Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

1 time siden, Frøkensina skrev:

Jeg er for sensitiv :( Og fordi jeg ikke blir kvitt følelsen av at alt er min feil særlig mtp de jeg savner :sukk: Jeg er ikke bra nok.

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg burde være vant til det nå,men likevel kommer streif av tristhet når ordene ikke vil være med ut og 'leke'
Det er en oversvømmelse av ord;de  e r   der; men er innkapslet,noen ganger siver det en liten  bekk ut med lette ord; de flyter;
andre dager er de innesperret og nøkkelen kastet.  Noen ganger kommer de ut,litt sånn hulter til bulter,bakke snakkvent....det blir feil og det blir dumt.Noen dager savner jeg alle ordene som ikke vil komme. Noen ganger gjør det meg trist.
 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nettvenn skrev:

Jeg burde være vant til det nå,men likevel kommer streif av tristhet når ordene ikke vil være med ut og 'leke'
Det er en oversvømmelse av ord;de  e r   der; men er innkapslet,noen ganger siver det en liten  bekk ut med lette ord; de flyter;
andre dager er de innesperret og nøkkelen kastet.  Noen ganger kommer de ut,litt sånn hulter til bulter,bakke snakkvent....det blir feil og det blir dumt.Noen dager savner jeg alle ordene som ikke vil komme. Noen ganger gjør det meg trist.
 
 

:klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
På 6.2.2019 den 21.26, Frøkensina skrev:

Jeg er for sensitiv :( Og fordi jeg ikke blir kvitt følelsen av at alt er min feil særlig mtp de jeg savner :sukk: Jeg er ikke bra nok.

:hug:

6 minutter siden, Nettvenn skrev:

Jeg burde være vant til det nå,men likevel kommer streif av tristhet når ordene ikke vil være med ut og 'leke'
Det er en oversvømmelse av ord;de  e r   der; men er innkapslet,noen ganger siver det en liten  bekk ut med lette ord; de flyter;
andre dager er de innesperret og nøkkelen kastet.  Noen ganger kommer de ut,litt sånn hulter til bulter,bakke snakkvent....det blir feil og det blir dumt.Noen dager savner jeg alle ordene som ikke vil komme. Noen ganger gjør det meg trist.
 
 

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg hadde gått opp 2 kg, mest sannsynlig vannvekt og oppblåsthet, umulig å legge på seg 2 kg på tre dager, men jeg føler meg tjukk...

Tar meg stadig i å ville sende en melding til pappa og høre når han kommer hjem, og om han da vil hilse på min første kjæreste...Hodet henger ikke med, da min far gikk bort for 13 år siden🥺 jeg har fremdeles tlfnr lagret på telefonen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er mentalt utslitt og da tror jeg mine nærmeste syns jeg er teiteste som er. Tenker de syns jeg er utålelig og ufyselig og fæl. Jeg nesten vet det.. Blir helt frynsete av å være så mentalt utslitt. Da har «demonene»  fest.

hm.. bra noen har det festlig da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har oppdaget en type bukser som jeg har sett etter i halve mitt liv. Jeg vil så gjerne ha noen par av dem,
men moten har laget dem tyve cm for korte. Jeg vil ikke gå med høyvannsbukser uansett hvor moderne
de sier at det er. Hvorfor kan ikke motefolk lage flere varianter en kan velge selv mellom? :angry:  #skuffet m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har oppdaget en type bukser som jeg har sett etter i halve mitt liv. Jeg vil så gjerne ha noen par av dem,
men moten har laget dem tyve cm for korte. Jeg vil ikke gå med høyvannsbukser uansett hvor moderne
de sier at det er. Hvorfor kan ikke motefolk lage flere varianter en kan velge selv mellom? :angry:  #skuffet m.m.

Enig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det samme som sist jeg skrev her. Når det blir ille, blir det virkelig ille og jeg løser det med selvskading. Har blodstoppspray. I dag startet det ok, men så var samboer trøtt og sliten og det gikk ut over meg. Gikk langs en trafikkert vei, og ville bare gå ut foran en bil. Slet litt med selvskading (kutt) or mange år siden, men bare i dette forholdet jeg har kuttet/slått/kvelt meg selv igjen. Jeg vet det ikke er et sunt forhold, men det er det jeg har. Jeg må bare bli flinkere til husarbeid, så blir forholdet bedre. 

😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Peanut Hei, Peanut. Jeg har aldri vært god med ord, men du kan ikke fortsette å være sammen med denne fyren når det ender med selvskading! 

Sjekk lenken:

https://helsenorge.no/psykisk-helse/selvskading

Der står både tips og telefonnumre du kan ringe. 

Du kan alltid snakke med meg og oss andre på KG. Men du må også snakke med noen som har kompetanse på området. 

 

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Peanut skrev:

Mye av det samme som sist jeg skrev her. Når det blir ille, blir det virkelig ille og jeg løser det med selvskading. Har blodstoppspray. I dag startet det ok, men så var samboer trøtt og sliten og det gikk ut over meg. Gikk langs en trafikkert vei, og ville bare gå ut foran en bil. Slet litt med selvskading (kutt) or mange år siden, men bare i dette forholdet jeg har kuttet/slått/kvelt meg selv igjen. Jeg vet det ikke er et sunt forhold, men det er det jeg har. Jeg må bare bli flinkere til husarbeid, så blir forholdet bedre. 

😔

:hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klippet gjorde meg trist :( 

Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å få vite at man mest sansynlig kommer til å dø, må være grusomt 😢 Personen døde visstnok rundt et halvt år senere, måtte han hvile i fred :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagen i dag,fikk du bli med meg hjem;
du min beste venn.
Din vakre labb er i min hånd,
vi har et så sterkt et bånd.
I år etter år,har vi fulgt hverandre vi to,
mang en gang har du gitt meg styrke og ro.

Beskjeden i dag var så ubeskrivelig vond å få
du må  få slippe,...jeg må snart la deg gå.
Du ser på meg med ditt gode blikk,
gir hånden min et trøstens slikk.

Du skal få slippe smerter, vonde dager og netter.
Dine siste dager,skal du få alt din labb peker på.
Snacks og godis så det rekker,
om kveldene, din yndlingsrett,koteletter.

Våre siste dager sammen skal vi bruke godt;
forsøke å ikke tenke på at kinnet mitt er så vått.
Vi har flere 4-bente små,som du alltid har passet på.
Lover å passe på de,når du som leder i 'flokken' må gå.

Jeg er så trist og lei meg;
fordi jeg snart skal miste deg :hjerte:




 

pote2.jpg

Endret av Nettvenn
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...