Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg blir trist når andre ikke har det helt bra.:sukk:

Og når folk er så glade for fint vær, er flinke til å gå ute og nyte solen. Og jeg orker ikke en gang det skarpe lyset og stenger det heller ute. Det skjærer i øynene og langt inn i hue. Kunne ønske jeg var en av dem i dag. 

Leit.  God påske ønskes deg. Håper den kan bli best mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Leit.  God påske ønskes deg. Håper den kan bli best mulig.

Takk, i like måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Takk, i like måte. 

Takk skal du ha.  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wonders skrev:

Jeg var dum i går. Satt på vg å tittet. Så kom det opp en video fra brannen i Russland. Og jeg tenkte de ville vise fra redning og utenfor. Men nei, vi fikk se barn påtente og som faller om !!! Jeg gråt litt på tbanen på vei hjem fra jobb. Var IKKE forberedt på å se denne videoen. 

 

Jeg liker ikke at dette skal vises, det er faktisk noens barn som brenner opp. Hvorfor skal man legge det ut?????? Kjenner jeg er helt skjelven ennå.

Høres helt forferdelig ut! :( Skriv til de og klag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist og bekymret for svigermor (mor til min avdøde kjæreste) Ikke nok med at hun nylig ble enke, men nå ligger hun selv på sykehus. En ulykke kommer sjeldent alene... :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perelandra skrev:

Jeg er trist og bekymret for svigermor (mor til min avdøde kjæreste) Ikke nok med at hun nylig ble enke, men nå ligger hun selv på sykehus. En ulykke kommer sjeldent alene... :(

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er trist fordi det jeg virkelig håpet skulle bli mitt år, til nå er går skikkelig dritt. Kroppen gjør alt for å være kranglete, offentlige instanser gjør det de kan for å gjøre livet surt for både meg og samboer, og sleng på en vrang huseier som gjør livet kranglete oppå der igjen. Og folk dør tydeligvis som fluer over alt i disse dager - familie, noen i familien til gode venner, og enda fler enn det man kjenner til. 

Jeg er vanligvis en kronisk positiv person, men klarer virkelig ikke å se noen vei ut av alt dette dette :dany:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Leste om blinde folk med førerhund, som blir behandlet som om de er i vegen og en ulempe for samfunnet. Når det eneste de prøver på er å komme seg helskinnet fra A  til B gjennom en traffikert by. Livet består av nok utfordringer for de, hvorfor skal folk med viten og vilje gjøre det verre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
35 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Enig. :( 

Mon tro om de legger opp nå? Er mange som gjør det når en av deres dør siden det ikke føles det samme ut lenger. Alle de flotte sangene han har hjulpet å få laget, takker han :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Winza Jeg så på nyhetene akkurat nå og vokalisten var på skype; de skal fortsette. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen til venstre - Bill Maynard - er død 89 år gammel. :sukk: 
Jeg kjenner han godt fra dette rollebildet her: Claude Jeremiah Greengrass. Han gjorde en uforglemmelig innsats.

Heartbeat-actor-Bill-Maynard-interview-T

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Mannen til venstre - Bill Maynard - er død 89 år gammel. :sukk: 
Jeg kjenner han godt fra dette rollebildet her: Claude Jeremiah Greengrass. Han gjorde en uforglemmelig innsats.

Heartbeat-actor-Bill-Maynard-interview-T

Leste at han var med bare til 2000 så tror ikke jeg har sett når han var med men fortsatt trist :(

Husker veldig godt denne personen som også var med i serien https://en.m.wikipedia.org/wiki/Geoffrey_Hughes

Også død :(

Er han fra høy på pæra også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det stemmer jo at jeg leste det om han. Trist er det. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen litt småtrist ting er: hvorfor skal småis være så fryktelig mye dyrere enn boksis? Urettferdig. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
28 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

En annen litt småtrist ting er: hvorfor skal småis være så fryktelig mye dyrere enn boksis? Urettferdig. :( 

De er jo ikke det? Boks is koster over 50 mens små is koster under 30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke nødvendigvis en fast pris på is. Noen ganger er normalt store to-liters bokser på tilbud til 29.90
Småis er ikke på tilsvarende tilbud med mindre det er sent på året og sommerens is skal bort til halv pris.
Ofte er disse pappboksene med ca ti stk på tilbud, men da er de kanskje ikke like store som originalutgavene.
Dette har jeg studert, så ikke tøys med en ekspert, Winza. ;) 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...