Jesse Skrevet 27. oktober 2010 #1241 Del Skrevet 27. oktober 2010 Høres ikke lett ut å ha helt kontroll på nei.. Men det er så mye som spiller inn på blodsukkeret, mange er gjerne høyere når de begynner å bli/er forkjølet f.eks.. Humør og alt mulig har innvirkning på blodsukkeret. Men høres jo nesten ut som at det kan bli en lettelse for deg med insulin, så kan du ihvertfall få kontrollert det bedre, sånn at du slipper å bli så høy at du blir dårlig Og du, nå er det ikke lenge igjen til lillejenta er ute, og du forhåpentligvis slipper å tenke på dette mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. oktober 2010 #1242 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kroppen venner seg til det meste ja.. Når jeg ble innlagt på sykehuset når jeg fikk konstatert diabetes var blodsukkeret mitt over 24 og jeg merket det ikke på noen måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. oktober 2010 #1243 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg tror jeg bare må legge ned forbud mot å tenke mer på dette, og heller bare vente og se hva de sier på sykehuset på onsdag. Det blir som det blir uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. oktober 2010 #1244 Del Skrevet 28. oktober 2010 Kanskje det er det lureste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. oktober 2010 #1245 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja, tror nok det. Ingenting løser seg av bekymringer uansett. I dag kom jakken min i posten, og det var en svææær eske. Jeg skjønte ingenting, før jeg åpnet den. Verdens søteste svigermor har lagt ved to hjemmestrikkede pledd til babyen, 2 ullbodyer, 8 bomullsbodyer, en bukse, tøfler, 3 pakker med 3 strømpebukser, 2 luer, 2 ammeinnlegg i ull til meg og skjerf, lue og hansker til mannen. Pluss en lapp om at hun ikke vil ha tilbake penger for jakken min. :dåne: :rødme: Skjønner hva svigerfar mente når han sa at hun har et utømmelig behov for å være farmor som skjemmer bort barnebarnet sitt, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. oktober 2010 #1246 Del Skrevet 28. oktober 2010 Snille svigermor Snakk om å bli skjemt bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 28. oktober 2010 #1247 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så snill hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. oktober 2010 #1248 Del Skrevet 28. oktober 2010 Godt å lese om snille svigermødre og. Du er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. oktober 2010 #1249 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja, hun er kjempesnill. Jeg har virkelig verdens beste svigerforeldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. oktober 2010 #1250 Del Skrevet 28. oktober 2010 Oi, for en hyggelig overraskelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. oktober 2010 #1251 Del Skrevet 28. oktober 2010 Herlig svigermor! :rødme: Mamma er helt i hundre...her strikkes det plagg og bamser og tepper i ett kjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. oktober 2010 #1252 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 28. oktober 2010 #1253 Del Skrevet 28. oktober 2010 Å, så koselig :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. oktober 2010 #1254 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så snill hun er :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. oktober 2010 #1255 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jaaa, hun er virkelig best-best! :rødme: Nå har jeg satt på den første maskinen med babyklær. Det er helt utrolig at det faktisk er min baby som skal bruke de klærne. Burde fått en oversikt over hva vi har etterhvert, men jeg aner jo ikke hvor mye vi trenger.. Hvor mange bodyer i 50 eller 56 trenger man f.eks.? Eller heldresser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 28. oktober 2010 #1256 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Så søt svigermoren din er . Det er utrolig godt å få slik omsorg. Ja, jeg veit. Tenke slik her om dagen jeg og. Er utrolig at mitt barn skal bruke klærne vi har klare. Hun er jo ikke ferdig ennå en gang :rødme: Du kommer forresten til å være superslank når denne graviditeten er ferdig. Snakk om effektiv slankekur, selv om det er slitsomt nå. Endret 28. oktober 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. oktober 2010 #1257 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja, det er egentlig helt utrolig det med vekten. Fikk jo den nye fine jakka mi i dag, og det var en del frem og tilbake ang. størrelsen før jeg klarte å bestemme meg. Første tenkte jeg at den måtte passe over magen helt til termin, og ville ha en størrelse større enn jeg egentlig hadde trengt. Men så ble jeg til slutt enig med meg selv i at det er viktigere at den passer etter LillePlutt er kommet, for jeg er jo ikke akkurat mye ute nå. Blir ikke syk av å måtte gå de to meterne til bilen uten jakken lukket liksom.. Så da endte jeg med den str. jeg akkurat får igjen over magen nå, men sannsynligvis ikke om noen uker. Og den er utrolig nok fire størrelser mindre enn vinterjakken jeg hadde i fjor vinter. :dåne: Kan ikke akkurat nekte for at jeg synes det er litt kult, og at jeg er veldig glad for å slippe 20 kg vektøkning. Jeg var mer enn stor nok før jeg ble gravid, når jeg ser på bilder fra vinteren i fjor blir jeg nesten trist, for jeg så ut som en bolle i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. oktober 2010 #1258 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er ikke vits å kjøpe for mye i str 50 iteilfelle du får en stor baby Om babyen er liten kan du heller ønske klær i str 50 Mange kjøper jo også gaver i 56/62/68 så det er ikke vits å kjøpe for mye egentlig er min erfaring.... Vi har iallefall masse klær som vi aldri fikk brukt på snuppa for at vi hadde for mye Men 8-10 bodyer bør en ha, 3-4 strømpebukser, 2-3 bukser, en vinterdress, luer og votter, ullsokker, 3-4 nattdrakter.. Ull er gull også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. oktober 2010 #1259 Del Skrevet 29. oktober 2010 Håper denne ungen etterhvert forstår at mammaen ikke er så glad i å stå opp klokken 4. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. oktober 2010 #1260 Del Skrevet 29. oktober 2010 I dag har vi kommet oss til 33 uker, og jeg er fremdeles like sjokkert over at vi faktisk fikk det til. Klarer ikke helt tro at vi har klart å lage barn på ordentlig, og at hun snart skal komme ut og bo sammen med oss. Skjønner ikke helt at det går an. Gleder meg til hun kommer ut, så kan hun holder pappaen sin våken mens jeg sover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå