Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

En skikkelig god helg :klem: og masse lykke til med frieri!!

Takk det samme, og takk for lykkeønskninger :klem:

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når får du vite om han kommer til å være hjemme på selve dagen da? God helg! :)

I verste fall vet jeg ikke noe før selve dagen :sjenert: For han kan plutselig få beskjed om at det er en jobb der og der og at han må dra mer eller mindre med en gang. Men jeg tror at i løpet av den første uken i november vet vi mer om disse jobbene som kan være aktuelle, og om han skal være på reise i julen. I så fall er han hjemme andre helgen i november :) Men det ser vi etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Småkjekset! :goodbye:

Nå har jeg eendelig klart å klikka meg inn på boken din også :) Har lest de første og de siste sidene, får ta heele boka en annen gang ;)

Planen din om frieri høres helt fantaatisk ut - fikk frysninger av det nydelige bildet!! :rødme: Heldige kjæresten din!:) Har han en mistanke tror du?

Hvordan går det med prøvinga deres? Har du stabil syklus etc.?

Håper fredagen din er fin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Småkjekset! :goodbye:

Nå har jeg eendelig klart å klikka meg inn på boken din også :) Har lest de første og de siste sidene, får ta heele boka en annen gang ;)

Planen din om frieri høres helt fantaatisk ut - fikk frysninger av det nydelige bildet!! :rødme: Heldige kjæresten din!:) Har han en mistanke tror du?

Hvordan går det med prøvinga deres? Har du stabil syklus etc.?

Håper fredagen din er fin :klemmer:

:velkommen: MonThe :vinke:

Det begynner å bli noen sider denne boken, så lykke til hvis du skal prøve deg på å lese alt :fnise:

Sitter å ser gjennom bildene jeg har valgt til boken, og når jeg ser på det bildet blir jeg så glad :hjerte:

Tror ikke han har noen mistanke om hva jeg går rundt å tenker og planlegger så jeg gleder meg til å se reaksjonen til hans :rødme:

Prøvingen er satt litt på pause da jeg for to uker var gjennom en operasjon, og siden syklusen ikke er stabil i det hele tatt er det vanskelig å vite når og om jeg i det hele tatt har EL. Men etter 5 år på p-pillen tar det nok en stund før ting blir stabilt, så vi får bare vente å se hvor lang tid det tar :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!!

Jeg har ikke fått med meg dette jeg.... :sjenert:

Men åh! Rørende!! :grine:

Høres ut som en utrolig flott måte å gjøre det på :strix:

Og finnbiff... Ikke mange dagene siden vi også hadde det.... :ler:

Men jeg steker den bare med litt løk, har fløte over, ett par skiver brunost og litt tyttebær. Lar det koke en stund til sausen tykner, har eventuelt maizenna i for å tykne den. Har aldri brukt oppskrift på det... :sjenert:

Og rosenkål er obligatorisk ved siden av! :sikle: Den kan godt stekes i ovnen med småbiter av bacon over! :sikle:

Ha en skikkelig super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh!!

Jeg har ikke fått med meg dette jeg.... :sjenert:

Men åh! Rørende!! :grine:

Høres ut som en utrolig flott måte å gjøre det på :strix:

Og finnbiff... Ikke mange dagene siden vi også hadde det.... :ler:

Men jeg steker den bare med litt løk, har fløte over, ett par skiver brunost og litt tyttebær. Lar det koke en stund til sausen tykner, har eventuelt maizenna i for å tykne den. Har aldri brukt oppskrift på det... :sjenert:

Og rosenkål er obligatorisk ved siden av! :sikle: Den kan godt stekes i ovnen med småbiter av bacon over! :sikle:

Ha en skikkelig super helg!

Gleder meg til dagen kommer :rødme:

Etter at vi lagde det med oppskrift første gangen har vi egentlig valgt å gå bort i fra den mer og mer for hver gang vi prøver, så snart er det vår helt egen oppskrift :jepp:

Det er jo bare så godt! Håper det blir helgemiddag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: MonThe :vinke:

Det begynner å bli noen sider denne boken, så lykke til hvis du skal prøve deg på å lese alt :fnise:

Sitter å ser gjennom bildene jeg har valgt til boken, og når jeg ser på det bildet blir jeg så glad :hjerte:

Tror ikke han har noen mistanke om hva jeg går rundt å tenker og planlegger så jeg gleder meg til å se reaksjonen til hans :rødme:

Prøvingen er satt litt på pause da jeg for to uker var gjennom en operasjon, og siden syklusen ikke er stabil i det hele tatt er det vanskelig å vite når og om jeg i det hele tatt har EL. Men etter 5 år på p-pillen tar det nok en stund før ting blir stabilt, så vi får bare vente å se hvor lang tid det tar :

Kan hende jeg dropper å lese heele boka ;) Ja, det var et nyydelig bilde! Så spennende!! Tror ikke jeg hadde kommet til å klart å holdt maska jeg, kjære hadde nok sett at det var noe i gjære med en gang :fnise: Du er flink!! Gleder meg til å høre hvordan det går! :hjerte: Ok. Håper du har kommet deg bra etter operasjonen! Veldig ustabil syklus eller? Har dere prøvd med ELtester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg dropper å lese heele boka ;) Ja, det var et nyydelig bilde! Så spennende!! Tror ikke jeg hadde kommet til å klart å holdt maska jeg, kjære hadde nok sett at det var noe i gjære med en gang :fnise: Du er flink!! Gleder meg til å høre hvordan det går! :hjerte: Ok. Håper du har kommet deg bra etter operasjonen! Veldig ustabil syklus eller? Har dere prøvd med ELtester?

