Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Catalina Culès skrev:

Så trist :(  :trist: Nå ble jeg skikkelig lei meg. Har vokst opp med henne og God Bok og hun var så herlig. Den jævla kreften altså! Først broren hennes altfor ung i 2013 og nå henne. :trist: :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Fordi det skjer så mye på en gang som jeg ikke klarer å takle.

Fikk panikkanfall og løp hjem før den siste årsprøven i kjemi 1 ( ikke eksamen) og fikk beskjed idag om at de stryker meg fra listen ( altså tar fra meg skoleplassen, eller at jeg ikke får ta kjemi 2 til høsten? jeg skjønte det ikke) til neste år om jeg ikke tar prøven til høsten.

Ble også ferdig med utredning idag, som sier at jeg har borderline personlighetsforstyrrelse.

Livet skal visst aldri bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist å se at Minken Fosheim har gått bort også :( Alltid likt henne så godt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
6 timer siden, Dorosseru skrev:

Fordi det skjer så mye på en gang som jeg ikke klarer å takle.

Fikk panikkanfall og løp hjem før den siste årsprøven i kjemi 1 ( ikke eksamen) og fikk beskjed idag om at de stryker meg fra listen ( altså tar fra meg skoleplassen, eller at jeg ikke får ta kjemi 2 til høsten? jeg skjønte det ikke) til neste år om jeg ikke tar prøven til høsten.

Ble også ferdig med utredning idag, som sier at jeg har borderline personlighetsforstyrrelse.

Livet skal visst aldri bli bra.

Så kjipt 😕 Livet er ikke alltid rettferdig nei:sukk:Jeg har ikke hatt panikkanfall men sliter veldig med sosial angst så jeg vet hvordan det er å leve med angst, håper alt blir bedre framover og at du får en god helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J19

Sliter veldig økonomisk for tiden. Mine foreldre har drukket uten stopp i over en uke nå å dette bekymrer meg veldig. De drikker ofte, men har aldri drukket så lenge i strekk uten pause. Jeg bor heldigvis ikke hjemme, men foreldrene mine låner penger av meg, som har resultert i at jeg ikke har noe penger igjen etter jeg har betalt tannlege timen min... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi jeg ikke kan drikke mer enn noen halvlitere fordi jeg skal jobbe i helga. Det er ulilig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, louisandsteve skrev:

J19

Sliter veldig økonomisk for tiden. Mine foreldre har drukket uten stopp i over en uke nå å dette bekymrer meg veldig. De drikker ofte, men har aldri drukket så lenge i strekk uten pause. Jeg bor heldigvis ikke hjemme, men foreldrene mine låner penger av meg, som har resultert i at jeg ikke har noe penger igjen etter jeg har betalt tannlege timen min... 

Trist å lese, men du må si nei til å låne de mere penger. Du hjelper de bedre ved å si nei enn ved å låne bort penger de drikker opp.

Jeg skjønner at det sikkert er vanskelig å si nei, men skyld på dårlig råd hele tiden. Til slutt slutter de å spørre deg forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru
1 time siden, louisandsteve skrev:

J19

Sliter veldig økonomisk for tiden. Mine foreldre har drukket uten stopp i over en uke nå å dette bekymrer meg veldig. De drikker ofte, men har aldri drukket så lenge i strekk uten pause. Jeg bor heldigvis ikke hjemme, men foreldrene mine låner penger av meg, som har resultert i at jeg ikke har noe penger igjen etter jeg har betalt tannlege timen min... 

Jeg er enig med EvaLena. Du må sette ned foten. Du må sette deg selv først forn dine foreldre, og ikke låne dem mer penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig lei meg om dagen. Tenker mye på hvordan jeg skal klare meg fysisk, psykisk og økonomisk til neste år. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å ta nok studie til at jeg skal få nok penger å leve av for og samtidig ikke gå på veggen. I tillegg finne et studie som er uten praksis (med mindre det er mulig å få forlenget praksis med veldig korte dager). Ellers blir det sosial hjelp hvis jeg kan få det. Nei, føler framtiden er veldig mørk for tiden😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 timer siden, Brimi skrev:

Jeg er veldig lei meg om dagen. Tenker mye på hvordan jeg skal klare meg fysisk, psykisk og økonomisk til neste år. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å ta nok studie til at jeg skal få nok penger å leve av for og samtidig ikke gå på veggen. I tillegg finne et studie som er uten praksis (med mindre det er mulig å få forlenget praksis med veldig korte dager). Ellers blir det sosial hjelp hvis jeg kan få det. Nei, føler framtiden er veldig mørk for tiden😭

Uff så tungt og trasig 😕 Trist å lese at du ikke har det så bra :( Du er en god person og fortjener å ha det bra :) Nei livet er ikke bare bare gitt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en filleting i forhold til flere her, men men er litt trist fordi eksen har gått så fort videre etter bruddet og har allerede fått seg ny dame, mens jeg er litt heartbroken enda 😕 Jaja sånn er livet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner et samboerpar som har gått fra hverandre. Det er ganske ferskt, men han har allerede funnet seg
ei ny dame og hun som sitter igjen etter det opprinnelige forholdet...er veldig trist og jeg er trist med henne. :sukk: 
Er det virkelig så viktig for enkelte å hoppe på karusellen med en gang etter et vondt brudd? Rekker jo ikke
å tenke seg om en gang, før han entret den neste damen i livets karusell. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jeg kjenner et samboerpar som har gått fra hverandre. Det er ganske ferskt, men han har allerede funnet seg
ei ny dame og hun som sitter igjen etter det opprinnelige forholdet...er veldig trist og jeg er trist med henne. :sukk: 
Er det virkelig så viktig for enkelte å hoppe på karusellen med en gang etter et vondt brudd? Rekker jo ikke
å tenke seg om en gang, før han entret den neste damen i livets karusell. 

Kanskje han ikke hadde lyst å føle på sorgen og bare fortrenge det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...