Gå til innhold

Anser du det som en selvfølge at mannen ALLTID...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest tessa987987

blir tilfredstilt under sex? at menn ikke kan ha dårlig sex?

jeg leser en del innlegg her hvor det skrives: mannen min blir tilfredstilt (selvfølgelig) osv...

tror dere at all sex er bra sex for menn? tror du at du er i stand til å tilfredstille en mann 100% av gangene?

er alt en mann trenger et hull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

jeg tar ikke som en selvfølge at samboern blir 100% tilfreds hver gang vi har oss til. kan ikke forvente det egentlig. vi kvinfolk blir jo heller ikke det hver gang. jaffal ikke jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har jo akkurat funnet ut at orgasme og utløsning kan forekomme uavhengig av hverandre hos menn da. Så nå føler jeg meg skikkelig dum :oops:

Det vil jo si at min kjære kan ha hatt utløsning på utløsning uten en eneste orgasme de 3 årene vi har vært sammen, men jeg velger å tro at det ikke er tilfelle... :wink:

Når det er sagt så merker man jo at mannens opplevelse av sexen er forskjellig fra gang til gang, som hos oss. Dersom jenta er skikkelig våt og trang, og begge er skikkelig kåte, så vil selvfølgelig han også få en helt annen tilfredsstillelse, han også. Nei, jeg tar det ikke som noen selvfølge at all sex er knallbra sex for mannfolka.

Jeg er veldig nyskjerrig på hvordan utstyret hans fungerer, så vi har snakket mye om hvordan det er å være mann. Også prøvd forskjellige "hull" for å si det sånn... Og jeg kan med sikkerhet si at ikke alt har vært like vellykket... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Sexen er ikke alltid 100%,hverken for ham eller meg.

Noen ganger har vi ganske enkelt ikke dagen liksom..

-Men som regel er det topp!

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker godt de gangene han har en utrolig bra orgasme, forrige gang klarte han ikke stå på bena etterpå :ler:

Og jeg merker godt de gangene hvor hans orgasme bare er et litt "pfft" på en måte.

Hans orgasmer er like forskjellige som mine, men vi tar imot dem alle sammen med åpne armer og sukk og stønn :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syns første "gjest" skrev ganske bra svar. Jeg har nylig opplevd en mann som har orgasme som likner på min. Både reaksjon, lyd, beskrivelse fra han og alt... Og jeg er langt i fra uerfaren med menn, men denne opplevelsen var ny og bare sinnsykt fantastisk å oppleve.... :P Så mye mer enn et stønn og et par rykninger og høy puls gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...