Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Livet blir for vanskelig for mange flotte mennesker. En stor :klem: til alle som sliter. Litt eller mye. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lei meg fordi jeg kranglet med min søster i går. Hun er så fæl til å stadig korrigere og irettesette meg, så i går sa jeg fra om at hun ikke har rett til å bestemme over meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg drømte om deg i går natt. En merkelig drøm, men det var deg.     Distansert, og samtidig nesten nære. Hva er vitsen med sånn selvplaging, takk kjipe underbevissthet :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste hva det betydde da jeg leste overskriften, men gikk allikevel inn og så på bildene. 
Veldig mange asiatiske toalettforhold er til å grine av for en nordboer.  :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Hva er det vi gjør med denne lille plassen vi bor på? :tristbla: Hvorfor har vi latt det skje? Jeg vet at det ikke er lov, men her hadde jeg tatt frem rifla jeg ikke har, plassert ett rent skudd og latt den få slippe seigpiningen mot død. 

 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
17 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

 :scorpis:   La barn få være barn så lenge de er det! 

 

Jeg er sjokkert, mildt sagt sjokkert :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en tung dag hjemme. Tørket noen tårer etter barn kom i seng. Så uendelig sliten og lei.

 Tålmodigheten min rant litt ut ved legging men skal gi den minste en ekstra klem i morgen. Lurer på når det er min tur å ha det bra over en lengre periode, lenge siden sist. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2017 den 20.49, Hoppetaujenta skrev:

Har sett dette klippet tre-fire ganger igjennom nå og får SÅ VONDT i magen ved tanke på
å komme i en slik situasjon. Begge rollene. Så ufattelig fort det går å balansere på kanten av døden.
https://www.vgtv.no/video/149179/slipper-av-barna-midt-paa-riksveien-saa-kommer-lastebilen  

Fy fader o: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Og hennes familie også. Vond situasjon å havne i og utfallet kan bli hva som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å se dette gjør meg trist. Det er vinklet positivt, men tenk om Julius egentlig ikke blir "glad" over å se dem igjen?
Tenk om alle lydene og "gjensynsgleden" blir til tristhet og sorg over å ikke få være nær dem slik han en gang
var hele tiden? Tenk om sånne "artige menneskelige treff" egentlig er litt dyremishandling... Han savner dem
og sårene blir revet opp igjen og igjen, bare fordi folk vil ha noe nytt å vise frem på tv. Stakkars Julius.  :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Å se dette gjør meg trist. Det er vinklet positivt, men tenk om Julius egentlig ikke blir "glad" over å se dem igjen?
Tenk om alle lydene og "gjensynsgleden" blir til tristhet og sorg over å ikke få være nær dem slik han en gang
var hele tiden? Tenk om sånne "artige menneskelige treff" egentlig er litt dyremishandling... Han savner dem
og sårene blir revet opp igjen og igjen, bare fordi folk vil ha noe nytt å vise frem på tv. Stakkars Julius.  :( 

 

Han kan ikke være rundt folk som når han var liten, da kan han angripe. Er jo bare kjekt sikkert å få besøk av sin andre familie :) Syntes selv det var rørendes å se på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at han ikke kan være nær mennesker lengre for han er altfor sterk for dem, men han har følelser
og kan bli trist og lei seg som vi kan. Syns en skal ta hensyn til dyret og ikke menneskene i dette tilfellet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...