Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble fortalt at ei gammel dame fra min tidligste barndom var død i dag. Har ikke snakket med henne siden den gang,
kjente henne egentlig ikke...men de eldste begynner å bli borte. "Vi rykker stadig fremover i køen" for oss andre. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Ble fortalt at ei gammel dame fra min tidligste barndom var død i dag. Har ikke snakket med henne siden den gang,
kjente henne egentlig ikke...men de eldste begynner å bli borte. "Vi rykker stadig fremover i køen" for oss andre. :sukk: 

:hug: Trist når man blir eldre og de gamle som var rundt deg blir veldig gamle og dør :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Da går det liksom ikke an å bortforklare at man selv også blir eldre og er på vei etter dem... :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Catalina Culès skrev:

En god nabo døde i dag :tristbla:

Så trist. :trist: Kondolerer så mye. Stor klem til deg. :hug: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
17 minutter siden, Salka skrev:

Så trist. :trist: Kondolerer så mye. Stor klem til deg. :hug: :klem:

 

Akkurat nå, Rumle skrev:

Kondolerer :klem:

Takk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi jeg skal skilles og har mindre enn en måned igjen til jeg ikke lengre får se barna min hver dag. Guuud, som jeg gruer meg, klarer nesten ikke å tenke på det uten at gråten velter på :grine:

...og fordi jeg skal skilles må jeg ta barna bort fra sin trygge hverdag, barndomshjemmet der ungene løper ut og inn, nabounger bare stikker innom, og flytte til en liten leilighet der det ikke er andre barn og de må kjøres overalt eller bli med/ha med hjem fra skolen :tristbla:

...og fordi jeg skal skilles føler jeg meg uønsket, uelsket, feit og uendelig stygg - selv om jeg ikke ville hatt ham tilbake om han så ba meg på sine knær. Rare greier...

...fordi jeg er langtidssyk og er så møkka lei av å være syk! Jeg føler at jeg sitter på sidelinjen mens livet mitt bare flyter forbi meg. Og hver gang jeg føler at jeg begynner å bli bedre, kræsjer alt i hodet på meg igjen... :murvegg:

 

Tror jeg stopper der, jeg :sjenert: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Apple- skrev:

...fordi jeg skal skilles og har mindre enn en måned igjen til jeg ikke lengre får se barna min hver dag. Guuud, som jeg gruer meg, klarer nesten ikke å tenke på det uten at gråten velter på :grine:

...og fordi jeg skal skilles må jeg ta barna bort fra sin trygge hverdag, barndomshjemmet der ungene løper ut og inn, nabounger bare stikker innom, og flytte til en liten leilighet der det ikke er andre barn og de må kjøres overalt eller bli med/ha med hjem fra skolen :tristbla:

...og fordi jeg skal skilles føler jeg meg uønsket, uelsket, feit og uendelig stygg - selv om jeg ikke ville hatt ham tilbake om han så ba meg på sine knær. Rare greier...

...fordi jeg er langtidssyk og er så møkka lei av å være syk! Jeg føler at jeg sitter på sidelinjen mens livet mitt bare flyter forbi meg. Og hver gang jeg føler at jeg begynner å bli bedre, kræsjer alt i hodet på meg igjen... :murvegg:

 

Tror jeg stopper der, jeg :sjenert: 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
53 minutter siden, Apple- skrev:

...fordi jeg skal skilles og har mindre enn en måned igjen til jeg ikke lengre får se barna min hver dag. Guuud, som jeg gruer meg, klarer nesten ikke å tenke på det uten at gråten velter på :grine:

...og fordi jeg skal skilles må jeg ta barna bort fra sin trygge hverdag, barndomshjemmet der ungene løper ut og inn, nabounger bare stikker innom, og flytte til en liten leilighet der det ikke er andre barn og de må kjøres overalt eller bli med/ha med hjem fra skolen :tristbla:

...og fordi jeg skal skilles føler jeg meg uønsket, uelsket, feit og uendelig stygg - selv om jeg ikke ville hatt ham tilbake om han så ba meg på sine knær. Rare greier...

...fordi jeg er langtidssyk og er så møkka lei av å være syk! Jeg føler at jeg sitter på sidelinjen mens livet mitt bare flyter forbi meg. Og hver gang jeg føler at jeg begynner å bli bedre, kræsjer alt i hodet på meg igjen... :murvegg:

 

Tror jeg stopper der, jeg :sjenert: 

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catalina Culès
2 minutter siden, Peanut skrev:

jeg mest sannsynligvis aldri kommer til å få barn fordi jeg ikke er god/ pen/ verdt nok. 

:cry3:

Du må ikke være så hard mot deg selv, du er god nok som du er :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Peanut skrev:

jeg mest sannsynligvis aldri kommer til å få barn fordi jeg ikke er god/ pen/ verdt nok. 

:cry3:

Du er garantert et godt menneske! Det har jeg erfart fra å ha chattet med deg før og av å ha sett hvor snill og hyggelig du har vært mot alle på kg helt siden jeg ble medlem her :) Pen er du definitivt :) Jeg fikk jo se bilde av deg for en lang tid tilbake og jeg syntes du var veldig pen og samtidig så så du ut som om du var minst 10 år yngre 😃 

1 time siden, Apple- skrev:

...fordi jeg skal skilles og har mindre enn en måned igjen til jeg ikke lengre får se barna min hver dag. Guuud, som jeg gruer meg, klarer nesten ikke å tenke på det uten at gråten velter på :grine:

...og fordi jeg skal skilles må jeg ta barna bort fra sin trygge hverdag, barndomshjemmet der ungene løper ut og inn, nabounger bare stikker innom, og flytte til en liten leilighet der det ikke er andre barn og de må kjøres overalt eller bli med/ha med hjem fra skolen :tristbla:

...og fordi jeg skal skilles føler jeg meg uønsket, uelsket, feit og uendelig stygg - selv om jeg ikke ville hatt ham tilbake om han så ba meg på sine knær. Rare greier...

...fordi jeg er langtidssyk og er så møkka lei av å være syk! Jeg føler at jeg sitter på sidelinjen mens livet mitt bare flyter forbi meg. Og hver gang jeg føler at jeg begynner å bli bedre, kræsjer alt i hodet på meg igjen... :murvegg:

 

Tror jeg stopper der, jeg :sjenert: 

Uff, ikke kjekt :( :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

      Det er litt misbruk av is dette her syns jeg. :sukk: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...