Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Sjokoladepenge skrev (10 timer siden):

Nei, jeg bare tenker om man plages veldig av en sinnarynke er kanskje ikke den så vanskelig å få bort. Men det er selvfølgelig ikke alle som er like komfortabel med kosmetiske behandlinger - og kanskje spesielt ikke menn så det var et litt tullete forslag🤪  Selv er jeg mer fan av forebygging og kjører spf 50 hele året + sunne vaner. Er enn så lenge rynkefri 🤓

 

Takk forresten 🥰

Helt enig🙂👍 lov det. Jeg er skjært i veldig mye/operert (ikke kosmetisk😂) og da får man kanskje et litt annet forhold til sånt, og kropp, tenker jeg🙂 

Jeg tenker også mer på hud nå, mye faktor og skygge og sunn mat. Har troa på det, som deg. Dog .. champagne hver dag i ferien jeg hadde:nigo:

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjokoladepenge skrev (17 timer siden):

Ikke noe gøy å bli eldre 😕 Det finnes jo f.eks. Botox og fillers om man er åpen for det 🤔

Tror ikke det, men jeg bruker en anti-age krem😂 Er vel begrenset hva de hjelper, sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (34 minutter siden):

Tror ikke det, men jeg bruker en anti-age krem😂 Er vel begrenset hva de hjelper, sikkert.

Jeg bruker bulldogg ansiktskrem hver dag, renser ansiktet først og så smører på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Jeg bruker bulldogg ansiktskrem hver dag, renser ansiktet først og så smører på

Du gjør mer med fjeset daglig enn meg😅👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (24 minutter siden):

Du gjør mer med fjeset daglig enn meg😅👍

Det kunne ha blitt tolket på en annen måte 🙊😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymburker skrev (5 minutter siden):

Var mamma som maste lenge om at jeg burde begynne å bruke ansiktskrem fordi at huden min vil holde seg bedre og nå når jeg blir eldre så er jeg enig, jeg vil komme i 40 årene og ha fin hud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Var mamma som maste lenge om at jeg burde begynne å bruke ansiktskrem fordi at huden min vil holde seg bedre og nå når jeg blir eldre så er jeg enig, jeg vil komme i 40 årene og ha fin hud :)

Det er nok lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (22 timer siden):

Helt enig🙂👍 lov det. Jeg er skjært i veldig mye/operert (ikke kosmetisk😂) og da får man kanskje et litt annet forhold til sånt, og kropp, tenker jeg🙂 

Jeg tenker også mer på hud nå, mye faktor og skygge og sunn mat. Har troa på det, som deg. Dog .. champagne hver dag i ferien jeg hadde:nigo:

Det må være lov med utskeielser i ferien ellers blir jo livet veldig kjedelig. Champagne hver dag høres egentlig helt fantastisk ut 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (21 timer siden):

Tror ikke det, men jeg bruker en anti-age krem😂 Er vel begrenset hva de hjelper, sikkert.

Det er sikkert lurt, det. Og det er jo viktig å tilføre huden fukt 😊

Retinol skal visstnok kunne redusere rynker så du kan jo teste krem eller serum som inneholder det. Hvis du vil 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det nå så farlig med litt linjer i huden da, gutter og jenter? :biggrin: 
Det betyr bare at en er i live og hvis en vasker, renser og smører med fuktighetskrem OG smiler i tillegg, 
så er det ingen som har noe å klage over. Jeg syns faktisk at ekte aldrende mennesker er ok jeg. En ærlig sak. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Men er det nå så farlig med litt linjer i huden da, gutter og jenter? :biggrin: 
Det betyr bare at en er i live og hvis en vasker, renser og smører med fuktighetskrem OG smiler i tillegg, 
så er det ingen som har noe å klage over. Jeg syns faktisk at ekte aldrende mennesker er ok jeg. En ærlig sak. 

Jeg vil helst se ung ut så lenge som mulig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladepenge skrev (8 timer siden):

Det må være lov med utskeielser i ferien ellers blir jo livet veldig kjedelig. Champagne hver dag høres egentlig helt fantastisk ut 😁

Det var det:rodmer:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (53 minutter siden):

Men er det nå så farlig med litt linjer i huden da, gutter og jenter? :biggrin: 
Det betyr bare at en er i live og hvis en vasker, renser og smører med fuktighetskrem OG smiler i tillegg, 
så er det ingen som har noe å klage over. Jeg syns faktisk at ekte aldrende mennesker er ok jeg. En ærlig sak. 

Helt enig! Jeg syns det går fint å se eldre ut, kan tenke litt teite tanker om det men bruker lite tid på det. Jeg tror ubehaget for meg mer er at jeg skjønner at jeg blir eldre med alt av livstrøbbel og helsetrøbbel det kan innebære.. det er en påminnelse om det når dep grå hårene kommer og jeg leser liten tekst ved å myse og holde ting langt unna.. jeg ser hvor det bærer..🙂

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Helt enig! Jeg syns det går fint å se eldre ut, kan tenke litt teite tanker om det men bruker lite tid på det. Jeg tror ubehaget for meg mer er at jeg skjønner at jeg blir eldre med alt av livstrøbbel og helsetrøbbel det kan innebære.. det er en påminnelse om det når dep grå hårene kommer og jeg leser liten tekst ved å myse og holde ting langt unna.. jeg ser hvor det bærer..🙂

Har du tenkt å farge det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Har du tenkt å farge det da?

Jeg striper det nå så da farger jeg det allerede🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Jeg striper det nå så da farger jeg det allerede🙂

Har du begynt å få grått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Har du begynt å få grått?

Ja. Det er grånet noe men jeg bleker deler av det lyst så vises ikke så godt🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...