Gå til innhold

♥ Det finnes ingen vei til lykken - lykken er veien ♥

Blåmor

Anbefalte innlegg

Så artig med kjoleprøving :strix:

Håper drømmekjolen henger der og bare venter på deg.

Kos deg masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, pusilus :klemmer: Og gjett om den gjorde! Så veldig mye dyrere enn jeg hadde tenkt den skulle være, men det var kjolen - jeg måtte ha den! Jeg følte meg virkelig som en prinsesse der jeg stod med den lekre kjolen, tre meter slør og tiara - overdådig synes kanskje noen, men det var så herlig. Jeg følte meg nydelig, og fant virkelig en kjole som jeg føler meg komfortabel i og som jeg ser er kledelig for figuren. Plutselig har jeg jo ordentlig midje! Edit: Lenke-funksjonen virker visst ikke nå, men limer inn url-en, så kan de som vil gå inn for å se:

http://www.benjaminroberts.co.uk/classic_collection.htm#3

Vi var hos et vennepar i går kveld, og så vielsen deres på video, og jeg kjenner at jeg gleder meg helt ubeskrivelig til endelig å bli kona til Blåmann :hjerte:

Endret av Blåmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du fant drømmekjolen :strix: , det må være greit å ha den i boks. Har du funnet sko også?

Når jeg limer inn url-en vises det flere kjoler. Det var mange fine der :Nikke: , hva er kjole nr på din kjole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

705!

Sko fulgte faktisk med i prisen, ikke helt slik jeg hadde sett for meg, men de var fine. Har egentlig lyst til å ha lilla sko, så da tenker jeg at hvis jeg finner de perfekte skoene eller så kan jeg kjøpe dem, for da kan de brukes senere, men hvis jeg ikke finner noe, så har jeg sko. Kjolen er såpass lang at de synes jo ikke noe særlig likevel.

Tenkte jeg skulle se etter sko i New York :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole :hjerte:

Sko finner du nok i New York ja :jepp: , problemet blir vel å velge et par av maaaaange :fnise: Gled deg til shopping, jeg elsker den byen :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmor!!

Dette var en fantastisk nyhet å komme tilbake til! Jeg har helt glemt kvinneguiden oppi alt styret mitt (glemte passord, stress å bare være inne og kikke and so on), men nå er jeg tilbake og holder på å lese meg opp hos dere alle. Og jeg sier igjen; Dette var en utrolig deilig nyhet å få med seg på søndagsformiddag! :klemmer:

Gratulerer så mye med forlovelse og nært forestående bryllup!! Og så deilig med en engasjert og interessert mann! Det hadde jeg neppe hatt hvis vi var i bryllupsplanleggingsfasen. :ler: Så det må du virkelig glede deg over :jepp:

Og så skal du til New York?! Så gøy! Der har jeg aldri vært, men skulle så gjerne :sjenert: At du kommer til å finne deg et par sko der er jeg riktignok tvilende til. Du kommer til å finne hundrevis! Jeg tror jeg hadde pakket så lett som overhodet mulig, jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GlaJenta, jo! :klemmer: Så koselig å "se" deg igjen! Hvordan er livet som mamma? Tipper dere koser dere glugg i hjel :strix:

Tusen takk for gratulasjoner og alt, det er virkelig stas å være forlovet. Dagene går jo så utrolig fort, det er faktisk bare 149 dager igjen! Det er ikke mer enn 3595 timer akkurat nå, faktisk :hjerte: Jeg kan bruke timesvis på å surfe på nettet etter inspirasjon til invitasjoner, bordkort, bordpynt etc - og brudepikekjoler og slør og tiara og alt. Det blir nok et litt mer dollete bryllup enn jeg kanskje trodde det skulle bli, men vi skal riktignok bare gifte oss en gang, så vi får gjøre det ordentlig denne ene gangen.

Endelig ble listene i orden igjen, så nå har jeg brukt den halvtimen jeg hadde satt av til eksamenslesing i dag, til å ordne listen. Personlig synes jeg det var en fornuftig prioritering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller timer ja :hjerte: Blir nok en fantastisk dag :) Greit å gjøre det skikkelig når det først skal gjøres og det finnes så utrooolig mye fint :)

Hvor mange brudepiker skal dere ha, hvor gamle er de?

Kjolen din er helt nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To brudepiker og en brudesvenn på henholdsvis 9, 6 og 2 1/2 :rødme: Våre kjære nieser og nevøer :hjerte:

Takk for kjoleskryt, jeg må jo si meg enig! Har jeg sett kjolen din? :klø: Det går fort til august nå da, Lucky! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To brudepiker og en brudesvenn på henholdsvis 9, 6 og 2 1/2 :rødme: Våre kjære nieser og nevøer :hjerte:

Takk for kjoleskryt, jeg må jo si meg enig! Har jeg sett kjolen din? :klø: Det går fort til august nå da, Lucky! :jepp:

Så herlig :hjerte: Vi skal ha fire vi, to brudepiker på 2 og 4år og to brudesvenner på 5 og 6år :) Våre nieser og nevøer det også...

Det er bilder av kjolen min i bloggen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg er virkelig utrolig dårlig til å oppdatere denne boka, det hadde jeg ikke trodd om meg selv. Ser nå at jeg egentlig kan ha felles bok med den andre, så jeg tror rett og slett at jeg flytter over innleggene av interesse dit, og så kan jeg slette denne boka. Bli med over a :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...