Gå til innhold

2012-bruder!


Euphoria

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg blir muligens en 2012-brud :) :)

Men er kun på kikke-nivå ;) Jkdress, er det noen av dere som har kjøpt kjole derfra? Stemmer det altså at det er en 1000-lapp pr kjole (ca)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg blir muligens en 2012-brud :) :)

Men er kun på kikke-nivå ;) Jkdress, er det noen av dere som har kjøpt kjole derfra? Stemmer det altså at det er en 1000-lapp pr kjole (ca)? :)

Har ikke kjøpt selv, men har tenkt å gjøre det om et år. Og ja prisen stemmer , har en kollega som kjøpte der ifjor. De var veldig effektive, og det kom i den str som hun hadde bestilt. Hun anbefalte snøring i ryggen kontra glidelås... et lite tips bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir også ferdig utdannet i 2013, så derfor tenkte vi også på 2012:D Har fått kjolen min og den er sååå fin:D (linken til kjolen er tidligere i tråden) Min kjære skal få sydd dress på ferietur til våren tenker jeg. Gleder meg!

(jeg er gjesten du siterte...)

Tenk å ha kjolen klar så tidlig da! Ser for meg at jeg kommer til å bruke evigheter til å finne en jeg liker og ende opp med en som er dobbelt så dyr som jeg har råd til. Slik det pleier å være... jaja.

Plutselig er sommeren 2012 så fryktelig nærme! Ikke det at vi trenger 1,5 år på å planlegge, men jeg tror min kjære trenger en del tid på å venne seg til tanken på et bryllup. Han vil gifte seg men ikke ha fest, men han vil ha fest fordi vi må jo det. haha! Hjelper ikke hva jeg sier. Men, først må man jo bli forlovet, da! Men er ikke lenge til jeg tar saken i egne hender... han skal få noen måneder til på seg, men sjansen er stor for at jeg må fikse biffen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen godt å se at det er flere som venter på at kjæresten skal fri, hehe..

er det noen av dere som har begynt å sette opp budsjett? Jeg synes det er vanskelig... om vi velger å ha det på hotell e.l vs lokale osv..

Hvor mange gjester, og hvor mye penger har dere tenkt til å bruke på bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen godt å se at det er flere som venter på at kjæresten skal fri, hehe..

er det noen av dere som har begynt å sette opp budsjett? Jeg synes det er vanskelig... om vi velger å ha det på hotell e.l vs lokale osv..

Hvor mange gjester, og hvor mye penger har dere tenkt til å bruke på bryllupet?

Vi har satt opp budsjett ja, og foreløpig ser det ut som om vi klarer å holde oss innenfor. Vi har fått til fast sparing hver mnd, samt at foreldrene våre "spytter" i en del hver så det hjelper på. Fant et utgangspunkt for budsjett på bryllup.org.

Vi blir mellom 60-70 mennesker, og regner med et budsjett på maks 80000. Bryllupsreise kommer utenom. Nå er vi så heldige at vi skal ha det i min hjemby, så vi sparer masse på dette. Har booket lokale som dekker alt av mat, alkohol osv.... Men mye å tenke på, og det blir helt sikkert +/- på budsjett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg skal også gifte meg 2012 :yvonne: Han gikk endelig ned på kne på julaften foran hele min familie :hjerte:

Har funnet forlovere og hvilken kirke.

Står mellom to lokaler å ha det.

Vi skal ha det veldig lite med 45 gjester.

Budsjettet er ca40 tusen, da vi skal gjøre det meste selv og med hjelp av familien.

Noen andre som har det budsjettet? eller noen gode tips?

Har drømt om brudekjole siden jeg var liten, men enda ikek sikkert på hvordan fasong eller noe, eneste jeg vet er at jeg vil ha fargen ivory. Da jeg aldri går i hvitt og vil trives hele den dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også gifte oss i 2012 :rødme: gleder meg! <3

vi skal gifte oss i Nidarosdomen har ikke bestemt oss for lopkale enda.. men forlover er klar, og jeg jobber med gjestelisten.. (vanskelig å vite hvem man skal be..)