Er ikke helt tilbake i normal form enda, men jeg nærmer meg for hver dag som går :jepp:

Siden jeg sluttet på p-pillen i april har jeg hatt TR 3 ganger, men en av de var pillemens. Ellers spotter jeg i perioder mens jeg venter på besøk av TR. Nå er det snart to måneder siden hun var her sist..

Da jeg sluttet på p-pillen gikk jeg til storinnkjøp av el-tester og testet uten hell siden jeg ikke visste hvor lang syklus jeg hadde. Og etterhvert som jeg testet med EL-tester ble jeg demotivert siden syklusene var så lange. Har vel ikke tatt noe som helst av tester siden juli når jeg tenker etter :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt tilbake i normal form enda, men jeg nærmer meg for hver dag som går :jepp:

Siden jeg sluttet på p-pillen i april har jeg hatt TR 3 ganger, men en av de var pillemens. Ellers spotter jeg i perioder mens jeg venter på besøk av TR. Nå er det snart to måneder siden hun var her sist..

Da jeg sluttet på p-pillen gikk jeg til storinnkjøp av el-tester og testet uten hell siden jeg ikke visste hvor lang syklus jeg hadde. Og etterhvert som jeg testet med EL-tester ble jeg demotivert siden syklusene var så lange. Har vel ikke tatt noe som helst av tester siden juli når jeg tenker etter :klø:

Bra formen er stigende da! :)

Okei.. Kan godt forstå at du dropper ELtestene når det er sånn ja! Fryktelig demotiverende med negative tester! :sukk: Håper kroppen din snart er med på prøvinga den og! (den der kroppen er no`herk!! :nei: )

Kos deg med med fredagskveld og snop ;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra formen er stigende da! :)

Okei.. Kan godt forstå at du dropper ELtestene når det er sånn ja! Fryktelig demotiverende med negative tester! :sukk: Håper kroppen din snart er med på prøvinga den og! (den der kroppen er no`herk!! :nei: )

Kos deg med med fredagskveld og snop ;):klemmer:

Nå koser jeg meg med sjokolade og popcorn mens sambo er å fikser litt på bilen vår. Kan ikke bli bedre? :vetikke: Eller det kan det, for det blir finnbiff til middag! nigo:

Håper ud får en flott fredagskveld også :klemmer:

God helg og lykke til med frieriet :strix: Gleder meg til referatet etterpå ;)

God helg til deg også :klemmer:

Er enda tre uker igjen til jeg skal i ilden, men jeg tar med meg lykkeønskningene til da :jepp:

Ønsker deg en super helg :strix:

Håper du får en kjempeflott helg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg hjemme alene og jeg venter tålmodig på at sambo skal komme hjem etter en tur på verkstedsplassen sin. Det blir god middag i dag, nemlig finnbiff :nigo: Og siden jeg er litt små fysen på noe godt men ikke helt vet hva koser jeg med meg julebrus fra Hamar :jepp: Føler det er litt tidlig å drikke julebrus nå, men så lenge det ikke er MIN julebrus går det nok fint :jepp:

Foreldrene mine kommer en tur i morgen og blir til mandag. Veldig koselig å få besøk, spesielt nå etter operasjonen siden jeg ikke har fått sett de på lenge siden jeg har holdt meg i ro :jepp:

Fikk fin melding av svigermor i sted. Der skulle de ha middagsbesøk med søsteren til sambo og mannen hennes, og siden vi ikke var der hjemme skulle de tenke litt ekstra på oss når de spiser god mat :jepp: Kjempe koselig!

Gleder meg virkelig til jul hvor det blir mye familiebesøk :jepp:

Men nå får jeg fortsette å kose meg med gullrekka, snike litt på bryllupssider og kose meg med julebrusen til sambo kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helg Småkjekset, og kos deg med besøk av foreldrene dine :) Så koselig melding du fikk av svigermoren din forresten, godt å ha en snill og god svigerfamilie :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg! :klem:

Og du, akupunktur skal vist hjelpe for å få stabile sykluser. Jeg pusher akupunktur på alle om dagen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å gi en god helg-klem til deg:) Det er så lenge siden jeg har lagt igjen spor etter meg selv her...

Det er utrolig kult at du har bestemt deg for å fri - så tøff du er :) Han blir nok tatt på senga da, ja :)

Gleder meg til å lese om fortsettelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg

:klemmer:

God helg :klemmer:

God helg :klem:

Og du, akupunktur skal vist hjelpe for å få stabile sykluser. Jeg pusher akupunktur på alle om dagen... :roll:

Jeg er livredd nåler da, men kanskje jeg burde prøve det hvis det ikke skjer noe innen rimelig tid? :klø:

God helg :klem:

Innom for å gi en god helg-klem til deg:) Det er så lenge siden jeg har lagt igjen spor etter meg selv her...

Det er utrolig kult at du har bestemt deg for å fri - så tøff du er :) Han blir nok tatt på senga da, ja :)

Gleder meg til å lese om fortsettelsen :)

God helg til deg også :klem:

Gleder meg til reaksjonen hans :jepp: Håper bare at jeg ikke backer ut på grunn av nerver :sjenert:

Men jeg tror og håper at det går fint :jepp:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...