Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

40 minutter siden, Stella Rose skrev:

Syns det er litt trist at media skal lage et slikt sirkus av begravelsen til Skofterud 

De gjør det hver gang en kjent person dør

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn og unge ikke ser hvor farlig narkotika er. Foreldre som ikke alltid forstår når ting går galt. Når sluttet foreldre med pisse-prøver og oppfølging?

Etter  å lest dette er jeg innmari trist inni meg. Og etter over ett år i fengsel fikk denne kyniske gjerningsmannen "rene ark". Noe må skje med rettsvesnet her til lands.

https://www.nrk.no/norge/xl/_hei_-mamma_-det-er-louise_-1.13576417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettet forteller at Aretha Franklin er kritisk syk. :sukk: Hun har betydd veldig mye for mange og har en praktstemme
med innlevelse langt inn i sjela. Jaja....da er det kanskje bare et tidsspørsmål... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest COSL Innovator

Jeg er lei meg fordi katten min er savnet.

Trist å ikke vite sikkert om den er død eller bare har tatt seg en litt lengre ferie hjemmefra 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Nettet forteller at Aretha Franklin er kritisk syk. :sukk: Hun har betydd veldig mye for mange og har en praktstemme
med innlevelse langt inn i sjela. Jaja....da er det kanskje bare et tidsspørsmål... 

Trist. Verden blir et supertalent og et ikon fattigere. Hun har nok ikke lang tid igjen. 

Over 60 år i bransjen står det respekt av!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Nettet forteller at Aretha Franklin er kritisk syk. :sukk: Hun har betydd veldig mye for mange og har en praktstemme
med innlevelse langt inn i sjela. Jaja....da er det kanskje bare et tidsspørsmål... 

Det var trist :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir trist fordi enkelte mennesker er noen skikkelig ekle skapninger som gjør livet så surt de kan
for sine medmennesker, men også glad på hennes vegne. Hun står på og vil leve ut drømmen sin. You Go Girl! :klappe: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest COSL Innovator

Jeg er kjempetrist fordi en gutt jeg kjenner er på vei hjem i kiste fra utlandet.

Jeg sørger og klarer ikke tenke meg hvilket mareritt hans foreldre går igjennom for tiden. De har opplevd alle foreldres mareritt 😭😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stella Rose
7 timer siden, COSL Innovator skrev:

Jeg er kjempetrist fordi en gutt jeg kjenner er på vei hjem i kiste fra utlandet.

Jeg sørger og klarer ikke tenke meg hvilket mareritt hans foreldre går igjennom for tiden. De har opplevd alle foreldres mareritt 😭😭😭

Kondolerer :hug: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...