Gå til innhold

Er du billig?


Steinar40

Anbefalte innlegg

Du er virkelig observant :ironi: . Hva er det de fleste menn søker etter når de er ute på byen, er det ikke for å gjøre inntrykk på kvinner?

Selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hun skriver her syns jeg beskriver kvinners psyke veldig godt - imellom linjene.

Det er altså bare moro for ei kvinne å gå ut når hun får oppmerksomhet ifra mannfolk.

Ja, og hvorfor skulle det være feil?

Noen ganger føles det faktisk bra å få mannlig oppmerksomhet. Andre ganger bryr man seg overhodet ikke om man får oppmerksomhet eller ikke.

Og akkurat like ofte er man så møkk lei innpåslitne storsjarmører at man har lyst til å gå i burkha.

Alt er like normalt og like typisk for kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hvorfor skulle det være feil?

Noen ganger føles det faktisk bra å få mannlig oppmerksomhet. Andre ganger bryr man seg overhodet ikke om man får oppmerksomhet eller ikke.

Og akkurat like ofte er man så møkk lei innpåslitne storsjarmører at man har lyst til å gå i burkha.

Alt er like normalt og like typisk for kvinner.

Ja, du er møkk lei innpåslitne storsjarmører, helt til du ikke har fått nok oppmerksomhet.

Kvinner flest har rett og slett et behov for bekreftelse som fort blir litt for stort. Dette er sannheten.

Og her kommer behovet for mannlige venner inn i bildet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ja, du er møkk lei innpåslitne storsjarmører, helt til du ikke har fått nok oppmerksomhet.

Kvinner flest har rett og slett et behov for bekreftelse som fort blir litt for stort. Dette er sannheten.

Og her kommer behovet for mannlige venner inn i bildet også.

Jeg spurte deg i et tidligere innlegg hvordan du kan vite noe som helst om kvinner når du tydeligvis ikke har omgang med noen. Det omgår du behendig, bare fortsetter med dine konstateringer.

Etter min erfaring har menn også et ubendig behov for bekreftelse, det være seg i det rent dagligdagse som i det mer intime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte deg i et tidligere innlegg hvordan du kan vite noe som helst om kvinner når du tydeligvis ikke har omgang med noen. Det omgår du behendig, bare fortsetter med dine konstateringer.

Etter min erfaring har menn også et ubendig behov for bekreftelse, det være seg i det rent dagligdagse som i det mer intime.

Jeg har øyne i hodet og har hatt dem i en del år.

Det var kvinner spesifikt jeg skrev om. Men det finnes sikkert en stor andel menn som også trenger bekreftelse. Det blir bare på en litt annen måte på grunn av kjønnsrollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja, du er møkk lei innpåslitne storsjarmører, helt til du ikke har fått nok oppmerksomhet.

Kvinner flest har rett og slett et behov for bekreftelse som fort blir litt for stort. Dette er sannheten.

Og her kommer behovet for mannlige venner inn i bildet også.

Hva er det du prater om egentlig? Min kamerat gir meg ingen bekreftelse som kvinne, på det området har han null interesse for meg, og jeg har tilsvarende ingen interesse av han som mann.. Vi snakker om vår felles hobby som er skyting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det du prater om egentlig? Min kamerat gir meg ingen bekreftelse som kvinne, på det området har han null interesse for meg, og jeg har tilsvarende ingen interesse av han som mann.. Vi snakker om vår felles hobby som er skyting...

Jeg tenkte ikke først og fremst på de som er med i samme forening pga en hobby. Dette vil jeg si er bekjentskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg tenkte ikke først og fremst på de som er med i samme forening pga en hobby. Dette vil jeg si er bekjentskaper.

Gud hjelpe meg for flisespikkeri :kjefte: . Jeg tar ikke mye feil tror jeg, om jeg sier at din yndlingsbeskjeftigelse må være kverulering og bedreviten. Slike som deg blir godt likt, vet du, hvis du oppfører deg på samme måte ute i verden som her :ironi: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg tenkte ikke først og fremst på de som er med i samme forening pga en hobby. Dette vil jeg si er bekjentskaper.

