Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Jeg ble anbefalt å ta en oppdatering på mobilen min akkurat nå, så jeg gjorde det
....og alle bildene mine har blitt borte. Nå er jeg frykelig mye mere enn bare trist altså... :grine:

De kommer nok tilbake, samme hendte meg en gang etter oppdatering 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

12 minutter siden, ^littletoomuch skrev:
 

Jeg savner min kjære bestemor. Så inderlig. 

Samme her men med bestefar, man glemmer de aldri :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtte akkurat på hun som mobbet meg på på barneskolen og gjorde de årene uutholdelig og hun bare ignorerte meg totalt, skulle trodd at det minste hun kunne gjøre etter hva hun utsatte meg for er å hilse og prøve å være hyggelig.. Det bringer tilbake vonde minner fra barndommen å tenke på de som mobbet meg :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 timer siden, Winza skrev:
Støtte akkurat på hun som mobbet meg på på barneskolen og gjorde de årene uutholdelig og hun bare ignorerte meg totalt, skulle trodd at det minste hun kunne gjøre etter hva hun utsatte meg for er å hilse og prøve å være hyggelig.. Det bringer tilbake vonde minner fra barndommen å tenke på de som mobbet meg. 

  Huh? Ser at mitt svar til deg er borte herfra, W. :klo:  Rådet var bare at håper at du har noen å ringe til
hvis du trenger å snakke om noe av det du opplevde/tenker. Var ikke noe galt i det svaret vel, lillesky?
                       Winza :klem: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for tanker om selvskading. 

Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113.

Alternativt kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

  • Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:
 

 

                                                          :klem: 

:hoppe: :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Winza skrev:
 

Støtte akkurat på hun som mobbet meg på på barneskolen og gjorde de årene uutholdelig og hun bare ignorerte meg totalt, skulle trodd at det minste hun kunne gjøre etter hva hun utsatte meg for er å hilse og prøve å være hyggelig.. Det bringer tilbake vonde minner fra barndommen å tenke på de som mobbet meg :( 

Jeg håper jeg aldri treffer på dem som mobbet meg, da hadde jeg totalt ignorert dem :angry: Ondskapsfulle huleboere! 

Noen folk er det bare ikke verdt å tenke på/ ha noe med å gjøre 😌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, BokJente skrev:
Jeg er trist i dag for de fleste dagene mine er veldig innholdsløse.

@BokJente: ...men i kveld begynner det å endre seg, for nå er du her hos oss. :jepp: :smilyblomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BokJente
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

@BokJente: ...men i kveld begynner det å endre seg, for nå er du her hos oss. :jepp: :smilyblomst:

Tusen takk, det varmer. Noen ganger trenger man noe oppmuntrende. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne nyheten gjorde meg forferdelig trist 😢 Jeg har sett på klipp av Baba Sen sikkert mange hundre ganger de siste 2-3 årene, hans måte å utføre hodemassasje på er det beste jeg noensinne har sett og jeg har hatt veldig mange beroligende øyeblikk nettopp pågrunn av han sine videoer! Dette er et stort tap innen ASMR samfunnet :( Hvil i fred Baba Sen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi dette er en verden som vi må leve i. Så fryktelig trist at vi ikke er gode nok slik som vi er. :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en tur nå og så så jeg en død måke :( Fikk så vondt av den 😢 Skulle ønske den levde og jeg kunne gitt den noe mat :hjerte:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...