Gå til innhold

2012-bruder!


Euphoria

Anbefalte innlegg

Det er så koselig å lese om hvordan dere har hatt det :) Høres ut som det stort sett går knirkefritt og etter planen.. Jeg er veldig spent og nervøs selv, 5 dager igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja Fridr, det føles ganske greit å være gift^_^

Dagen vår gikk bedre enn forventet. Solen strålte, men det var likevel ikke for varmt. Vi fikk tatt ganske mange flotte bilder både inne og ute.

Fotografen sendte meg ett bilde nå i sted:

Botanisk01.jpg

Mischa, lykke til og håper du får en like flott dag som Fridr og meg selv^_^

Det som ble litt annerledes enn forventet var at siden det var så fint vær, så fant hotellet ut at velkomstdrinken kunne foregå i hagen. Og det var virkelig flott^_^ Middagen gikk knirkefritt, alle synes maten var fantatisk, talene var stort sett korte og fine. Folk fleste spiste og minglet og praten gikk jevnt.

Det var mange som kommenterte at det var en meget vellykket fest. Og siden det var bryllupsfest så oppgradete hotellet rommet vårt til en av suitene;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk^_^

Bildet er tatt i buegangen som er en del av De Naturhistoriske Samlinger, hagen rundt er Botanisk hage. Det er ett veldig populært sted å ta bryllupsbilder, vi traff på to andre par som tok bilder der den dagen^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelig kjole.. og du var en utrolig vakker brud :)

Herlig! Vi er nok ikke så heldige med været, men no can do :) Har kjøpt paraply :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Nydelig bilde, Amens!

Nå har vi endelig fått de bildene vi trenger fra fotografen for å få laget takkekortene! Og det er virkelig en jungel, altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...