Sequax Skrevet 1. november 2010 #1061 Del Skrevet 1. november 2010 Blir så spennende med frieriet den 12. november! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 1. november 2010 #1062 Del Skrevet 1. november 2010 Det eneste jeg irriterer meg over i etterkant av operasjonen er at stemmen min ikke er tilbake i normal form slik den var i forkant av operasjonen. På dagtid er den ikke så verst, men på kveldstid eller når jeg har snakket en del mister den styrken sin og jeg høres kjempe hes ut. Men da er det greit at du har skrevet ned frieriet . Hvis ikke kunne det ha blitt veldig hest og sexy ELLER: "Hæ? Hva sier du?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2010 Forfatter #1063 Del Skrevet 1. november 2010 Hehe, ja du sier noe der Becky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 2. november 2010 #1064 Del Skrevet 2. november 2010 Gleder meg så til å høre hvordan frieriet går! :rødme: Ikke lenge til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. november 2010 Forfatter #1065 Del Skrevet 2. november 2010 Nei, nå er det ikke lenge igjen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. november 2010 #1066 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg er bare imponert over at du greier å vente jeg!!! *veeeeeldig utålmodig* Selv er jeg slik noen ganger at jeg tvinger mannen til å åpne julegavene sine, gjerne leeeeenge før jul, for jeg er så utrolig nysgjerrig på hva han synes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. november 2010 Forfatter #1067 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg er stolt over hvor tålmodig jeg faktisk er nå Selv om det ikke er i min natur Hehe, kjenner meg veldig igjen i det Når man har lagt ned tid i å finne en gave en håper den andre skal like så vil man jo gjerne vite fortest mulig om en har funnet noe som passer personen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. november 2010 #1068 Del Skrevet 2. november 2010 Når man har lagt ned tid i å finne en gave en håper den andre skal like så vil man jo gjerne vite fortest mulig om en har funnet noe som passer personen Din kjære får nok den fineste gaven den 12! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 5. november 2010 #1069 Del Skrevet 5. november 2010 Så koselige planer du har for deg og din kjære Småkjekset :rødme: Da blir jeg vel nødt å titte innom den 12. for å oppdatere meg Du får ha en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. november 2010 #1070 Del Skrevet 5. november 2010 Så bra at fotoboken har kommet , og at legen er fornøyd etter operasjonen. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. november 2010 #1071 Del Skrevet 5. november 2010 Bare ei uke igjen!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. november 2010 #1072 Del Skrevet 6. november 2010 Bare en uke igjen..... Spennende Håper du får en flott helg og koser deg masse med kjæresten (soon to be fiancé... Jippi!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. november 2010 Forfatter #1073 Del Skrevet 6. november 2010 Så koselige planer du har for deg og din kjære Småkjekset :rødme: Da blir jeg vel nødt å titte innom den 12. for å oppdatere meg Du får ha en riktig god helg Nå er det jammen meg ikke lenge igjen, så nervene er på høygir Håper du får en flott helg også Så bra at fotoboken har kommet , og at legen er fornøyd etter operasjonen. God helg Er veldig fornøyd med alt om dagen God helg Bare ei uke igjen!! God helg! Nå er det bare 6 dager igjen Bare en uke igjen..... Spennende Håper du får en flott helg og koser deg masse med kjæresten (soon to be fiancé... Jippi!!) Gleder meg :rødme: Er på nerdeparty hos en kompis i helgen, så her koser vi oss Gleder meg sånn til neste helg God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 6. november 2010 #1074 Del Skrevet 6. november 2010 Har du fått vite om han er hjemme eller ikke? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. november 2010 Forfatter #1075 Del Skrevet 6. november 2010 Vi vet ikke noe enda, så jeg får bare gå ut i fra at han er hjemme God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. november 2010 Forfatter #1076 Del Skrevet 7. november 2010 Da var vi hjemme igjen etter en helg på sørlandet Hatt det kjempe koselig, og det var utrolig godt å komme seg bort litt hjemmefra De neste dagene skal jeg slappe helt av, for jeg tror jeg begynner å brygge på noe og det vil jeg ikke ha noe av Angående planene mine for neste helg vet jeg ikke hvordan jeg skal gjøre det helt :klø: Det kan være at vi drar en tur hjem til foreldrene våre den helgen, så da er jeg usikker på hva jeg skal gjøre og eventuelt når jeg skal gjøre det Men nå er det middag som står for tur - kinesisk takeout Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. november 2010 #1077 Del Skrevet 7. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. november 2010 #1078 Del Skrevet 7. november 2010 Kos deg med kinamat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. november 2010 #1079 Del Skrevet 8. november 2010 Dette er den store uken... Hvis dere ender opp hos foreldrene dine, kan du jo evt spørre din kjære ut på middag eller om dere spiser en felles middag med foreldrene dine. Så kan dere gå en tur alene og da gir du han boken da (som han sikkert tror er en 5årsdagsgave i utgangspunktet) og så frir du.. Eller så kan du tenne noen lys på soverommet og legge boken på sengen.. Jeg ville bare sagt til mine foreldre at jeg ønsker litt tid alene med mannen pga 5 årsdagen, og så tar du med lys etc hjemmefra. Trenger jo ikke skje det ene og det andre ( ) hvis du synes det er ubehagelig hos foreldrene dine, men bare en koselig stund hvor du får utført planen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2010 #1080 Del Skrevet 8. november 2010 Synes Dine hadde mange gode forslag her! Tenk at uka har kommet! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå