Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Salka skrev:

Alt av medisiner er testet på dyr. 

Men hva er gale med at vi bruker det? Jeg bruker det når jeg har vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
1 time siden, Salka skrev:

Alt av medisiner er testet på dyr. 

Uff, jeg er en skikkelig stor synder der...

Endret av Daryl Dixon
Endring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pågrunn av all ryktespredningen om kjendiser, kjendiser som vi har likt i mange år og så viser det seg at de har vært en helt annen person enn du har trodd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeghar sådårlig samvittighet over at det kun er gubben som står for innkomst mens jeg søker jobb. Bor i Sverige,prøver å finne ut av arbeidsformidlingen og A-kassa for noe støtte, men når dårlig frem.

Er drittlei av å sitte hjemme, jeg vil jobbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Axl Rose skrev:

Føler meg trist på grunn av jeg er så misslykka. 

Du er ikke mislykka. :klem: Liker deg jeg. Og for å sitere en stor poet, "du ække aleine, vi er mange som har det sånn" :klemmer: Føler meg mislykket jeg og pga sykdom og dritt. Så kjenner til følelsen. :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
54 minutter siden, Salka skrev:

Du er ikke mislykka. :klem: Liker deg jeg. Og for å sitere en stor poet, "du ække aleine, vi er mange som har det sånn" :klemmer: Føler meg mislykket jeg og pga sykdom og dritt. Så kjenner til følelsen. :( 

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Salka skrev:

Du er ikke mislykka. :klem: Liker deg jeg. Og for å sitere en stor poet, "du ække aleine, vi er mange som har det sånn" :klemmer: Føler meg mislykket jeg og pga sykdom og dritt. Så kjenner til følelsen. :( 

 

6 timer siden, Axl Rose skrev:

Takk:)

Dere er begge to fantastiske mennesker :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har sett dette klippet tre-fire ganger igjennom nå og får SÅ VONDT i magen ved tanke på
å komme i en slik situasjon. Begge rollene. Så ufattelig fort det går å balansere på kanten av døden.
https://www.vgtv.no/video/149179/slipper-av-barna-midt-paa-riksveien-saa-kommer-lastebilen  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Har sett dette klippet tre-fire ganger igjennom nå og får SÅ VONDT i magen ved tanke på
å komme i en slik situasjon. Begge rollene. Så ufattelig fort det går å balansere på kanten av døden.
https://www.vgtv.no/video/149179/slipper-av-barna-midt-paa-riksveien-saa-kommer-lastebilen  

Var så sikker på at det kom til å gå riktig ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

I dag så jeg et hjertestans tilfelle. Selv om lamellene og døra her ble ganske fort lukket så jeg jo tydelig hva som skjedde. Det brenner seg inn på netthinna, ser det om og om igjen. Men hvordan det gikk vet jeg jo så klart ikke. Fikk vondt langt inn i sjela av vedkommende, og pårørende. Krysser fingrene for han. 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...