke kan gå med begge de ringene jeg har nå.

Den ene er halvveis formet som et hjerte så den passer ikke med andre ringer, mens den andre er en alliansering. Kan vel kanskje være at jeg kan gå med både den og forlovelsesringen på samme hånd? :klø:

Jeg får prøve og se hva som blir bra når vi får dem på tenker jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden jeg har vært innom nå. Gratulerer med ringer! Er det mulig å få et bilde av hva dere har valgt? Jeg må innrømme at jeg også gikk for den ringen jeg kunne få med en gang, heller en som var bittelitt finere, men som jeg måtte vente noen uker på :sjenert:

Har det ordnet seg med NAV enda? Alltid veldig kjedelig når man ikke får pengene man skulle hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde skal bli :nigo:

post-17956-0-98168200-1292077333_thumb.j

Overflaten på ringene ser litt blassere ut her enn det vi ønsker og så på den andre ringen, men damen i gullsmeden sa at det kom til å bli ganske likt og at det bare er ringens passform som er annerledes. Og forhåpentligvis mye bedre :jepp:

Det har ikke dukket opp noe penger fra Nav enda, så jeg får vente til etter jeg har fått lønning og purre på dem da. For det kan vel ikke ta så lang tid å få utbetalt sykepenger? :klø:

Men mens jeg venter har jeg en kjempe snill mamma som plutselig hadde satt inn noe penger på konto, så da har jeg litt ekstra mens jeg venter :)

Trodde at jeg kunne forvente forloveden hjem i morgen kveld, men på grunn av tidsforskjeller og bytting av fly og overgang i Paris er det altså mandag jeg gleder meg til nå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...