Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon
31 minutter siden, Brimi skrev:

At samboeren min synes dataspill er viktigere enn sorgen min😢

:hug:  om det bare var noe jeg kunne gjort for deg ville jeg gjort det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tydeligvis vært inne på sider som får noen til å ville ha min oppmerksomhet pr e-post.
De skriver med store bokstaver og kaller meg  "min kjære", men jeg sparker dem rett ut igjen. 
Familien Tigge-Spam er ikke velkommen til meg. :nei: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få høre at man er stygg: 

En annen ting, hadde du vært av dn pene typen så hadde nok aldri vi truffet hverandre heller, de pene er som regel nedrennt av gutter og tar aldri kontakt selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Peanut skrev:

Å få høre at man er stygg: 

En annen ting, hadde du vært av dn pene typen så hadde nok aldri vi truffet hverandre heller, de pene er som regel nedrennt av gutter og tar aldri kontakt selv. 

Du er heldigvis veldig pen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Skulle poste samme linken som deg. :( stakkars lille Laika. Tenk så redd hun var. :trist: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og ingen tenker på, ingen bryr seg om alle de dyrene som lever sine miserable liv i forskningslandskap,
i bur og med smerter. Jeg sier et rungende nei til testing av noe som helst på dyr. :nei:
Hadde tenkt å legge ut bilder her, men de blir for groteske. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Wednesday, October 25, 2017 den 18.43, Winza skrev:

Jeg har ikke ord, så forferdelig trist :cry3:

Veldig trist ja! :icon_frown: Får helt vondt inni meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Skribent09 skrev:

Veldig trist ja! :icon_frown: Får helt vondt inni meg. 

Håper ikke at hun på den nederste videoen tok livet av seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
11 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

...og ingen tenker på, ingen bryr seg om alle de dyrene som lever sine miserable liv i forskningslandskap,
i bur og med smerter. Jeg sier et rungende nei til testing av noe som helst på dyr. :nei:
Hadde tenkt å legge ut bilder her, men de blir for groteske. 

Jeg gjør:cry3: Dette har vært en av hjertesakene mine helt siden jeg begynte å engasjere meg i dyrs rettigheter for 15 år siden. Klarer ikke å trykke meg inn på artikkelen engang, begynner å grine bare av å lese overskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

...og ingen tenker på, ingen bryr seg om alle de dyrene som lever sine miserable liv i forskningslandskap,
i bur og med smerter. Jeg sier et rungende nei til testing av noe som helst på dyr. :nei:
Hadde tenkt å legge ut bilder her, men de blir for groteske. 

Jeg bryr meg veldig. Det har vært min hjertesak i alle år. Jeg bruker kun kosmetikk som ikke tester hverken ingredienser eller ferdig produkt på dyr og den eneste medisinen jeg tar er livsviktig for meg. Tar smertestillende kun når jeg absolutt må. Så jeg gjør alt jeg kan der. :) Er sterkt imot pels og mulesing og bruker kun mulesingfri ull. 

I tillegg kjøper vi kun egg av søsteren til samboer som har egen stor hønsegård med frittgående høner som går ut og inn av huset sitt som de vil. Kjøper aldri egg i butikken. 

Endret av Salka
Trykkleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Salka skrev:

Jeg bryr meg veldig. Det har vært min hjertesak i alle år. Jeg bruker kun kosmetikk som ikke tester hverken ingredienser eller ferdig produkt på dyr og den eneste medisinen jeg tar er livsviktig for meg. Tar smertestillende kun når jeg absolutt må. Så jeg gjør alt jeg kan der. :) Er sterkt imot pels og mulesing og bruker kun mulesingfri ull. 

I tillegg kjøper vi kun egg av søsteren til samboer som har egen stor hønsegård med frittgående høner som går ut og inn av huset sitt som de vil. Kjøper aldri egg i butikken. 

Hva har smertestillende med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Winza skrev:

Hva har smertestillende med det å gjøre?

Alt av medisiner er testet på dyr. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...