Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg vet at han ikke kan være nær mennesker lengre for han er altfor sterk for dem, men han har følelser
og kan bli trist og lei seg som vi kan. Syns en skal ta hensyn til dyret og ikke menneskene i dette tilfellet. 

Hvordan blir det bedre av å ikke la han se familien sin mer? Høres ut som en straff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han får se men ikke røre. Han blir minnet på alt han hadde og det hadde nok vært bedre for han å ikke rippe opp igjen følelsene om menneskene sine som bare ble borte. Vi er nok helt uenige her, Winza. Vi får la det bli med det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Fordi et menneske jeg alltid har kunnet reise eller ringe til når jeg har nyheter å komme med, trenger litt varme, en pep talk, en morsom vinkling på et problem eller bare en skravl fikk et stort hjerneslag tidligere i år og ikke lenger er seg selv. Hun er her men likevel ikke. Hun blir neppe seg selv igjen og jeg savner henne veldig. Kjenner sterkt på det nå når det nærmer seg jul. Var på nippet til å ringe henne i dag i gledesrus over at sønnen vår kom hjem med 11 seksere på karakterkortet, men så kom jeg på at det kunne jeg jo ikke. Hun hadde elsket å høre det, for hun er skikkelig fan av ungen. Var. Det er bare forferdelig trist, for hun er så ung at hun skulle hatt mange, mange gode år enda. Det er ingenting vi kan gjøre for henne heller. Hun er liksom bare borte. Livet hennes er borte. Personligheten. Helt plutselig, bare poff. Fysisk tilstede men borte vekk. Det er så mye jeg aldri tenkte på å si til henne og spørre om, og det angrer jeg på nå. Jeg håper hun fortsatt vet hvor mye hun betyr for meg og hvor mange som er glad i og savner henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, C.Tramell skrev:

Fordi et menneske jeg alltid har kunnet reise eller ringe til når jeg har nyheter å komme med, trenger litt varme, en pep talk, en morsom vinkling på et problem eller bare en skravl fikk et stort hjerneslag tidligere i år og ikke lenger er seg selv. Hun er her men likevel ikke. Hun blir neppe seg selv igjen og jeg savner henne veldig. Kjenner sterkt på det nå når det nærmer seg jul. Var på nippet til å ringe henne i dag i gledesrus over at sønnen vår kom hjem med 11 seksere på karakterkortet, men så kom jeg på at det kunne jeg jo ikke. Hun hadde elsket å høre det, for hun er skikkelig fan av ungen. Var. Det er bare forferdelig trist, for hun er så ung at hun skulle hatt mange, mange gode år enda. Det er ingenting vi kan gjøre for henne heller. Hun er liksom bare borte. Livet hennes er borte. Personligheten. Helt plutselig, bare poff. Fysisk tilstede men borte vekk. Det er så mye jeg aldri tenkte på å si til henne og spørre om, og det angrer jeg på nå. Jeg håper hun fortsatt vet hvor mye hun betyr for meg og hvor mange som er glad i og savner henne. 

:hug: Kjære vene så leit. Slag er virkelig noe av det værste. Av og til er døden det mest barmhjertige. Ved slike skader på hjernen som endrer personligheten gjør at de som står hen nærme mister hen to ganger. Men du skrev så fint, og godt du tenker så varmt om deres vennskap, selv om det var trist å lese. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snåsamannen har mistet kona si nå 21 desember. Må være merkelig å ha fulgt hverandre så lenge
og så...forsvinner en stor del av grunnmuren i ens liv. Ja, det er livets gang, men trist uansett...  :sukk:
                   signe-og-joralf-312x312.jpg     :dagens-rose: Signe Gjerstad  :dagens-rose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man strør om seg med gode ønsker til nære og fjerne i disse juletider.  Men...

..når man ikke får noe tilbake (mener helst NÆRE nå) kjennes det litt trist og vondt.  

Jaja...  :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Man strør om seg med gode ønsker til nære og fjerne i disse juletider.  Men...

..når man ikke får noe tilbake (mener helst NÆRE nå) kjennes det litt trist og vondt.  

Jaja...  :sukk:

:klem: 

Fortsatt god jul, Jerry. :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Salka skrev:

:klem: 

Fortsatt god jul, Jerry. :klemmer: 

Å...tusen takk. Og det samme til deg, Venn.  :)   :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for sårbar i enkelte situasjoner og relasjoner. Og fordi jeg aldri slutter å bry meg om de som virkelig betyr noe uansett om de er ute av livet mitt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...fordi mange som gjerne hadde villet feire kvelden med noen...sitter helt alene.
        Over hele landet og hele verden sitter det folk og har det ikke bra nå.                :dagens-rose:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mange kolleger har det tungt, lite energi og sitter stille. Overrasket meg. Jeg kommer inn i åpene landskapet full av energi og overskudd etter jul og nyttår. Røkkla sitter å bare har det tungt. Da kjenner jeg litt tristhet, og det er ikke alle som er priviligerte som meg. Jeg hadde lyst til å muntre de opp litt, vurderer å stikke til bakeren etter godsaker, men tror nok alle her er så matlei at det neppe har den virkningen det ellers hadde hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Wonders skrev:

mange kolleger har det tungt, lite energi og sitter stille. Overrasket meg. Jeg kommer inn i åpene landskapet full av energi og overskudd etter jul og nyttår. Røkkla sitter å bare har det tungt. Da kjenner jeg litt tristhet, og det er ikke alle som er priviligerte som meg. Jeg hadde lyst til å muntre de opp litt, vurderer å stikke til bakeren etter godsaker, men tror nok alle her er så matlei at det neppe har den virkningen det ellers hadde hatt.

Du er et snilt menneske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...