Småkjekset Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1021 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei du tøffe dame! :-D Jeg kjenner jeg blir veldig utolmodig nå! Det er jo ikke lenge til!! :D Jeg må også si at den fotoboka blir garantert en hit! Jeg vet i alle fall at min kjære ville blitt utrolig rørt av det :rødme: Vi har også jubileum i november, nærmere sagt 15. En fin måned det! Lykke til skal du ha! Dette kommer jeg til å følge med på! (Den kjøkkenmaskina her jeg også siklet etter leeengeeee...!) Hei hei Carne Jeg håper at fotoboken blir satt pris på, og at vi får en fantastisk dag sammen :rødme: Gleder meg virkelig til den dagen kommer, og håper at alt går slik jeg har tenkt Da skal jeg sende gode tanker deres vei den 15 Hva jubileum har dere? Jeg er kjempe fornøyd med Kitchen Aiden min :rødme: Alt går som en drøm, og jeg har ikke bakt så mange ting som det jeg har gjort den siste uken noen gang! Jeg er kjempe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. oktober 2010 #1022 Del Skrevet 27. oktober 2010 Utrolig kult at du laget den boka altså! For en heldig kjæreste du har!! Jeg hadde blitt helt sykt rørt om jeg hadde "blitt utsatt" for noe sånt.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. oktober 2010 #1023 Del Skrevet 27. oktober 2010 Posten er ganske raske på å returnere pakker med feil adresse på, så det skal du nok ikke bekymre deg for. Firmaet som sender har som regel ganske gode muligheter til å spore pakken, så dersom den ikke er kommer om noen dager er det bare å ringe dem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. oktober 2010 #1024 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvordan går det med deg? Blit i bedre form? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. oktober 2010 #1025 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kjempe spennende at du har laget fotoboken!! Synes du er kjempe tøff og gleder meg masse til å følge med videre (selv om jeg er helt sikker på svaret... ) Håper de finner ut av det med adressen og at du får den snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #1026 Del Skrevet 27. oktober 2010 Utrolig kult at du laget den boka altså! For en heldig kjæreste du har!! Jeg hadde blitt helt sykt rørt om jeg hadde "blitt utsatt" for noe sånt.. :rødme: Jeg gleder meg så sykt til jeg får den i posten, og håper den kommer til jeg trenger den Gleder meg til å se hva kjæresten synes om den :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #1027 Del Skrevet 27. oktober 2010 Posten er ganske raske på å returnere pakker med feil adresse på, så det skal du nok ikke bekymre deg for. Firmaet som sender har som regel ganske gode muligheter til å spore pakken, så dersom den ikke er kommer om noen dager er det bare å ringe dem igjen. Tenker at hvis jeg ikke har den til mandag tar jeg kontakt for å høre hvor den er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #1028 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvordan går det med deg? Blit i bedre form? Det går i bølgedager med meg, men jeg prøver så godt jeg kan å se lyst på det Noen dager er jeg veldig bra og alt er bare helt supert, men så kommer dagen etterpå og jeg føler meg skikkelig utslitt og kan ikke vente med å legge meg og en ny dag skal starte. MEn det er heldigvis flere gode dager enn dårlige, så det er jo noe å være glad for Skal tilbake på sykehuset i morgen på kontroll, så håper at alt er som det skal være da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #1029 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kjempe spennende at du har laget fotoboken!! Synes du er kjempe tøff og gleder meg masse til å følge med videre (selv om jeg er helt sikker på svaret... ) Håper de finner ut av det med adressen og at du får den snart! Håper jeg blir like fornøyd med boken som du ble med din Gleder meg virkelig til den kommer i hus, og ikke minst til sambo skal få den :rødme: Vi har snakket litt til og fra disse årene vi har vært sammen om hvordan vi kunne tenkt oss at bryllupet vårt skal være, hvor vi det kan holdes og hvem som passer som toastmaster, så vi har hele tiden hatt en plan om at det skal bli oss to. Men vi har ikke snakket om hvordan det hadde vært hvis jeg hadde fridd i stedet for han og om han hadde blitt snurt for det. Flere fra jobben hans har trodd at hver gang vi har dratt tilbake til Lisboa som er vår yndlingsplass er det fordi at nå skulle han endelig fri. Og når bartenderen på stambaren vår har etterlyst dette de siste tre-fire gangene vi har vært der merker han gjerne "presset" Og jeg merker at jeg blir mer og mer utålmodig Så jeg håper at min utålmodighet lønner seg og at planen min blir godt tatt imot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. oktober 2010 #1030 Del Skrevet 28. oktober 2010 Krysser fingerne for at planen din blir godt tatt imot Lykke til på kontroll i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2010 #1031 Del Skrevet 28. oktober 2010 Lykke til på kontroll i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 28. oktober 2010 #1032 Del Skrevet 28. oktober 2010 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. oktober 2010 #1033 Del Skrevet 28. oktober 2010 Lykke til i dag! Plutselig blir det frieri-duell på dere... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #1034 Del Skrevet 28. oktober 2010 Krysser fingerne for at planen din blir godt tatt imot Lykke til på kontroll i dag Lykke til på kontroll i dag! Lykke til i dag! Lykke til i dag! Plutselig blir det frieri-duell på dere... :rødme: Takk for lykkeønskninger alle sammen Da var jeg tilbaka fra kontroll, og legen var kjempefornøyd med hvordan arret så ut, selv om jeg synes det er veldig langt Men det har foreløpig grodd fint ser det ut som, så håper det blir finere og mindre synlig etterhvert De hadde gjennomført litt tester på kjertelen etter at de hadde fjernet den, og legen kunne glede meg med at alt var i fin stand, og at det ikke hadde vært noe å bekymre seg for i den annet enn at den var større enn en vanlig skjoldbruskkjertel. Så det er godt å høre Frier-duell ja Det hadde tatt seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 28. oktober 2010 #1035 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så godt at alt var i orden . Du får si som broren min gjør med sine operasjonsarr: Si det kommer av en krigsskade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 28. oktober 2010 #1036 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så bra at alt var i orden på kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #1037 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så godt at alt var i orden . Du får si som broren min gjør med sine operasjonsarr: Si det kommer av en krigsskade Hehe, ja det får jeg gjøre Så bra at alt var i orden på kontroll Er så glad for at alt er bra, så nå må jeg bare bli helt frisk Er sykemeldt enda en uke, så jeg får bare slappe av og ta tiden til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. oktober 2010 #1038 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så bra at alt så fint ut Godt med en uke til å komme deg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #1039 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så bra at alt så fint ut Godt med en uke til å komme deg på Det blir det virkelig Helgen får ihvertfall en bra start - kjæresten har ordnet billetter til oss for å dra på Julelatter, og jeg gleder meg kjempe mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. oktober 2010 #1040 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ooh, det blir sikkert moro! Så de på God morgen Norge i stad, og det virka kjempeartig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå