Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Knakk en tann på jobben i dag. Det var ikke gøy. Har nå en knekt tann til i morgen tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråletårer

At det er ei på jobb som har spredd rykter om meg . At jeg er litt dum og ikke skjønner hva  folk snakker  om. Så nå snakker folk så rart til meg eller bare det dumt på meg. Det gjør meg trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
2 minutter siden, Solstråletårer skrev:

At det er ei på jobb som har spredd rykter om meg . At jeg er litt dum og ikke skjønner hva  folk snakker  om. Så nå snakker folk så rart til meg eller bare det dumt på meg. Det gjør meg trist. 

 :klem: Vet hvordan det føles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøpt tre små poser med ferdige kålrabistappe, søtpotetmos og en hvit saus med gulrøtter etc. i
som jeg skulle ha til middagen i påska. Kanskje de har lagt i kjøleskapet i ei uke....og i dag var det plutselig
så dårlig plass i døra der de sto. Jeg oppdaget at to av dem hadde est opp maksimalt og holdt på å sprekke.

Innholdet hadde blitt mer flytende og rart. Jeg fikk løftet dem forsiktig over i utslagsvasken og stakk hull på dem
med den spisseste kniven....død og fordervelseslukt spredte seg i hele kåken. Jeg er både trist og småsur. 
De burde da ha holdt litt lengre syns jeg....eller JEG bør begynne å sjekke holdbarhetsdatoer nøye heretter.  :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en dag til vi drar på påskeferie til mormors hus. Hun gikk bort for knapt en måned siden, så denne påsken har jeg ikke lyst å glede meg til i det hele tatt... Blir en grav å besøke, og ingen som møter oss med verdens beste smil på trappen.

 

Blir rart å syne salmen ; "Påskemorgen slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid" for all fremtid føler jeg...

 

Endret av Wonders
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
4 minutter siden, Wonders skrev:

Bare en dag til vi drar på påskeferie til mormors hus. Hun gikk bort for knapt en måned siden, så denne påsken har jeg ikke lyst å glede meg til i det hele tatt... Blir en grav å besøke, og ingen som møter oss med verdens beste smil på trappen.

 

Blir rart å syne salmen ; "Påskemorgen slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid" for all fremtid føler jeg...

 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon skrev:

:hug:

:klem1: Takk @Daryl Dixon

 

Jeg sang i kor som hobby i 7 år som barn, og hver påske hadde vi konsert i kirken, så denne betyr så mye, resten av påsken var vi alltid med Mormor og Morfar. Lurer litt på åssen mamma har det nå, som mistet mamma'n sin. Kanskje jeg skal bli med på den skituren hun har planlagt allikevel. Mamma sørger jo, jeg kan ikke bare tenke at jeg hater å gå på ski... Hmmm, får finne styrke å bli med.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
59 minutter siden, Wonders skrev:

Bare en dag til vi drar på påskeferie til mormors hus. Hun gikk bort for knapt en måned siden, så denne påsken har jeg ikke lyst å glede meg til i det hele tatt... Blir en grav å besøke, og ingen som møter oss med verdens beste smil på trappen.

 

Blir rart å syne salmen ; "Påskemorgen slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid" for all fremtid føler jeg...

 

Aldri lett å miste besteforeldre, savner fortsatt min morfar som døde over 11 år siden :(  :klem1:

 

Jeg er lei og oppgitt fordi jeg har plutselig begynt å stamme, jeg sliter med å få fram visse ord, til og med når jeg tenker. Holder på å bli gal av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wonders skrev:

Bare en dag til vi drar på påskeferie til mormors hus. Hun gikk bort for knapt en måned siden, så denne påsken har jeg ikke lyst å glede meg til i det hele tatt... Blir en grav å besøke, og ingen som møter oss med verdens beste smil på trappen.

 

Blir rart å syne salmen ; "Påskemorgen slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid" for all fremtid føler jeg...

 

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

Aldri lett å miste besteforeldre, savner fortsatt min morfar som døde over 11 år siden :(  :klem1:

 

Jeg er lei og oppgitt fordi jeg har plutselig begynt å stamme, jeg sliter med å få fram visse ord, til og med når jeg tenker. Holder på å bli gal av det

Takk @Winza  Hæ å stamme, det var da også noe...Hva med å gå til talepedagog? Eller lese litt om dette, mulig det skyldes noe helt naturlig? Lykke til uansett hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

:klem:

Takk @Rumle:ninuskapus:  (jeg er på ingen måte en kattepus, jeg er en Tyr, men det er ingen emojo for det hihihi)

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg hadde kjøpt tre små poser med ferdige kålrabistappe, søtpotetmos og en hvit saus med gulrøtter etc. i
som jeg skulle ha til middagen i påska. Kanskje de har lagt i kjøleskapet i ei uke....og i dag var det plutselig
så dårlig plass i døra der de sto. Jeg oppdaget at to av dem hadde est opp maksimalt og holdt på å sprekke.

Innholdet hadde blitt mer flytende og rart. Jeg fikk løftet dem forsiktig over i utslagsvasken og stakk hull på dem
med den spisseste kniven....død og fordervelseslukt spredte seg i hele kåken. Jeg er både trist og småsur. 
De burde da ha holdt litt lengre syns jeg....eller JEG bør begynne å sjekke holdbarhetsdatoer nøye heretter.  :sukk: 

"  ø'lagte du go'maten? Hæ?   :sukk: "      -  :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var dum i går. Satt på vg å tittet. Så kom det opp en video fra brannen i Russland. Og jeg tenkte de ville vise fra redning og utenfor. Men nei, vi fikk se barn påtente og som faller om !!! Jeg gråt litt på tbanen på vei hjem fra jobb. Var IKKE forberedt på å se denne videoen. 

 

Jeg liker ikke at dette skal vises, det er faktisk noens barn som brenner opp. Hvorfor skal man legge det ut?????? Kjenner jeg er helt skjelven ennå.

Endret av Wonders
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg blir trist når andre ikke har det helt bra.:sukk:

Og når folk er så glade for fint vær, er flinke til å gå ute og nyte solen. Og jeg orker ikke en gang det skarpe lyset og stenger det heller ute. Det skjærer i øynene og langt inn i hue. Kunne ønske jeg var en av dem i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg blir trist når andre ikke har det helt bra.:sukk:

Og når folk er så glade for fint vær, er flinke til å gå ute og nyte solen. Og jeg orker ikke en gang det skarpe lyset og stenger det heller ute. Det skjærer i øynene og langt inn i hue. Kunne ønske jeg var en av dem i dag. 

:troest:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Jerry Lee skrev:

"ø'lagte du go'maten? Hæ? " -  :ninja:

Den ødela seg selv. :sukk: Den var nok i obsternasig protestalder. :jolie: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Den ødela seg selv. :sukk: Den var nok i obsternasig protestalder. :jolie: 

Det var synd, venn. :klemmer:  Hva gjør du det til med påskematen da, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
28 minutter siden, Wonders skrev:

Jeg var dum i går. Satt på vg å tittet. Så kom det opp en video fra brannen i Russland. Og jeg tenkte de ville vise fra redning og utenfor. Men nei, vi fikk se barn påtente og som faller om !!! Jeg gråt litt på tbanen på vei hjem fra jobb. Var IKKE forberedt på å se denne videoen. 

 

Jeg liker ikke at dette skal vises, det er faktisk noens barn som brenner opp. Hvorfor skal man legge det ut?????? Kjenner jeg er helt skjelven ennå.

Enig!!! Sånt bør ikke vises!!! Boikott VG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...