ellers koser jeg meg med bryllupsmagasiner, farger, blomsterideer og alt annet gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Da blir jeg også 2012 brud! Skulle egentlig gifte oss 23. juli i år, men en liten spire festa seg, så nå blir det julibaby i 2011 istedenfor julibryllup!:) Har begynt å avlyse fotograf/vielsessted etc. men har tenkt å bare ombooke til neste år, så har jo egentlig det meste i boks allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir 2012-brud jeg også. har ikkje komt noe særlig igang med planlegginga enda anna enn at kirka er bestilt. veit egentli ikkje helt kor jeg skal begynne henn tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også gifte oss i 2012 :rødme: gleder meg! <3

vi skal gifte oss i Nidarosdomen har ikke bestemt oss for lopkale enda.. men forlover er klar, og jeg jobber med gjestelisten.. (vanskelig å vite hvem man skal be..)

ellers koser jeg meg med bryllupsmagasiner, farger, blomsterideer og alt annet gøy:)

Godt å se at det er flere trøndere her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er flere trøndere her inne:)

Hei!:) jeg er nok ikke trønder, men jeg elsker trondheim.. <3 en vakker by med trivelige folk..vi kommer nok til å slå oss ned her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også gifte meg 2012 :yvonne: Han gikk endelig ned på kne på julaften foran hele min familie :hjerte:

Har funnet forlovere og hvilken kirke.

Står mellom to lokaler å ha det.

Vi skal ha det veldig lite med 45 gjester.

Budsjettet er ca40 tusen, da vi skal gjøre det meste selv og med hjelp av familien.

Noen andre som har det budsjettet? eller noen gode tips?

Har drømt om brudekjole siden jeg var liten, men enda ikek sikkert på hvordan fasong eller noe, eneste jeg vet er at jeg vil ha fargen ivory. Da jeg aldri går i hvitt og vil trives hele den dagen.

Så koselig! Gratulerer med nylig forlovele Ramona :D Min samber gikk ned på kne på julaften forann hele familien også! Vi har planlagt 46 gjester og håper at vi skal få giftet oss i 2012 så lenge vi holder budsjettet lavt ;) Morro at det var så mange andre 2012 bruder her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Gratulerer med nylig forlovele Ramona :D Min samber gikk ned på kne på julaften forann hele familien også! Vi har planlagt 46 gjester og håper at vi skal få giftet oss i 2012 så lenge vi holder budsjettet lavt ;) Morro at det var så mange andre 2012 bruder her :D

Tusen takk, og gratulerer til deg også:D

Akkurat like mange gjester som oss, og vi skal også holde det lavt på budsjettet, men ikke lett egentlig:S Trenger gjerne tips og ideer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2012 brud her også, 23 juni :rødme: Kirken er klar og skal se på lokaler på mandag. Vi har begge forlovere og gjestelisten er nesten ferdig. Syns vi ligger godt ann jeg :-).

Jeg har også undersøk mye på div catering, fotografer, transport, kjoler, musikk, pynt og kake, har maaaaaaange bokmerker så føler jeg har ett godt overblikk over hva det er å velge mellom.

Flere 23 juni bruder her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2012 brud her også, 23 juni :rødme: Kirken er klar og skal se på lokaler på mandag. Vi har begge forlovere og gjestelisten er nesten ferdig. Syns vi ligger godt ann jeg :-).

Jeg har også undersøk mye på div catering, fotografer, transport, kjoler, musikk, pynt og kake, har maaaaaaange bokmerker så føler jeg har ett godt overblikk over hva det er å velge mellom.

Flere 23 juni bruder her?

Vi har helgen før dere:) 16/6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, og gratulerer til deg også:D

Akkurat like mange gjester som oss, og vi skal også holde det lavt på budsjettet, men ikke lett egentlig:S Trenger gjerne tips og ideer:D

Har funnet en del gode ideer på forumet. Etter et par dagers planlegging til har vi kommet opp i 58 gjester.. Noen små barn (som jeg ser meg nødt til å invitere) så de gjør lite innhugg i mat, drikke etc ;) Har du sett på kjole enda? Vi har bestemt oss for å gifte oss i bunad (sparer inn noen tusen på dette og, selv om ikke det er motivasjonen for å gifte oss i bunad ) ;) Har begynt å tenke litt på mai (da gjerne 5/5-12) Får se hvordan det lar seg løse, men må vel bestille lokaler etterhvert.. Har dere bestilt lokaler? Hva blir menyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok en 2012-brud :D Endelig har vi bestemt oss.

Gleder meg stort til å begynne planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...