Hallo, nå får du skjerpe deg. Dette er en venn av meg og av samboeren min, ingen bekjent. Man kan faktisk treffe noen man blir venner med gjennom samme forening. Det er min venn samme hva du mener.

Er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hjelpe meg for flisespikkeri :kjefte: . Jeg tar ikke mye feil tror jeg, om jeg sier at din yndlingsbeskjeftigelse må være kverulering og bedreviten. Slike som deg blir godt likt, vet du, hvis du oppfører deg på samme måte ute i verden som her :ironi: .

Tror nok jeg er litt verre her, men hvem vet ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, nå får du skjerpe deg. Dette er en venn av meg og av samboeren min, ingen bekjent. Man kan faktisk treffe noen man blir venner med gjennom samme forening. Det er min venn samme hva du mener.

Er det mulig?

Ja, da funker det bedre vettu - venn av deg og av samboeren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja, da funker det bedre vettu - venn av deg og av samboeren din.

Men han var venn med meg først, samboeren kom inn i bildet senere - fungerte fint det vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...slutter ikke å bli imponert over hvor godt Steinar kjenner oss kvinner...vi får det samme konstatert i over femti sider. Takk og pris for at det finnes sånne som deg som ser så klart.

( og før du svarer noe dumt og intetsigende som " Det vet jeg godt " : innlegget er ironisk ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg har øyne i hodet og har hatt dem i en del år.

Du bør vel ha en hjerne der inne også som det kan være fint å bruke i tillegg?

Det er ganske begrenset hvilken info du får om kvinner bare ved å ha øyne i hodet og ikke kjenne noen. F eks det med bekreftelse og oppmerksomhet - du vil jo bare legge merke til de som er ute etter det, ikke alle de andre som ikke er interessert i din oppmerksomhet i det hele tatt.

Jeg synes også det er merkelig at du vet så mye om kvinner når du knapt har vært borti en. Ikke at jeg tror det hadde hjulpet, det er jo åpenbart at du ikke tror på hva kvinner sier til deg uansett. Du vet det meste bedre enn oss selv til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han var venn med meg først, samboeren kom inn i bildet senere - fungerte fint det vettu :)

Men hva hadde skjedd hvis din samboer ikke hadde likt denne fyren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...slutter ikke å bli imponert over hvor godt Steinar kjenner oss kvinner...vi får det samme konstatert i over femti sider. Takk og pris for at det finnes sånne som deg som ser så klart.

( og før du svarer noe dumt og intetsigende som " Det vet jeg godt " : innlegget er ironisk ment.

Ironi, hva er det? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du bør vel ha en hjerne der inne også som det kan være fint å bruke i tillegg?

Det er ganske begrenset hvilken info du får om kvinner bare ved å ha øyne i hodet og ikke kjenne noen. F eks det med bekreftelse og oppmerksomhet - du vil jo bare legge merke til de som er ute etter det, ikke alle de andre som ikke er interessert i din oppmerksomhet i det hele tatt.

Jeg synes også det er merkelig at du vet så mye om kvinner når du knapt har vært borti en. Ikke at jeg tror det hadde hjulpet, det er jo åpenbart at du ikke tror på hva kvinner sier til deg uansett. Du vet det meste bedre enn oss selv til og med.

Finnes det noen kvinne som ikke er interessert i min oppmerksomhet da mon tro? :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Men hva hadde skjedd hvis din samboer ikke hadde likt denne fyren?

Ingenting, jeg har et par venner han ikke er så begeistret for men har ikke hindret meg i å fortsette vennskapet med dem av den grunn. Og ja, jeg har spurt og det hadde ikke endret noe for han om han ikke hadde likt skytevennen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, jeg har et par venner han ikke er så begeistret for men har ikke hindret meg i å fortsette vennskapet med dem av den grunn. Og ja, jeg har spurt og det hadde ikke endret noe for han om han ikke hadde likt skytevennen min.

Ja, da antar jeg at du bruker ditt gode vett i din omgang med disse vennene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja, da antar jeg at du bruker ditt gode vett i din omgang med disse vennene?

Bruker alltid mitt gode vett jeg, uansett hvilket kjønn jeg omgås. Og så lenge det ikke er noen problemer angående dette i mitt forhold så tror jeg du skal slippe å lage deg bekymringer på våre vegne. Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...