Gå til innhold

Forelska i broeren til venninna mi

imeria

Anbefalte innlegg

Er det ok å være forelska i broren til ei venninne? Tror jeg begynner å bli det. Hva ville du syntes om en god venninne av deg var interessert i din storebror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke meg du henvendte deg til men svarer uansett.

Er storebror og har spurt lillesøster om nr til en venninne av henne en gang, det var ikke aktuelt hun var for glad i oss begge og vil ikke risikere noe komplikasjoner. Noe jeg forstår og godtar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Jeg er sammen med storebroren til en god venn av meg nå, det går helt uproblematisk. Det sier seg vel selv at jeg har bedre kontakt med storebroren nå, men det var altså lillebroren jeg kjente best da vi ble sammen. Det blir kanskje noe annet når det er en mannlig venn og ikke en venninne, men jeg kan ikke se for meg at det skal være særlig dramatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min broder har vært sammen med to av mine venninner (faktisk..) Den første var min beste barndomsvenninne, når dette ble slutt gikk vennskapet skikkelig på trynet, men det hadde jo å da med at hun var utro mot broren min før det ble slutt.

Med min andre venninne så ble det bare slutt..litt usikker på bakgrunnen for dette men.. uansett, så er vi fremdeles veldig gode venner i dag.

Så klart så er det kjipt når du merker at venninnen din absolutt skulle ha snakket om problemer, eller andre ting (f.eks intime ting :spy: ) da det bare blir litt sykt for meg! Ei heller noen store klineseanser er tingen å gjøre foran venninna!

Ellers så går det jo greit.

Ble også litt vanskelig når de hadde krangler og forventa at jeg skulle ta side med den ene! Funka dårlig og trakk meg stille bort og latet som ingenting :ler:

Hadde derimot venninna mi stilt et ultimatum om å velge mellom henne eller min bror når det ble slutt så hadde valget vært enkelt! Familie først.

Endret av engel med sorte vinger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ok å være forelska i broren til ei venninne? Tror jeg begynner å bli det. Hva ville du syntes om en god venninne av deg var interessert i din storebror?

Har en bror selv, men han er 17 (fyller 18) og alle venninnene mine over 22, da. Hadde nok sett annerledes på det om 5 år, men jeg må innrømme at jeg ikke hadde likt det. Så jeg hadde nok tenkt annerledes om han var eldre enn meg. Kommer an på hvordan han oppfører seg, da, broren min er en useriøs player, og det ønsker jeg ikke for noen av venninnene mine, uansett alder.

Endret av Vanya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne flyttet sammen med min storebror. Jeg hadde ingen problemer med det. Vi ble bare enige veldig tidlig i deres forhold at hun og jeg ikke kom til ha noen "venninne-samtaler" omkring deres forhold. Jeg ville at min bror skulle være trygg på at ingenting mellom de to kom til meg. Det fungerte helt fint, det var ingen av dem som blandet meg inn i deres forhold eller konflikter.

Det eneste negative er nå i ettertid. Hun gjorde det slutt etter noen år og flyttet ut, og han er nå på vei inn i et forhold med en annen. Jeg har mistet kontakten med henne som venninne. Ikke fordi vi er uvenner, men fordi det hele nå begynner å bli litt komplisert, og jeg vet ikke om jeg bare minner henne på en familie og en fortid hun vil komme videre fra.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...